log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag maar even de beentjes met rust gelaten. Die waren nog helemaal zuur van eergisteren en de hiit van gisteren. Ik heb vandaag dus een UB dagje gedaan, zondag doe ik dan een LB dagje en dan begint dinsdag weer de UD2. Ik weet nog niet precies of ik deze 3-5 weken doortrek aangezien ik 16 mei jarig ben en dat toch wel wil vieren. Misschien dat ik dan tijdens de carb load een stukje taart in kan plannen ofzo

Bankdrukken
    10x60
    8x80
    8x80
    8x80

Chin Ups
    8xbw + 10
    12xbw
    10xbw

Incline Bankdrukken
    8x70
    10x60
    10x60

Seated Row
    10x60
    10x65
    10x70

Shoulder Press
    10x17,5
    10x20
    10x17,5

Shrugs
    10x37,5
    10x40
    10x35

Tricep Pushdown
    10x65
    10x65
    10x65

Preacher Curl Machine
    10x35
    10x30
    10x25

zo nog even hiit doen als het eten is gezakt
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
      Vandaag maar even de beentjes met rust gelaten. Die waren nog helemaal zuur van eergisteren en de hiit van gisteren. Ik heb vandaag dus een UB dagje gedaan, zondag doe ik dan een LB dagje en dan begint dinsdag weer de UD2. Ik weet nog niet precies of ik deze 3-5 weken doortrek aangezien ik 16 mei jarig ben en dat toch wel wil vieren. Misschien dat ik dan tijdens de carb load een stukje taart in kan plannen ofzo

Bankdrukken
      10x60
      8x80
      8x80
      8x80

Chin Ups
      8xbw + 10
      12xbw
      10xbw

Incline Bankdrukken
      8x70
      10x60
      10x60

Seated Row
      10x60
      10x65
      10x70

Shoulder Press
      10x17,5
      10x20
      10x17,5

Shrugs
      10x37,5
      10x40
      10x35

Tricep Pushdown
      10x65
      10x65
      10x65

Preacher Curl Machine
      10x35
      10x30
      10x25

zo nog even hiit doen als het eten is gezakt
      Tijdens je verjaardag gewoon lekker eten wat je wil man, één dagje aanpassen kan makkelijk! Je bent maar één keer per jaar jarig, vier het dan ook goed
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
        Tijdens je verjaardag gewoon lekker eten wat je wil man, één dagje aanpassen kan makkelijk! Je bent maar één keer per jaar jarig, vier het dan ook goed
        Klopt, maar dan kom ik in de knoop met ud2. Heb nu 1 week ud2 gedaan, toen 1 week onder onderhoud, nu weer 1 week ud2 en dan komt de week waarin ik jarig ben. Ik wil niet weer een week geen ud2 kunnen doen maar nu gewoon doorknallen

Comment

Klopt, maar dan kom ik in de knoop met ud2. Heb nu 1 week ud2 gedaan, toen 1 week onder onderhoud, nu weer 1 week ud2 en dan komt de week waarin ik jarig ben. Ik wil niet weer een week geen ud2 kunnen doen maar nu gewoon doorknallen
          No sacrifice, no success.. Je kunt je verjaardag toch ook gewoon "vieren" na je UD2.0
          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
            No sacrifice, no success.. Je kunt je verjaardag toch ook gewoon "vieren" na je UD2.0
            Ja precies. Misschien dat ik zelfs wel een stukje taart in kan plannen in de carb load. Zou wel grappig zijn

Comment

Ja precies. Misschien dat ik zelfs wel een stukje taart in kan plannen in de carb load. Zou wel grappig zijn
              Oh stukje taart moet geen probleem zijn tijdens je carb-load lijkt mij. Ik zou je verder wel gewoon braaf aan je schema houden. Ikzelf lig niet voor niks af te sterven tijdens me trainingen, jij ook niet, dus ik zou op safe spelen dan.
              "Straight outta gym"

Comment

Oh stukje taart moet geen probleem zijn tijdens je carb-load lijkt mij. Ik zou je verder wel gewoon braaf aan je schema houden. Ikzelf lig niet voor niks af te sterven tijdens me trainingen, jij ook niet, dus ik zou op safe spelen dan.
                Ja klopt, op mn verjaardag (op een donderdag dus low carb) ga ik gewoon cardio doen en mij aan mijn voeding houden. In het weekend (carb load) pak ik dan wel een stukje taart. Ik hou me ook strak aan mijn voeding want anders zijn die kut low carb dagen voor niks zo zwaar geweest

Comment

Ja klopt, op mn verjaardag (op een donderdag dus low carb) ga ik gewoon cardio doen en mij aan mijn voeding houden. In het weekend (carb load) pak ik dan wel een stukje taart. Ik hou me ook strak aan mijn voeding want anders zijn die kut low carb dagen voor niks zo zwaar geweest
                  Goeie zaak, pik. Als je superieure resultaten wil moet je gewoon je ballen uit je broek werken. Het is geen magie natuurlijk, maar hard werk en vastberadenheid.

Succes met UD2.0 weer op te pakken.
                  "Straight outta gym"

Comment

Goeie zaak, pik. Als je superieure resultaten wil moet je gewoon je ballen uit je broek werken. Het is geen magie natuurlijk, maar hard werk en vastberadenheid.

Succes met UD2.0 weer op te pakken.
                    Haha bedankt. Eigenlijk is het gewoon heel simpel, maar omdat een mens geen machine is is het wat lastiger.

UD2 oppakken komt wel goed. Ik vind het wel erg jammer dat ik niet gewoon door kon knallen. Aan de andere kant is de kroning van een koning wel iets wat je maar 1x mee maakt

Comment

Haha bedankt. Eigenlijk is het gewoon heel simpel, maar omdat een mens geen machine is is het wat lastiger.

UD2 oppakken komt wel goed. Ik vind het wel erg jammer dat ik niet gewoon door kon knallen. Aan de andere kant is de kroning van een koning wel iets wat je maar 1x mee maakt
                      Precies en nu gewoon doorgaan... forgive en forget, je moet ook kunnen leven en genieten

"is nog steeds van mening dat één dag, niet zoveel mag en kan uitmaken.. zoals een verjaardag!"

Comment

• Net lower body getraind. Heb in de vestiging waar ik nooit kom een manier gevondeb om goed te squatten. De cheat press staat daar namelijk precies goed waardoor ik heb als volwaardig rack kan gebruiken. Enige wat ik dannog mis zijn veiligheidsleggers. Had alleen geen spotter dus kon niet helemaal maxen

Fulk squat
                        6x100
                        6x100
                        6x100

Romanian Deadlift
                        6x120
                        6x120
                        7x120

Leg press
                        3x12x Weet niet hoeveel, ergens rond de 220

Ham Glute raise
                        10x
                        8x
                        8x

Kuitmachine, soort Legpress voor kuiten
                        20x100
                        18x100
                        18x100

Ab Roller
                        15x
                        15x
                        15x
                        12x

Side Bends
                        10x32, 5

Comment

• zoek nou gewoon even een sportschool met squatrack, quadbrah!

Comment

zoek nou gewoon even een sportschool met squatrack, quadbrah!
                            Zit niet in zijn omgeving en het is latbrah maar is indd niet ideaal zo.

Comment

zoek nou gewoon even een sportschool met squatrack, quadbrah!
                              Heb je hier niet, behalve bij een of andere fysiotherapeut

Comment

• Fulk squat is full squat?
                                Wel naadje lijkt me geen squatrek, rack voor thuis geen optie? Of eigen staandaards meenemen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X