log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vrijdag 4 Januari 2013 UB training

De gym was veel te druk, zal wel aan 2013 liggen. Ik moest lang wachten tot de dingen die ik nodig had vrij waren. Omdat ik in een andere gym trainde had ik me met bankdrukken vergist waardoor ik 70kg aan de stang had hangen ipv 80kg...

Bankdrukken
    20x20
    8x50
    8x70
    8x75 hier merkte ik dat ik geen 85 maar 75 had veel kracht verspilt dus
    8x80
    6x80

Pull ups
    Moest ze in de smith doen omdat de pullup bar bezet was, ging lastig. na 2 sets kon ik eindelijk aan de normale stang hangen.
    8xbw + 7
    6xbw + 7
    8xbw
    8xbw

Military Press
    12x42,5
    10x42,5
    8x42,5

T-Bar Row
    Deze gym was een loods en ik kon geen goed scharnierpunt vinden. Tijdens de 2e set merkte ik dat ik de muur had ingedeukt en dat mn bar steeds verschoof dus ging ik over op Bent Over Row
    10x75
    8x80
    Bent Over Row
    6x80
    6x80

Shrugs
    12x30
    12x32,5
    10x35

Close Grip Bankdrukken
    8x60 was ineens te zwaar, normaal geen last van
    12x50
    12x50
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Wilde je direct van 70 naar 85 gaan dan ? Valt wel een beetje tegen die training.

Comment

• Originally posted by Tails View Post
        Wilde je direct van 70 naar 85 gaan dan ? Valt wel een beetje tegen die training.
        Nee waar ik 70 had dacht ik dat ik 80 had dus ik dacht dat ik van 80 naar 85 ging. Was ook de kutste training ooit. Alleen MP ging goed

Comment

• Op verzoek verplaatst naar de normale trainingslogjes sectie

Comment

• Goeie trainingen bro. Dit logje nog niet vaak gezien maar je bent lekker bezig. Sterke benen ook!
            Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Ik vind zelf mp het lekkerste op lage herhalingen, dan moet je ook meer je hele lichaam aanspannen, is leuker
              Probeer het eens!
              Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                Op verzoek verplaatst naar de normale trainingslogjes sectie
                Bedankt

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                Goeie trainingen bro. Dit logje nog niet vaak gezien maar je bent lekker bezig. Sterke benen ook!
                Thanks bro! hij stond eerst ook in de PL sectie hoewel ik nooit gericht op kracht heb getraind dus misschien dat je hem daarom nooit zag

Originally posted by joachimrens View Post
                Ik vind zelf mp het lekkerste op lage herhalingen, dan moet je ook meer je hele lichaam aanspannen, is leuker
                Probeer het eens!
                Aan hoeveel herhalingen moet ik dan denken? 6?

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                  Bedankt

Thanks bro! hij stond eerst ook in de PL sectie hoewel ik nooit gericht op kracht heb getraind dus misschien dat je hem daarom nooit zag

Aan hoeveel herhalingen moet ik dan denken? 6?
                  Ik doe nu zelf een 5x5. 6 kan ook maar 5 bekt lekkerder
                  Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                    Ik doe nu zelf een 5x5. 6 kan ook maar 5 bekt lekkerder
                    Dan train je toch meer op kracht? Wil meer massa in mijn schouders, heb het idee dat die een beetje achterlopen

Comment

• Net mijn vet percentage gemeten met de defender caliper van body en fitshop. Ik kom steeds uit op ~13% maar ik denk dat ik ietsje hoger zit. Op mijn been kan ik namelijk amper vet meten. Eigenlijk zit het meeste rond mn navel en tussen schouder en borst

Comment

Net mijn vet percentage gemeten met de defender caliper van body en fitshop. Ik kom steeds uit op ~13% maar ik denk dat ik ietsje hoger zit. Op mijn been kan ik namelijk amper vet meten. Eigenlijk zit het meeste rond mn navel en tussen schouder en borst
                        kun je het op je been wel vastpakken?
                        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                          kun je het op je been wel vastpakken?
                          Als ik heel hard knijp wel

Comment

• dan is het ws dikker dan je denkt. ik kon het eerst ook niet vastpakken, maar met hulp van mn vriendin kwam ik uit op 26mm. onder de 20 mm kwam er wat rek in en kon ik het eigenhandig vastpakken.
                            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Dan train je toch meer op kracht? Wil meer massa in mijn schouders, heb het idee dat die een beetje achterlopen
                              Het is een beetje een combo. Puur kracht zou 3x3 zijn of iets dergelijks. Het is ook verstandig om verschillende rep ranges te pakken, dus military relatief laag, en side raises wat hoger in de reps.
                              Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                                Het is een beetje een combo. Puur kracht zou 3x3 zijn of iets dergelijks. Het is ook verstandig om verschillende rep ranges te pakken, dus military relatief laag, en side raises wat hoger in de reps.
                                ik doe mp meestal 10x en raises 12. vind dat wel goed werken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X