Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mooi afgehandeld, ik had t gelaten bij je zult nooit arnold worden
Bij mij zijn de ecto's nogal schuw, ze worden bang als ik aan het deadliften ben
Heb ook nog nooit zoiets meegemaakt. Deze gasten waren nieuw want ik had ze nog nooit gezien. Typisch weer zo'n knulletjes die alleen borst biceps en buik doen net voor de zomer en benen niet trainen omdat ze waarschijnlijk al voetballen
Lol @ alpha verhaal. Alleen zou ik zeggen: umirin biceps phaggot? Ill wreck you 1 vs 1 cnt.
Lekker bezig hier hoor.
Ik zal de volgende keer aan Zyzz denken Morgen UB training, kijken of ze dan weer biceps aan het pompen zijn.
Vanaf volgende week gaat mn vriendin ook weer sporten. Ze wil mooie benen en ik ga haar dus begeleiden met squatten, deadlift en waarschijnlijk ook lunges. Heb er zin in want er zijn maar max. 10 mensen in mijn gym die het onderlichaam trainen en zij squat ze er denk ik snel uit aangezien de helft van hun met 30-50kg squat..
Ik deed het meeste wat lichter qua gewicht aangezien ik dit weekend last van mijn rug heb gehad omdat het squatten vrijdag mis is gegaan.
Squat
20x20
10x70
8x100
8x100
8x100 easy alle setjes. mooi mn rug niet te veel belasten
Romanian Deadlift
8x100
8x100
8x110 easy
Leg Press
12x200
12x220
12x230 ook allemaal vrij gemakkelijk
Standing Calf Raise
12x125
12x140
12x145
Ham Glute Raise
15x
12x
10x
Barbell Rollout
15x
15x
15x
We werden tijdens de ham glute raise uitgelachen door een groepje ecto 1 januari boys. Ze deden alleen borst,biceps en buik isolaties. Hoorde ze later praten over bier drinken en gespierd worden. Eentje zei: Oh we kunnen wel zuipen in het weekend, ik hoef toch geen arnold te worden. Waarop ik zei: Maak je maar niet druk, je zult nooit wat bereiken met je mentaliteit en huidig schema. Ik draaide me om, flexte mn armen in de spiegel en liep weg, alpha as fuck
Hahaha mooi man! Zulke ken ik ook wel bij ons, uitlachen als je aan het squaten bent haha
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment