Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bankdrukken ga ik anders aanpakken. Ik zit namelijk al een tijdje vast rond dit gewicht. Dat maakt niet zoveel uit want mn borst groeit wel maar ik wil eens de 6x100 kunnen benchen. Ik ga vanaf nu dan ook 3x8x85 doen ipv 80,85,90.
Rear Delt Flyes ga ik vervangen voor de kabelvariant en misschien af en toe incline barbell bankdrukken ipv dumbbell
Ben een beetje verkouden dus hopelijk gaat het trainen vanavond goed.
Aangezien het steeds mooier weer wordt heb ik mezelf een SS-Kapsel aan laten meten. Samen met de UD2 binnenkort moet ik er dus in de zomer godlike uit zien
Forse poten gozer. Keep it up, traingen zien er ook goed uit zover ik gebladerd heb
Beetje rottig van je RDL, hebbie je tube grip gel al binnen gehaald?
Zou persoonlijk zelf toch voor straps gaan. Op deze gewichten zal het de eerste set nog niet heel vervelend zijn maar naarmate je onderarmen verder en verder verzuren en je niet meer kan knijpen is het wel fijn als je die dingen om je polsen hebt hangen
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Forse poten gozer. Keep it up, traingen zien er ook goed uit zover ik gebladerd heb
Beetje rottig van je RDL, hebbie je tube grip gel al binnen gehaald?
Zou persoonlijk zelf toch voor straps gaan. Op deze gewichten zal het de eerste set nog niet heel vervelend zijn maar naarmate je onderarmen verder en verder verzuren en je niet meer kan knijpen is het wel fijn als je die dingen om je polsen hebt hangen
Nee moet die gel nog halen maar ik probeer eerst normale magnesium. Mn onderarmen verzuren niet maar de stang is gewoon glad waardoor hij wegglijdt. Misschien dat ik binnenkort een keer straps probeer maar wil eigenlijk gewoon grip verbeteren
Ik schrok zelf ook een beetje van de foto's. Ik zie zelf mn benen altijd van bovenaf maar nu zie ik ze eens van een ander oogpunt ben trouwens vandaag uit mn 3e broek gescheurd dit jaar. De teller staat nu op 1 sportbroek en 3 normale broeken
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Netjes pik, ja de komende tijd ga je merken dat steeds meer "normale" spijkerbroeken niet meer gaan passen, dan moet je grotere maten pakken voor je quads maar in je taille zit die dan weer verneukt..
Had ik namelijk ook, heel irritant
SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment