Originally posted by jobr
View Post
log Gus
Collapse
X
-
Originally posted by Robbie1970 View PostNieuw vennep?Ja dan is forfun toch ideaal?Waar kun je voor 19,95 pm trainen en gewoon vanalles gebruik maken?Last edited by Jurvg; 31-01-2013, 19:48.
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostVolgens mij is het de gym van robbie en zn vriendin
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostEchte bbers hebben geen vriendin. Haha nee grapje ja zou best kunnen ja. Heb ff zitten kijken waar het precies ligt, is voor mij wel pittig ver fietsen maar ik heb alles ervoor over om basic fit te verlaten .BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Donderdag 31 Januari LB Training
Super goede training gehad vandaag. Weer lekker geknald met squat en weer 2 PR's. Mijn doel was om rond mijn verjaardag (16 mei) 8x140 te kunnen squatten. Dat is echter vandaag al gelukt
Squat
20x20
8x80
8x120
8x130
8x140 PR
Vriendin heeft het gefilmd maar dat staat op haar telefoon. Ze heeft mn benen niet super goed gefilmd maar dat zie ik zelf wel als ze het filmpje stuurt. Ik zal hem hier waarschijnlijk posten
Romanian Deadlift
8x120
8x120
8x120
Front Squat
12x65
12x70
10x75 PR
Standing Calf Raise
12x150
12x150
12x150
Back Extension
15xbw + 25
15xbw + 25
15xbw + 25
Side Bends
12x32,5
12x32,5
12x35BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostEchte bbers hebben geen vriendin. Haha nee grapje ja zou best kunnen ja. Heb ff zitten kijken waar het precies ligt, is voor mij wel pittig ver fietsen maar ik heb alles ervoor over om basic fit te verlaten ."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostBen er vandaag dus als je zin hebt kom je maar langs en kun je ff meetrainen, geef ik je wel gelijk een training erbij
OT: Gefeliciteerd met je squat Guusd, 140x8 is echt sick cunt.
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostBedankt man Woon jij in Osdorp? Een maat van mij ook, ik kom er best vaak, misschien binnenkort ook een keer trainen bij die gym bij ookmeer. Meer en Vaart woont mijn maatHuidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment