Originally posted by Hooligan
View Post
log Gus
Collapse
X
-
Vrijdag 11 Januari 2013 UB
Ik werd vannacht een paar keer wakker met een zere onderrug en als ik me omdraaide had ik veel last. Ik was bang dat ik niet goed kon trainen, vooral T Bar Row. Toen ik opstond was de pijn eigenlijk wel voorbij. Tijdens de hele training geen last van gehad en nu ook minimaal. Bankdrukken ging super. Mn PR 2x geevenaard. Daardoor ging military press iets moeilijker maar niks om over te klagen.
Bankdrukken
20x20
8x80
8x90 evenaring PR
8x90
Pull Ups
8xbw + 7 (bw=85,3)
8xbw + 7
6xbw + 7 + 2x bw
Military Press
10x42,5
9x42,5
8x42,5
Rear Delt Flyes (vorige keer UB vergeten dus deed ik ze nu)
15x10
15x10
15x10
T-Bar Row
10x75
10x75
8x80
Shrugs
12x30
12x32,5
12x32,5
Close Grip Bankdrukken
12x60
10x60
10x60
Geen tijd voor bicep curl want vriendin stond te wachtenBen heel blij met mn bankdrukken
BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Op zaterdag is het altijd een beetje een IF dag voor mij. Ik sta laat op omdat ik uit wil slapen, maar ik moet ook 2 wijken post rond brengen. Dan rond 12 u 2 broodjes en tot half 6 niks. Daarna de hele avond vreten om mn schema in te halenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostOp zaterdag is het altijd een beetje een IF dag voor mij. Ik sta laat op omdat ik uit wil slapen, maar ik moet ook 2 wijken post rond brengen. Dan rond 12 u 2 broodjes en tot half 6 niks. Daarna de hele avond vreten om mn schema in te halen"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
-
-
Originally posted by Faabjan View PostWaarom cutten over een paar maanden? Zodat je kan mooiboien over het strand?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Nette bench, ik heb al een tijd geen barbell bench meer aangeraakt.. train dan ook pas weer 1.5 week.. ben benieuwd wat ik nog druk!
Geen 180 in ieder geval!
Keep it up Guussssddd!SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-