WPB's Pumping Iron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
    Ja, ik noem het nu maar verzuring. Maar zo voelt het ook weer niet echt. Het voelt raar. Het lijkt wel een combinatie van stekende pijn en een soort branden, maar het is ook niet zo dat het in de fik staat. Dat zeker niet, ik heb ook geen pomp ofzo, maar zit wel lekker vol met bloed..

Het is het allemaal net niet, lijkt het wel..

Haha, het is het allemaal waard man. Wacht maar af!
    Gaan we wel vanuit. Ben nu al zo ver gekomen, dit moet ook nog wel lukken . Kan nu al soms niet geloven wat ik gefixt heb terwijl ik eigenlijk nog geen fuck bereikt heb. Daarna nog een aantal kilotjes dr bij pompen
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Heb jij ook dat gevoel van een soort valse failure? Ik voel alles steeds branden en het voelt als failure terwijl ik nog wel door kan gaan. Dit komt zo bij de 10-12e rep en gaat door tot de laatste rep. Het is een raar gevoel want het is niet echt failure
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Haha gaat lekker boys, ik hoop zo dat jullie er helemaal top uitzien deze zomer, keep it going en hou je aan elkaar vast...niet dat dat imo nodig is...supertoffe log WPB, heb zelden zo uitgebreide gezien..nice

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
          Heb jij ook dat gevoel van een soort valse failure? Ik voel alles steeds branden en het voelt als failure terwijl ik nog wel door kan gaan. Dit komt zo bij de 10-12e rep en gaat door tot de laatste rep. Het is een raar gevoel want het is niet echt failure
          Ja, precies. De laatste paar reps. Voelt raar. Het is geen echte burn, maar ook geen spierfalen. En het begint dan vaak de laatste 5 reps ongeveer en dan na de 15e rep wordt de pijn behoorlijk intens en dan ebt het na een paar tellen weer weg. Vooral bij de db press heb ik dat vooral. Bij de rows en latpulldowns niet zo. Ik heb sowieso al nooit een pomp gehad in me lats..

Die pijn het is het allemaal net niet.. Geen burn, geen pomp.

Originally posted by quibus View Post
          Haha gaat lekker boys, ik hoop zo dat jullie er helemaal top uitzien deze zomer, keep it going en hou je aan elkaar vast...niet dat dat imo nodig is...supertoffe log WPB, heb zelden zo uitgebreide gezien..nice
          Ik hoop het ook, man. Ik hoop dat als ik over een paar weken me bulk inzet het niet allemaal als sneeuw voor de zon verdwijnt me strepen, lijnen en definitie..

Thanks, man. Leuk dat het gewaardeerd wordt!
          "Straight outta gym"

Comment

• Valse failure Het is denk ik geen failure maar meer met oogkleppen op de automatische piloot door blijven pompen. Meer het ontbreken van energieke signalen dan het direct falen van spieren, I guess.

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
              Valse failure Het is denk ik geen failure maar meer met oogkleppen op de automatische piloot door blijven pompen. Meer het ontbreken van energieke signalen dan het direct falen van spieren, I guess.
              Ja, zoiets zal het wel zijn. Ik vind het wel een arelaxt gevoel bij de leg presses, omdat het zo voelt als spierfalen dat in de buurt komt. Veel verder dan de 15 reps ga ik dan ook maar niet, heel af en toe een 20 repper er bij, maar ik hoef die gewichten niet onder me kin te krijgen
              "Straight outta gym"

Comment

• Ik heb ook nooit burns bij lat pulldown. Bij borstoefeningen wel altijd. Met seated row laatst ook wel maar dan vooral in de armen. Legpress is inderdaad wel even goed opletten of je het gewicht nog wel weggedrukt krijgt
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                  Ik heb ook nooit burns bij lat pulldown. Bij borstoefeningen wel altijd. Met seated row laatst ook wel maar dan vooral in de armen. Legpress is inderdaad wel even goed opletten of je het gewicht nog wel weggedrukt krijgt
                  Ja, waarschijnlijk zijn wij van die pikkies die rows doen met hun armen en minder met hun lats, haha. Ik merk het ook wel in me armen en onderarmen bij me rows. Misschien maar wat meer aandacht aan gaan besteden als ik straks het PHAT systeem ga hanteren en dan vooral erop gaan letten bij de hypertrofie dagen..
                  "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Ja, waarschijnlijk zijn wij van die pikkies die rows doen met hun armen en minder met hun lats, haha. Ik merk het ook wel in me armen en onderarmen bij me rows. Misschien maar wat meer aandacht aan gaan besteden als ik straks het PHAT systeem ga hanteren en dan vooral erop gaan letten bij de hypertrofie dagen..
                    Klinkt idd als beter isoleren. Ook lang mee lopen kloten en nog steeds, hoewel het al veel beter gaat maar bij mij was het letten op een soort knijpende beweging en je armen volledig niks laten doen.

Vergelijk het met een RDL waar je ook het gewicht verplaats door te 'scharnieren' met je heupen en de rest vrijwel niks doet.

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                      Klinkt idd als beter isoleren. Ook lang mee lopen kloten en nog steeds, hoewel het al veel beter gaat maar bij mij was het letten op een soort knijpende beweging en je armen volledig niks laten doen.

Vergelijk het met een RDL waar je ook het gewicht verplaats door te 'scharnieren' met je heupen en de rest vrijwel niks doet.
                      Hmm ja, maar ik kan hooguit bedenken dat ik me scapula naar achteren kan trekken, verder kan ik niks laten bewegen met me lats zonder me armen en/of ellebogen te gebruiken.. Haha.

Ik heb van Mvos wat tips gekregen om het te verbeteren, die zal ik ook maar eens moeten gaan proberen.

Wel grappig, want ik isoleer dan misschien wel niet goed voor me rug, maar toch is het een van me betere spiergroepen al zeg ik het zelf.. Gewoon altijd rows, pull ups, deadlifts gedaan, fuck mind-muscle connectie? Joking.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Even mentale update:

mentaal begint het nu echt kut te worden. Ik val over dag bijna in slaap. Ik ga nu even 20-30 minuten liggen, cafeïne drinken en dan weer wat leren. Daarna eten, trainen slapen.

Aan de ene kant vind ik het wel iets moois hebben dat "lijden", aangezien dat vaak in een grotere beloning resulteert. Morgen wordt mentaal vooral afzien, omdat ik dan niet hoef te trainen en vrijdag ook nog, maar dan zit ik alweer in de carb-load. Morgen gewoon veel leren en slapen en dan ben ik er zo doorheen.

Ik begin het nu toch wel langzaam zat te raken het weinige eten en afsterven. Zucht, ik troost me maar dan met de strepen die ik alweer heb na 1,5-2 dagen op low carb. Ik hoop zo dat die onderste abs los komen te liggen na deze laatste paar cycles. Ik merk nu wel dat ik vet kwijt raak op me onderrug, maar ik zie het liever verdwijnen bij me lower abs, benen en me glutes, kutzooi. Fuck mijn vetverdeling.

Zo jank modus UIT
                        "Straight outta gym"

Comment

• Het is ook vooral een mentaal iets daar lopen velen ook op vast. Doorknallen jankmodus uit en over een maandje zie je ze allemaal miren .

Comment

• Ik kwam toevallig een foto tegen van mijn droogheid toen ik afgelopen zomer weer begon met bodybuilding.
                            Wel een flink verschil al zeg ik het zelf. Wel verschillende hoeken, belichting maar toch.

20-6-2012

8-5-2013

Last edited by Iron Mind; 08-05-2013, 17:24.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Nice man! Je hebt echt dikke abs staan nu
                              Ernstig noh!

Comment

• Wel epic verschil. Je hebt wel dezelfde "lovehandle issues" als ik zie ik. Die onderste buikspieren dus. Maar goed ziet er iig al zeker strak uit kerel!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X