log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Guusd View Post
    Ik ga je logje zeker volgen. Ben benieuwd hoe zwaar je het gaat krijgen zodat ik weet wat me te wachten staat
    Haha, top man. Ik ga van het ergste uit. Me trainingsmaat heeft al permissie gevraagd om met een emmer door de gym te lopen, dus ik verwacht gewoon het ergste. Mijn lichaam is erg gevoelig voor overgeven als ik op low carb zit en amper rust neem.

Even citaat van onze grote held Lyle:

"Be warned, if you're not used to this type of training, be prepared for some serious discomfort. Nausea, intense muscular burning and fatigue are going to be your new friends on these workouts.

In fact, if you don't feel all those sensations and more, you're not working hard enough."

Succes met je cut momenteel. Mooie resultaten behaald, zeer zeker!

@ quibus: bruut man, ik ben benieuwd of dat tempo zo kan doorzetten de resterende tijd. Dat zou wel ziek zijn.
    "Straight outta gym"

Comment

• Ik denk van niet, ik was/ben dik haha hoe dunner je wordt hoe moeilijker je vet eraf gaat

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Ik denk van niet, ik was/ben dik haha hoe dunner je wordt hoe moeilijker je vet eraf gaat
        Zou wel mooi zijn. 4kg in 3 weken, damned! Maar zal inderdaad lastiger worden wss hoewel je nu al wss van een geslaagd project kunt spreken. Ik ga t ook doen, wil ook meedoen met het feestje hahah. Ff zomerstop afwachten.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik denk van niet, ik was/ben dik haha hoe dunner je wordt hoe moeilijker je vet eraf gaat
          Zeker waar.. Ik join je in ieder geval over 1,5 week in de strijd tegen het vet met UD2.0.
          "Straight outta gym"

Comment

• Q, heb jij al moeten kotsen? Dat is mijn grootste angst, vooral bij oefeningen waar je voorover hangt zoals dumbbell rows of deadlift. 4 kg kwijt in 3 weken is trouwens wel super goed!
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
              Q, heb jij al moeten kotsen? Dat is mijn grootste angst, vooral bij oefeningen waar je voorover hangt zoals dumbbell rows of deadlift.
              Nou, dat moet dan maar.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Die ken ik, echt ziek maar bij hem verwachten ze het al aangezien ze er een doek neer gooien

Comment

• Ja maar niet echt tijdens de oefening, bv met squat je mkomt voor de 12de keer omhoog je gaat zitten en hoppa daar gaat je maaginhoud, maar maak je niet druk man dat is de eerste training het ergste en wordt al minder.
                  Daarbij zit er toch bijna niks in je maag haha.

Comment

• Ik heb het niet per se bij oefeningen waar je voorover hangt. Ik kreeg het bijv. toen ik rug en benen deed. Eerst 12-15 reps leg press, amper rust en dan begint bij mij vaak al zodra ik door ga naar de pulldowns ik enorm te zweten en trek ik helemaal wit weg. Licht in me kop etc.

Ik weet niet hoe het bij jezelf zit?

Bij depletion doe je sowieso geen deadlifts of squats ofzo, dus het is lekker afsterven bij machines.
                    "Straight outta gym"

Comment

• Ik deed beide bij depleten hoor.

Comment

Ik deed beide bij depleten hoor.
                        Oh ik ga enkel machines doen om zo snel mogelijk van gewicht te kunnen switchen en voorzichtig te zijn met blessures i.v.m. vermoeidheid. Scheelt ook weer die schijven opruimen etc. Volgens mij wordt dan ook aangeraden in het boek. Heb je een speciale reden waarom jij wel losse oefeningen doet Q?
                        "Straight outta gym"

Comment

• Quibus is gewoon de man, die alles kan. Punt.

Comment

• Ik train thuis, dus ik moet wel haha, nog geen dag spijt tot ik ud2 begon dan waren die apparaten best nice geweest.

Comment

Ik train thuis, dus ik moet wel haha, nog geen dag spijt tot ik ud2 begon dan waren die apparaten best nice geweest.
                              Oh vandaar, haha. Wel fuckin hardcore. Goed man.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Net voor het eerst in ongeveer driekwart jaar cardio gedaan. Ik heb 5k gerend. Laatste keer hardlopen was de halve marathon van Venlo 25 maart 2012, dus net geen jaar geleden. Ging best prima, 5km gerend in iets van 25 minuten. In mijn hardloopperiode deed ik daar maar 18 minuten over maar toen woog ik ook 15kg minder. Ging veel beter dan verwacht. Heb nu wel 2 huge blaren, hopelijk niet hinderlijk voor die huge ass mofo squats morgen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X