Guus wil solliciteren bij het koningshuis als human flag. Succes man ik hoop dat je je droom waar kunt maken ! Wel lekker die squat trouwens.
log Gus
Collapse
X
-
Originally posted by Tails View PostGuus wil solliciteren bij het koningshuis als human flag. Succes man ik hoop dat je je droom waar kunt maken ! Wel lekker die squat trouwens.
BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostMagere mannetjes hebben er wel voordeel mee
Vandaag niet eens spierpijn van gisteren. Ook niet een heel klein beetje, gewoon helemaal niks. Was dat maar iedere keer zoBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostIk heb trouwens besloten om te oefenen voor de human flag. Mooie acrobatische pose waar je veel bekijks mee trekt gewoon een super gave move. Ik heb op internet magere mannetjes het zien doen dus ik denk dat het qua kracht wel goed zit, nu nog balans en heel veel oefenen
Whahah mn maatje zag t laatst en doet t gewoon in 1 x aan een hek !
Ik ook proberen maar heb nu al weer schouderblessure van dat kut geintje
je moet er sterk en kort voor zijn !
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostWhahah mn maatje zag t laatst en doet t gewoon in 1 x aan een hek !
Ik ook proberen maar heb nu al weer schouderblessure van dat kut geintje
je moet er sterk en kort voor zijn !BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Dinsdag 29 Januari 2013 UB Training
De goden waren mij goed gestemd. Ik heb namelijk een PR op de bench behaald Vriendin was ook weer mee trainen en zij deed het ook goed. We waren dus in totaal met zn vieren en iedereen heeft ergens wel een PR gezet. Topdag dus
Bankdrukken
20x20
10x60
8x80
8x90
6x92,5 PR
Chin Ups
8xbw + 10 (bw=86kg)
8xbw + 10
8xbw + 10 + 2xbw
Incline Dumbbell Press
12x30
10x30
9x30
Dumbbell Row
10x35
10x35
10x37,5
Rear Delt Flyes
12x12,5
12x12,5
12x12,5
Close Grip Bankdrukken
12x60
12x60
10x60
Hammer Curls
12x15
12x15
6x17,5 nog iets te zwaar dus
8x15BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Op naar de 100kg bp . Die cgbp valt verhouding gewijs wel tegen lijkt het. Doe je die puur op techniek of... ? Omdat ik zie dat je hh ook hoger ligt. Dalijk zien we je nog met je eigen aesthetics crew miren de de gym als 't zo doorgaat whahaha .
Comment
-
Epic benchpress inderdaad. Verhoudingsgewijs zou ik misschien een keer rug als eerste doen 1x in de week, want je doet UB/LB toch? Want je chest en front is weer erg sterk maar als ik kijk naar de gewichten op bijvoorbeeld je dumbell rows zou ik zeggen dat rug dan weer relatief zwakker is. Kan je natuurlijk beter beoordelen aan fotos maar anders zou je dat eens kunnen proberen om het gelijk te trekken.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Guus respect! Vraag me toch echt af hoe je in zo'n korte tijd al zulke stats hebt op kunnen bouwen. Volg je nog steeds een strict voedingsschema? En met voor schema's ben je ooit begonnen, full body, split?
Zou wel leuk vinden om te kijken wat voor voedingsschema jij doet, ben zelf ook bezig eentje te maken. Blijf het lastig vinden om meerdere grote maaltijden per dag te eten, kwa meenemen en dergelijke. Zou jouwe vast als inspiratie kunnen gebruiken.
Veel succes en ik volg je!!
Comment
-
Originally posted by Tails View PostOp naar de 100kg bp . Die cgbp valt verhouding gewijs wel tegen lijkt het. Doe je die puur op techniek of... ? Omdat ik zie dat je hh ook hoger ligt. Dalijk zien we je nog met je eigen aesthetics crew miren de de gym als 't zo doorgaat whahaha .
Originally posted by sjoerdiezee View PostEpic benchpress inderdaad. Verhoudingsgewijs zou ik misschien een keer rug als eerste doen 1x in de week, want je doet UB/LB toch? Want je chest en front is weer erg sterk maar als ik kijk naar de gewichten op bijvoorbeeld je dumbell rows zou ik zeggen dat rug dan weer relatief zwakker is. Kan je natuurlijk beter beoordelen aan fotos maar anders zou je dat eens kunnen proberen om het gelijk te trekken.
Originally posted by Damn View PostGuus respect! Vraag me toch echt af hoe je in zo'n korte tijd al zulke stats hebt op kunnen bouwen. Volg je nog steeds een strict voedingsschema? En met voor schema's ben je ooit begonnen, full body, split?
Zou wel leuk vinden om te kijken wat voor voedingsschema jij doet, ben zelf ook bezig eentje te maken. Blijf het lastig vinden om meerdere grote maaltijden per dag te eten, kwa meenemen en dergelijke. Zou jouwe vast als inspiratie kunnen gebruiken.
Veel succes en ik volg je!!
Ik begon met een 2 daagse split 3x per week. Borst/Schouders/Triceps/Buik en Rug/Benen. Ik wil niet arrogant over komen maar ik heb mijn genen mee zitten. Dankzij goed eten en genen ben ik zo snel gegroeid. Sinds 1 december eet ik dagelijks 3700 kcal (bulk) en volg ik Dynobets UB/LB schema. Ik ben sindsdien van 82kg naar 86kg gegaan. Toen ik in maart begon met trainen woog ik 75kg.
Ik zit nu op mn laptop en heb het excelbestand van mn voedingsschema hier niet op staan. Ik ken het wel uit mn hoofd.
maaltijd1:
500ml melk, 50gram brinta en 30gram whey
2 boterhammen 35gram kipfilet beleg (3plakjes
maaltijd2:
2 boterhammen 35 gram kipfilet beleg (3plakjes)
maaltijd3:
3 hele eieren en 50gram ongezouten pinda's
maaltijd4:
3 gegrilde boterhammen met 75 gram tonijn (half potje)
maaltijd5:
150gram gehakt, 150gram aardappelen, 150gram groente
maaltijd6:
150gram rijst 80-100gram kipfilet
maaltijd7:
kwark(500gram)
ik wissel de tonijn en kip maaltijden vaak om. ligt er aan hoe laat mn training is, na de training eet ik altijd de kip. Als je wil post ik het excelbestand hier als ik thuis benBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Bedankt voor je reactie man! Excel bestand zou top zijn.
Inderdaad heel veel mazzel met je genen. Kan me niet voorstellen trouwens dat wat jij eet neerkomt op 3700 kcal, dus ben benieuwd naar je excel bestand.
Ga zelf nu oefenen met squatten en deadliften. Ben nu vrij beperkt tot wat dumbell werk en apparaten, maar wil meer gaan trainen met losse gewichten. Techniek blijft lastig om te leren.
greetz..
Comment
-
Het komt niet neer op 3700kcal nee, wel op 3693kcal
Goed dat je begint met squat en deadlift. Dat zijn in mijn optiek de twee belangrijkste oefeningen voor een goed onderstel en sterke core. Ik doe ook alles met losse gewichten, behalve legpress en kuiten (calf raise). Techniek leren kost tijd en je moet er aan wennen. Veel filmpjes kijken op youtube en jezelf in de spiegel bekijken tijdens het trainen helpt.
Bij de bijlage zit mn voedingsschema in een .zip bestand. Excel kon ik om een of andere reden niet uploadenAttached FilesBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment