Originally posted by Waterpoloboy
View Post
WPB's Pumping Iron
Collapse
X
-
Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
-
Heb jij ook dat gevoel van een soort valse failure? Ik voel alles steeds branden en het voelt als failure terwijl ik nog wel door kan gaan. Dit komt zo bij de 10-12e rep en gaat door tot de laatste rep. Het is een raar gevoel want het is niet echt failureBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostHeb jij ook dat gevoel van een soort valse failure? Ik voel alles steeds branden en het voelt als failure terwijl ik nog wel door kan gaan. Dit komt zo bij de 10-12e rep en gaat door tot de laatste rep. Het is een raar gevoel want het is niet echt failure
Die pijn het is het allemaal net niet.. Geen burn, geen pomp.
Originally posted by quibus View PostHaha gaat lekker boys, ik hoop zo dat jullie er helemaal top uitzien deze zomer, keep it going en hou je aan elkaar vast...niet dat dat imo nodig is...supertoffe log WPB, heb zelden zo uitgebreide gezien..nice
Thanks, man. Leuk dat het gewaardeerd wordt!"Straight outta gym"
Comment
-
Valse failure Het is denk ik geen failure maar meer met oogkleppen op de automatische piloot door blijven pompen. Meer het ontbreken van energieke signalen dan het direct falen van spieren, I guess.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostValse failure Het is denk ik geen failure maar meer met oogkleppen op de automatische piloot door blijven pompen. Meer het ontbreken van energieke signalen dan het direct falen van spieren, I guess."Straight outta gym"
Comment
-
Ik heb ook nooit burns bij lat pulldown. Bij borstoefeningen wel altijd. Met seated row laatst ook wel maar dan vooral in de armen. Legpress is inderdaad wel even goed opletten of je het gewicht nog wel weggedrukt krijgtBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostIk heb ook nooit burns bij lat pulldown. Bij borstoefeningen wel altijd. Met seated row laatst ook wel maar dan vooral in de armen. Legpress is inderdaad wel even goed opletten of je het gewicht nog wel weggedrukt krijgt"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostJa, waarschijnlijk zijn wij van die pikkies die rows doen met hun armen en minder met hun lats, haha. Ik merk het ook wel in me armen en onderarmen bij me rows. Misschien maar wat meer aandacht aan gaan besteden als ik straks het PHAT systeem ga hanteren en dan vooral erop gaan letten bij de hypertrofie dagen..
Vergelijk het met een RDL waar je ook het gewicht verplaats door te 'scharnieren' met je heupen en de rest vrijwel niks doet.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostKlinkt idd als beter isoleren. Ook lang mee lopen kloten en nog steeds, hoewel het al veel beter gaat maar bij mij was het letten op een soort knijpende beweging en je armen volledig niks laten doen.
Vergelijk het met een RDL waar je ook het gewicht verplaats door te 'scharnieren' met je heupen en de rest vrijwel niks doet.
Ik heb van Mvos wat tips gekregen om het te verbeteren, die zal ik ook maar eens moeten gaan proberen.
Wel grappig, want ik isoleer dan misschien wel niet goed voor me rug, maar toch is het een van me betere spiergroepen al zeg ik het zelf.. Gewoon altijd rows, pull ups, deadlifts gedaan, fuck mind-muscle connectie? Joking."Straight outta gym"
Comment
-
Even mentale update:
mentaal begint het nu echt kut te worden. Ik val over dag bijna in slaap. Ik ga nu even 20-30 minuten liggen, cafeïne drinken en dan weer wat leren. Daarna eten, trainen slapen.
Aan de ene kant vind ik het wel iets moois hebben dat "lijden", aangezien dat vaak in een grotere beloning resulteert. Morgen wordt mentaal vooral afzien, omdat ik dan niet hoef te trainen en vrijdag ook nog, maar dan zit ik alweer in de carb-load. Morgen gewoon veel leren en slapen en dan ben ik er zo doorheen.
Ik begin het nu toch wel langzaam zat te raken het weinige eten en afsterven. Zucht, ik troost me maar dan met de strepen die ik alweer heb na 1,5-2 dagen op low carb. Ik hoop zo dat die onderste abs los komen te liggen na deze laatste paar cycles. Ik merk nu wel dat ik vet kwijt raak op me onderrug, maar ik zie het liever verdwijnen bij me lower abs, benen en me glutes, kutzooi. Fuck mijn vetverdeling.
Zo jank modus UIT"Straight outta gym"
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-