log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Tails View Post
    Niks beter dan oud ijzer, gaat lekker trouwens met je stats ik wou dat ik ergens kon trainen tijdens de kerst. Maar om nou met 110 te beginnen lijkt me teveel van 't goede. Ik zelf begin altijd met de helft van t gewicht dat ik aankan om op te warmen maar dat kan voor jou wel anders zijn. Blessures voorkom ik liever dus pak ik het het eerste setje niet op een werkgewicht. Goed ook dat je niet meer in de smith squat want dat schiet echt niet op. Deze week ga ik ook aan een ub/lb schema beginnen .
    Dat ijzer is ook ongeveer 10-15 jaar ouder dan ik zelf ben 110 ging goed en toen ik nog in de smith squatte begon ik altijd met 120. Ik doe trouwens wel eerst warming up met 70kg. Met 110kg bedoel ik ook mijn eerste werkset mee De kracht heb ik wel maar het is de vorm waar ik aan moet wennen en daar ben ik nu langzaam aan gewend. Ik doe altijd een goede warming up en veel rekken, ben maar niet bang
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Zou me opzich wel chill lijken een homegym, trainen wanneer je maar wil en de muziek lekker hard zetten. Maar dan moetje er wel een ruimte voor zien te vinden natuurlijk en 't geld hebben.

Comment

Zou me opzich wel chill lijken een homegym, trainen wanneer je maar wil en de muziek lekker hard zetten. Maar dan moetje er wel een ruimte voor zien te vinden natuurlijk en 't geld hebben.
        Hij heeft alleen een bench die je kan verstellen zodat je kan squatten, dips en leg extensions en leg curls kan doen. Ook kan je er iets op zetten zodat je bicep preacher curls kan doen. Hij heeft 2 olympic bars een ez-bar en een 2 dumbbell bars waar je zelf gewicht aan kan hangen. Ook voor ongeveer 120kg aan gewicht maar in de kelder liggen ook nog autobanden Heb echt zin om morgen daar te trainen, nog nooit gedaan. Die apparatuur is al in jaren niet meer serieus gebruikt. Af en toe voor de grap daar gebencht maar dat is meer omdat dat spul in de ruimte staat waar we altijd chillen voor het uit gaan.

Comment

• Omdat de gym dicht was hebben we bij een vriend thuis getraind. Er stond nog een benchbank en wat gewichten in de kelder die van zijn pa zijn geweest. Het waren allemaal massieve gewichten en was dus even wennen. Vooral bij het bankdrukken kon ik een stuk minder terwijl ik bij het incline juist meer gewicht aan kon. prima getraind met goede harde muziek door de grote speakers.

Bankdrukken
          10x50 warm up
          8x75
          8x75
          8x80

Chin Ups
          6x bw warm up
          8x bw + 10 bw=84
          8x bw + 10
          7x bw + 10
          6x bw

Incline Bankdrukken
          12x60
          10x70
          10x70

Dumbbell Row
          10x30
          10x30
          10x30

Rear Delt Flyes
          15x10
          12x10
          12x10

Central Grip Bankdrukken
          12x60
          12x60
          11x60
          Last edited by Gus; 25-12-2012, 19:57.

Comment

• Ziet eruit als een prima training , Ik heb helaas niet kunnen trainen morgen wel als het goed is.

Comment

Ziet eruit als een prima training , Ik heb helaas niet kunnen trainen morgen wel als het goed is.
              Thanks, was even aanpoten omdat ik de dumbbels zelf in elkaar moest schroeven en het voelde allemaal anders aan. De meeste gyms zijn inderdaad dicht. Ik had geluk dat de pa van mn trainingsmaat vroeger veel trainde thuis

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                Thanks, was even aanpoten omdat ik de dumbbels zelf in elkaar moest schroeven en het voelde allemaal anders aan. De meeste gyms zijn inderdaad dicht. Ik had geluk dat de pa van mn trainingsmaat vroeger veel trainde thuis
                Dat maakt niet uit toch uiteindelijk als je aan werksetjes toe bent neem je toch wel even rust. Echt tijd kost het dus niet.

Comment

Dat maakt niet uit toch uiteindelijk als je aan werksetjes toe bent neem je toch wel even rust. Echt tijd kost het dus niet.
                  Ja klopt. Zo'n massieve gewichten voelen wel heel anders aan. Vooral met bankdrukken. Met massieve gewichten hoef je minder rondes aan de stang te hangen en zit het gewicht dus meer gecentreerd op een punt en dichter bij het midden van de stang. Bij de gewichten die ik in de gym heb zit het gewicht meer over de stang verspreid omdat ik meerdere rondes aan de stang moet hangen om aan de gewenste kilo's te komen.

Comment

• Mooie squat al voor die paar keren dat je het los doet.
                    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Je gaat als een beest. Volg je een strikt voedingsschema of zijn het richtlijnen? Of doe je dat helemaal niet aan?
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                        Je gaat als een beest. Volg je een strikt voedingsschema of zijn het richtlijnen? Of doe je dat helemaal niet aan?
                        Thanks, ben zelf ook blij met hoe het gaat. Toen ik in maart begon met trainen heb ik een voedingsschema gemaakt voor cutten. Toen was ik nog een noob omdat ik dacht dat ik wat had om voor te cutten. Heb dat schema wel vrij globaal gevolgd maar ik had steeds honger en at dus veel meer. Ipv van chips etc heb ik toen wel steeds rijst en kip gepakt. Heb toen een hele tijd bijgehouden dat ik genoeg eiwitten en vetten binnen kreeg per dag. Qua koolhydraten geloofde ik het allemaal wel.

1 December ben ik begonnen met een 3700kcal bulk dieet wat ik wel strict volg. Ik eet alles wat er op het schema staat voor die dag maar soms een beetje chips of een koekje er bij als ik met vriendin ben kan geen kwaad. In de cut periode doe ik dat niet meer. Die zal rond februari of maart beginnen. Ik ben sinds maart van 75kg naar nu 84kg gegaan en heb ongeveer hetzelfde vetpercentage gehouden.

Comment

• Donderdag 27 December 2012 LB training

Gisteren op 2e kerstdag uitgeweest. Om een kater te voorkomen thuis 2liter water en 200 gram kalkoenfilet gegeten Ik heb lang geslapen maar was de hele dag een beetje suf. Desondanks ging training wel prima want tijdens het trainen had ik nergens last van

Squat
                          20x20
                          10x60
                          8x100
                          8x100
                          8x110

Romanian Deadlift
                          8x100
                          8x120
                          5x120, ik wilde 6 maar ik kreeg ineens een pijnscheut in mn hand door het eelt dat ergens in drukte

Front Squat
                          12x40
                          12x50
                          10x55 deze gaat steeds beter maar voelt wel vervelend op de schouders

Standing Calf Raise
                          12x135
                          12x140
                          10x140

Back Extension
                          15x bw+25
                          15x bw+25
                          15x bw+25

Side Bends
                          15x22,5
                          15x25
                          12x27,5 deze gaan qua kracht echt rap omhoog

Comment

• Hoe houd je hem vast bij front squat? Heb er zelf trouwens ook altijd last van en ik doe ze nog een stukkie lichter dan jou :3

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                              Hoe houd je hem vast bij front squat? Heb er zelf trouwens ook altijd last van en ik doe ze nog een stukkie lichter dan jou :3
                              Gezien hij zegt zijn schouders zal de stang wel op zijn schouders geplaatst zitten. Mij lijkt het ook beter om deze zo te plaatsen omdat ik zwakke polsen heb en blessures te voorkomen.

OT: Fijn om te zien dat je desondanks een goede training ervaren hebt .
                              Last edited by Tails; 28-12-2012, 01:59.

Comment

• Ohja ofc, sorry. Ja ik denk dat je sowieso al snel zo moet gaan, want ken weinig mensen wiens pols het anders trekken. Ik zelf houd hem nog anders vast maar krijg enorm veel last van m`n polsen, maar zoals op het plaatje wilt niet echt lukken, voelt heel raar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X