Kun je die 3700 kcal er een btje goed in krijgen? Lijkt me veel haha
log Gus
Collapse
X
-
ik had ook nog steeds honger toen ik rond de 4000kcal zat.. je lichaam vergt steeds meer kcal consumptie
zo was ik, voordat ik moest stoppen.. aan het cutten rond de 3000/3200kcal
oja, lekker bezig Guusd!SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View Postik had ook nog steeds honger toen ik rond de 4000kcal zat.. je lichaam vergt steeds meer kcal consumptie
zo was ik, voordat ik moest stoppen.. aan het cutten rond de 3000/3200kcal
oja, lekker bezig Guusd!BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by bvds View Postmag ik vragen waarom je bij de ene maaltijd maar 150gr aardappelen eet, want best weinig is. En bij de volgende maaltijd 150gr zilvervliesrijst wat weer behoorlijk veel is?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostIk heb trouwens besloten om te oefenen voor de human flag. Mooie acrobatische pose waar je veel bekijks mee trekt gewoon een super gave move. Ik heb op internet magere mannetjes het zien doen dus ik denk dat het qua kracht wel goed zit, nu nog balans en heel veel oefenen
Je bench gaat hard ouwe. Je hebt inderdaad een goede aanleg want je gaint als een beest in zowel kracht als massa.
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostHaha nice man, toevallig is dit plaatje bij mij om de hoek genomen .
Je bench gaat hard ouwe. Je hebt inderdaad een goede aanleg want je gaint als een beest in zowel kracht als massa.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostBedankt man Woon jij in Osdorp? Een maat van mij ook, ik kom er best vaak, misschien binnenkort ook een keer trainen bij die gym bij ookmeer. Meer en Vaart woont mijn maat
Nee geintje ik woon in Nieuw-Vennep. Dicht bij Hoofddorp, Schiphol, en Amsterdam. Die 'Crossfit Amsterdam' ligt echter bij ons in het dorp. Ik kom eerlijk gezegd nooit in Osdorp .
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostJa man! Osdorp de gekstuhhhhh.
Nee geintje ik woon in Nieuw-Vennep. Dicht bij Hoofddorp, Schiphol, en Amsterdam. Die 'Crossfit Amsterdam' ligt echter bij ons in het dorp. Ik kom eerlijk gezegd nooit in Osdorp .
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostHeey nieuw vennep dat ken ik. Waar ga je niet een keer bij robbie trainen dan, In hillegom?
Train jij ook wel eens bij hem? Lijkt me erg leuk trouwens .
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostJa man! Osdorp de gekstuhhhhh.
Nee geintje ik woon in Nieuw-Vennep. Dicht bij Hoofddorp, Schiphol, en Amsterdam. Die 'Crossfit Amsterdam' ligt echter bij ons in het dorp. Ik kom eerlijk gezegd nooit in Osdorp .BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostHeel af en toe hoor. Ja for fun sport heet het. Is een goede gym, je hebt gewoon alles wat je nodig hebt indd. Zou gewoon binnenstappen, zie je hem zo zitte :P
Laat het anders even weten als jij van plan bent er te trainen, dan kom ik ook . Lijkt me namelijk ook wel eens leuk om met wat gasten van bodynet te trainen. Als je daar tijd en zin voor hebt, hoor.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment