log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nocerino View Post
    En in smith squaten met losse stang? De smith bij ons heeft haken.
    http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...ne-may-be.html

Wat bedoel je trouwens met smithen met losse stang ? Er zit toch altijd een barbell tussen 2 stangen in.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
      En in smith squaten met losse stang? De smith bij ons heeft haken.
      Maar het gaat mij om de vangers. tussen 2 bankjes squatten bleek net iets te laag. Deze smith staat in de gym dus dat gaat niet

BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Guus kan je niet fftjes sparen en zelf een squatrek met gewichten kopen ? Anders doe je het toch bij die vriend van je als het kan ?

Comment

• Originally posted by Tails View Post
          Guus kan je niet fftjes sparen en zelf een squatrek met gewichten kopen ? Anders doe je het toch bij die vriend van je als het kan ?
          Hij heeft ook geen vangers Ik woon 15 minuten fietsen van de gym en thuis heb ik geen plek dus ik kan niet thuis ff squatten en dan de rest in de gym doen

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
            Hij heeft ook geen vangers Ik woon 15 minuten fietsen van de gym en thuis heb ik geen plek dus ik kan niet thuis ff squatten en dan de rest in de gym doen
            Haha dan heb ik nog geluk met de gym waar ik train, 1 powerrack en een squatrek beide met safety bars enige nadeel is dat de DB's tot 30kg gaan (en nog 1 van 35 en van 40). Maar wel kut voor je dat je gym geen squatrek heeft. Is er echt geen enkele gym in de buurt met squat rack die safety bars heeft? kan ik me bijna niet voorstellen.
            Interresante log trouwens, ga k ook in de gaten houden.

Comment

• Originally posted by stanleymarclar View Post
              Haha dan heb ik nog geluk met de gym waar ik train, 1 powerrack en een squatrek beide met safety bars enige nadeel is dat de DB's tot 30kg gaan (en nog 1 van 35 en van 40). Maar wel kut voor je dat je gym geen squatrek heeft. Is er echt geen enkele gym in de buurt met squat rack die safety bars heeft? kan ik me bijna niet voorstellen.
              Interresante log trouwens, ga k ook in de gaten houden.
              Er zijn 5 gyms hier, 2 zijn fitklub vestigingen waar ik train, 1 is laco en dat is meer welness gericht. Hier hebben ze wel een squatrek maar ik weet niet of er safetybars bij zitten. In januari is hier open dag, dan ga ik ff kijken. Abbo kost wel 37,50 maar je hebt sauna en 2 grote zwembaden er bij.

Dan heb je nog een gym met een squatrek zonder safetybars, kost 35e maar dat is de pa van een vriend van me dus misschien kan ik goedkoper trainen maar ik heb er niks aan zonder safetybars.

Dan is er nog de sportschool van janny barents. Ik weet dat hij bodybuilder is en bodybuilders begeleidt maar hij heeft niet echt een gym volgens mij want het heet 'medisch fitness'. Ook hoorde ik dat het daar heel klein en erg druk was

Comment

• Als je het geld ervoor over hebt zou ik gwn naar een duurdere en betere gym gaan, als je uiteindelijk hoge gewichten gebruikt tijdens het squaten wordt de bar uit de benchpress tillen natuurlijk ook niet echt practisch.

Comment

• Originally posted by stanleymarclar View Post
                  Als je het geld ervoor over hebt zou ik gwn naar een duurdere en betere gym gaan, als je uiteindelijk hoge gewichten gebruikt tijdens het squaten wordt de bar uit de benchpress tillen natuurlijk ook niet echt practisch.
                  Klopt. Als ze bij Laco een volledig squatrek met safetybars, dumbbells tot minimaal 40kg en genoeg stangen hebben ga ik daar wel trainen. kost me wel 15e per maand meer maar dan kan ik ook zwemmen in een wedstrijd en golfslagbad en naar de sauna

Comment

Klopt. Als ze bij Laco een volledig squatrek met safetybars, dumbbells tot minimaal 40kg en genoeg stangen hebben ga ik daar wel trainen. kost me wel 15e per maand meer maar dan kan ik ook zwemmen in een wedstrijd en golfslagbad en naar de sauna
                    Bel ze anders even op zou ik zeggen.

Comment

• Wonen jullie in grote steden met veel sportscholen? Ik betaal ruim 45p/m voor mijn abo, ben wel een beetje jaloers op jullie prijzen

Comment

• Originally posted by Rawis View Post
                        Wonen jullie in grote steden met veel sportscholen? Ik betaal ruim 45p/m voor mijn abo, ben wel een beetje jaloers op jullie prijzen
                        Venray is een kleine stad in Noord-Limburg, verkozen tot beste binnenstad 2012-2013 terwijl de 'binnenstad' maar 3 winkelstraten zijn. 45.000 inwoners verdeeld over 4-5 sportscholen vind ik nog vrij weinig

Comment

• Originally posted by Rawis View Post
                          Wonen jullie in grote steden met veel sportscholen? Ik betaal ruim 45p/m voor mijn abo, ben wel een beetje jaloers op jullie prijzen
                          Heeft niet echt met grootte van de stad te maken denk ik Eerder met locatie, grootte , begeleiding etc..

Betaal 78 per kwartaal dus 26 in de maand maar dan moeten we t wel zonder serieuze begeleiding stellen

Maar wel meerdere bp's , squatrek etc dus geen tekortkomingen

en gelukkig heeft de eigenaar weinig belangstelling voor "afvallers" dus weinig fietsen en loopbanden etc.

Originally posted by Guusd View Post
                          Venray is een kleine stad in Noord-Limburg, verkozen tot beste binnenstad 2012-2013 terwijl de 'binnenstad' maar 3 winkelstraten zijn. 45.000 inwoners verdeeld over 4-5 sportscholen vind ik nog vrij weinig
                          ookal ?? Hoogeveen ook ! en heeft maar 1 grote winkelstraat en ongeveer 50.000 inwoners

BTW : lekkere trainingen die je afwerkt man ! en je komt alaardig in shape !

Keep it up

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
                            Heeft niet echt met grootte van de stad te maken denk ik Eerder met locatie, grootte , begeleiding etc..

Betaal 78 per kwartaal dus 26 in de maand maar dan moeten we t wel zonder serieuze begeleiding stellen

Maar wel meerdere bp's , squatrek etc dus geen tekortkomingen

en gelukkig heeft de eigenaar weinig belangstelling voor "afvallers" dus weinig fietsen en loopbanden etc.

ookal ?? Hoogeveen ook ! en heeft maar 1 grote winkelstraat en ongeveer 50.000 inwoners

BTW : lekkere trainingen die je afwerkt man ! en je komt alaardig in shape !

Keep it up
                            Bij mij is er wel begeleiding maar dat zijn zulke noobs. Squat en Deadlift weten ze niks van af en de schema's die ze voorschotelen staan vol met isolaties. Die binnenstad verkiezingen zijn echt grote onzin

Comment

Bij mij is er wel begeleiding maar dat zijn zulke noobs. Squat en Deadlift weten ze niks van af en de schema's die ze voorschotelen staan vol met isolaties. Die binnenstad verkiezingen zijn echt grote onzin
                              Kan jij er geen begleiding geven dan, als ze je niet geloven trek je gewoon je shirt uit living proof

Wij hebben 40.000 inwoners en 4 sportscholen maar 3 daarvan zijn gewoon 50 euro p/m en de 4e is gewoon klein en oud.

Comment

Die ervaring heb ik ook vandaar dat ik voor een krachthonk heb gekozen waar hele simpele principes gelden :

VRETEN , TRAINEN en RUSTEN

Whahha jah weet niet hoe jij Venray vind maar laatste x dat ik er was vond ik t maar een k*tstad

Net als Hoogeveen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X