log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Guusd View Post
    Ik ga denk ik het schema hanteren in de openingspost van dit topic ud2 bulk guide het is weliswaar ud2 bulk genaamd maar hier heb je de dagen dat je op lowcarbs zit high reps/weinig rust en de dag dat je juist moet vreten doe je lage reps, dat spreekt mij wel aan. Hoe ga jij het doen?
    Hmm, ok. Ja, die opzet bevalt mij ook zeker qua high reps afsterven op low carb en lage reps en lekker knallen als je meer eet. Het idee dat het werkt is een fijn gevoel, maar daar is alles ook mee gezegd. High reps, weinig rust met low carb staat garant voor je maximaal zielig voelen.

Ik ga gewoon gelijk met UD2 beginnen als ik begin. Doel is om de 8% te halen, dus 4 weken eerder beginnen zal dan zeker geen kwaad kunnen. Ik heb me hele opzet in me log gegooid, mocht je interesse hebben om te vergelijken met je eigen toekomstige UD plan.
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Hmm, ok. Ja, die opzet bevalt mij ook zeker qua high reps afsterven op low carb en lage reps en lekker knallen als je meer eet. Het idee dat het werkt is een fijn gevoel, maar daar is alles ook mee gezegd. High reps, weinig rust met low carb staat garant voor je maximaal zielig voelen.

Ik ga gewoon gelijk met UD2 beginnen als ik begin. Doel is om de 8% te halen, dus 4 weken eerder beginnen zal dan zeker geen kwaad kunnen. Ik heb me hele opzet in me log gegooid, mocht je interesse hebben om te vergelijken met je eigen toekomstige UD plan.
      Ik ga je logje zeker volgen. Ben benieuwd hoe zwaar je het gaat krijgen zodat ik weet wat me te wachten staat
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Maandag 18 Maart 2013 LB Training

De laatste training in de bulk. Ik heb vanaf 1 december tot 18 maart gebulkt, misschien net 2 weekjes te lang maar dat neem ik voor lief. Nu ga ik ongeveer 8-10 weken cutten. Zo nog even een schemaatje inelkaar zetten. Ik begin met 10% onder behoefte te eten + 3 keer per week HIIT. Als ik rond de 12% zit ga ik met cardio stoppen en UD2 cut volgen. Als ik de lowcarbs een beetje gewend ben pak ik misschien wat lage intensiteit cardio er bij. Ik woog vandaag ineens 88,4 maar dat ligt denk ik deels aan de endo-dag waar ik veel chips en een pizza heb gegeten. Mijn vetpercentage heb ik net gemeten en dat is 14%. Ik wil daar 4 tot 6 procent van af cutten.

Een maat had straps meegenomen, wij hadden allemaal nog nooit met straps getraind dus gingen we even voor de grap wat meer deadliften, 1rm opzoeken. Dat kostte veel energie dus ging de legpress wat minder.

Full Squat
        10x60
        8x100
        8x105
        8x110

(Romanian) Deadlift
        8x110
        8x120
        8x120 met straps
        1x140
        1x150 easy
        1x180 met fucked up snap city vorm wel gehaald, ben 1rm echt niet gewend dus de vorm laat veel te wensen over

Leg Press
        12x220
        12x220
        12x220

Ham Glute Raises
        15xbw
        13xbw
        13xbw

Standing Calf Raise
        12x150
        12x160
        12x160

Ab Rollout
        15x
        15x
        15x

Ik ben in mijn bulk van 83,5 kg naar 87,3 kg gegaan. Mijn vetpercentage is van 13,5% naar 14% gegaan wat betekent dat ik ongeveer 0,95kg vet en 2,8kg spier ben bijgekomen de afgelopen 3,5 maand. Ik ben zeer tevreden

Comment

• Mooie progressie, succes met de cut .

Comment

• Nette bulk man resultaten man, kleine 0,5% erbij is echt heel weinig, je hebt ze er tussen die knallen zo 6% omhoog. En 87,3 wegen op 14% is heel netjes voor jouw lengte en trainingsleeftijd imo. Zal er goed uit gaan zien als je dalijk op de enkele percentages komt! Bravo
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

Comment

• Dankjewel Tails en Wessle. Ik dacht van mezelf dat ik ook snel in vp zou stijgen, hoewel ik nooit dik ben geweest. Ben heel blij met de progressie die ik het afgelopen jaar, en vooral de bulkperiode gemaakt heb. Heb echt zin om te gaan cutten nu

Comment

• Gaat zeker lekker Guus! goeie aanpak en super resultaten toch! ben zeer benieuwd wat de cut je gaat brengen. Zet m op ouwe

Comment

• suc6 met cutten !
                  SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• De zin verdwijnt vanzelf met ud2 haha, maar je gaat lekker.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                      De zin verdwijnt vanzelf met ud2 haha, maar je gaat lekker.
                      Haha ja hou op je maakt me nog banger voor ud2 dan ik al was :P Gelukkig eerst even normaal cutten, eigenlijk is mn voeingsschema niet zo heel veranderd. Een halve liter melk, wat minder kipfilet en wat brood en ei minder is al 600kcal er af. Mijn onderhoud is 3450, ik eet nu 3100. Kan mn schema helaas niet posten omdat mijn limiet is bereikt, erg jammer.

Comment

• Goeie laatste workout!! RDL maxen geeft echt rugtyfus:P. Goeie progressie gemaakt de laatste tijd. Ben benieuwd naar je resultaten na de cut! Succes.
                        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                          Haha ja hou op je maakt me nog banger voor ud2 dan ik al was :P Gelukkig eerst even normaal cutten, eigenlijk is mn voeingsschema niet zo heel veranderd. Een halve liter melk, wat minder kipfilet en wat brood en ei minder is al 600kcal er af. Mijn onderhoud is 3450, ik eet nu 3100. Kan mn schema helaas niet posten omdat mijn limiet is bereikt, erg jammer.

Allemaal overreacting

Stuur de mods even een berichtje met daarin de permalinks van de bijlages dan verwijderen ze die even voor je en kan je weer uploaden
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                            Goeie laatste workout!! RDL maxen geeft echt rugtyfus:P. Goeie progressie gemaakt de laatste tijd. Ben benieuwd naar je resultaten na de cut! Succes.
                            Haha ja ik had inderdaad rugtyfus daarna, kon amper rechtop lopen door de pomp
                            Originally posted by InfineGhost View Post
                            Allemaal overreacting

Stuur de mods even een berichtje met daarin de permalinks van de bijlages dan verwijderen ze die even voor je en kan je weer uploaden
                            Goed idee!

Dinsdag 19 Maart 2013 UB Training

Vandaag veel honger gehad aangezien ik ineens van bulk naar cut ben overgestapt. De training ging wel lekker alleen werd ik bij Dumbbell Rows een beetje misselijk. Gelukkig niet kotsmisselijk Mijn lichaam moet even wennen aan het minder eten. Dat gaat nog heel leuk worden met ud2 dus. Ik woog ineens 87,9 kilo. Gisteren woog ik 88,4 en afgelopen vrijdag 87,3. Misschien heb ik dus iets meer gains gemaakt dan ik denk maar het zal wel voornamelijk vocht zijn. Ik schat mijn echt gewicht rond de 87.

Bankdrukken
                            10x60
                            8x85
                            8x85
                            8x85 spotter hielp de laatste 2

Chin Ups
                            8xbw + 8
                            8xbw + 8
                            7xbw + 8 +3xbw er achteraan

Incline Dumbbell Press
                            12x30
                            11x30
                            10x30

Dumbbell Rows
                            10x35
                            10x35
                            10x35

Rear Delt Flye
                            12x12,5
                            12x15
                            12x15

Close Grip Bankdrukken
                            12x60
                            12x65
                            12x65

Hammer Curls
                            12x15
                            8x17,5
                            12x15

Comment

• Ach je lichaam went er vanzelf aan, maar UD2 zal nog wel zwaar worden ben benieuwd haha
                              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Ben nu derde week ud2 bezig, ben 4 kilo kwijt en het meeste is vet; dss motiverend toch.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X