Ja het is paralel. Ben niet zo groot dus hoef minder ver te zakken dan anderen. Het is ook best gevaarlijk zo
log Gus
Collapse
X
-
Originally posted by Jurvg View PostDat is één fucked up manier van unracken. Als je graag wilt blijven squaten zou ik een gym zoeken waar dat ook gewoon kan.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Die squat is voor verbetering vatbaar. Over het unracken heb je wel voldoende gehoord dus daar zullen wij het maar niet over hebben.
Het gewicht is te zwaar voor je. Het lukt niet eens om tot parallel te komen en het ziet er allemaal onstabiel uit. Ik vraag me af of het jou wel lukt om met een lege stang minimaal tot parallel te zakken.
Het lijkt alsof de stang vol op je nek steunt i.p.v. je traps. Ik vermoed dat dit deels komt omdat het rack zo laag is. Je kunt daardoor de stang niet goed op je traps zetten.
Je bovenlichaam buigt vervaarlijk voorover wanneer je naar beneden gaat. Er zit een soort van golfbeweging in.
Waarom stap je zo ver naar achteren nadat je het gewicht uit het rack hebt gehaald? Probeer het aantal stappen minimaal te houden en oefen erop om met zo snel mogelijk in de juiste positie te staan.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDie squat is voor verbetering vatbaar. Over het unracken heb je wel voldoende gehoord dus daar zullen wij het maar niet over hebben.
Het gewicht is te zwaar voor je. Het lukt niet eens om tot parallel te komen en het ziet er allemaal onstabiel uit. Ik vraag me af of het jou wel lukt om met een lege stang minimaal tot parallel te zakken.
Het lijkt alsof de stang vol op je nek steunt i.p.v. je traps. Ik vermoed dat dit deels komt omdat het rack zo laag is. Je kunt daardoor de stang niet goed op je traps zetten.
Je bovenlichaam buigt vervaarlijk voorover wanneer je naar beneden gaat. Er zit een soort van golfbeweging in.
Waarom stap je zo ver naar achteren nadat je het gewicht uit het rack hebt gehaald? Probeer het aantal stappen minimaal te houden en oefen erop om met zo snel mogelijk in de juiste positie te staan.
Waarom is het unracken levensgevaarlijk?
Over dat paralel komen heb je ongelijk. Je zit in dit filmpje mijn knieën niet en dus valt er moeilijk te zijn hoe diep of ondiep ik eigenlijk ga. Met een losse stang lukt het zelfs om bijna de grond aan te tikken met mijn kont. De reden dat ik zover naar achteren stap is omdat het een bankdrukapparaat is. Ik moet dus voorbij het bankje lopen om te squattenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
-
Originally posted by Guusd View PostWaarom is het unracken levensgevaarlijk?
Over dat paralel komen heb je ongelijk. Je zit in dit filmpje mijn knieën niet en dus valt er moeilijk te zijn hoe diep of ondiep ik eigenlijk ga. Met een losse stang lukt het zelfs om bijna de grond aan te tikken met mijn kont. De reden dat ik zover naar achteren stap is omdat het een bankdrukapparaat is. Ik moet dus voorbij het bankje lopen om te squatten
Het is voor de persoon zelf die aan het squatten is moeilijk om te zien of hij diep genoeg gaat. Vooral als je er niet zo heel lang mee bezig bent.
Vaak wordt nr 3 als parallel beschouwd, terwijl dat niet zo is:
Originally posted by Guusd View Postmet 140kg kan ik niet tot de grond zakken en dan weer omhoog, met een lager gewicht welLast edited by inferno_0666; 18-02-2013, 15:16.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostKun je er echt zelf niet op komen waarom het gevaarlijk is?
Laat dan zien dat ik ongelijk heb. Plaats een clip waarin je van de zijkant wordt gefilmd en waarin heel je lichaam te zien is. Met een losse stang zonder gewicht is een heel ander verhaal dan met wat voor jou een substantieel gewicht is.
Het is voor de persoon zelf die aan het squatten is moeilijk om te zien of hij diep genoeg gaat. Vooral als je er niet zo heel lang mee bezig bent.
Vaak wordt nr 3 als parallel beschouwd, terwijl dat niet zo is:
BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostIk zal nog wel een filmpje plaatsen binnenkort.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIs goed bedoelt hoor guus geen aanval, maar ik zou gewicht minderen en mezelf aanleren met gewicht net zo diep te gaan als zonder gewicht, heb je alleen maar profijt van.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment