log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    Fulk squat is full squat?
    Wel naadje lijkt me geen squatrek, rack voor thuis geen optie? Of eigen staandaards meenemen
    Haha het is op mn telefoon getypt dus niet geheel zonder spelfouten

Thuis kan ik helaas geen rack kwijt. Misschien als ik innovatief ben met twee bankjes dat ik een veiligheidssysteem kan maken bij mijn geimproviseerd rack
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Net depletion workout numero een achter de rug. Deze was een stuk zwaarder dan die van vorige keer. Ik moest echt heel diep graven maar achteraf voelt het super fijn. Op sommige momenten wilde ik echt van het apparaat af stappen en naar huis gaan

6 sets chest press
      6 sets seated row
      6 sets incline chest press
      6 sets lat pulldown
      4 sets lateral raise
      6 sets calf raise
      6 sets leg press
      6 sets leg curl
      4 sets bicep preacher curl machine
      4 sets tricep pushdown

Heb zoals iedere depletion training eerst de helft van de sets gedaan 5 minuten pauze en toen de andere helft (dus 3 bench 3 seated row etc.)

Tussen de sets steeds 1 minuut pauze. Ik maakte steeds reps van 15-18 en deed ongeveer 45-50 sec per set.

Comment

• Weer lekker aan het eten. Kan niet wachten op carb load.

Nu eet ik het volgende 5x per dag:
        1/5e komkommer
        halve tomaat
        half sneetje brood
        1 plakje kipfilet
        25gr tonijn
        50gr kip
        1 ei
        12gr whey

en aan het einde van de dag nog een bakje kwark

Comment

• Net weer lekker getraind. Qua branden was het nu veel zwaarder dan gisteren. De 2e ronde viel wel mee. Ik kan me daar ook vrij weinig van herinneren, ik was echt totaal in een andere wereld. Voordat ik het wist was ik ineens al bij de bicep curls. Ook vandaag geen misselijkheid, ben wel blij dat dat bij mij niet echt speelt.

6 sets chest press
          6 sets seated row
          6 sets incline chest press
          6 sets lat pulldown
          4 sets lateral raise
          6 sets calf raise
          6 sets leg press
          6 sets leg curl
          4 sets bicep preacher curl machine
          4 sets tricep pushdown

Comment

• lekker die 6 setjes, was het niet heel benauwd bij jullie in de sportschool... ik had er redelijk veel last van en was zo nu en dan ook een beetje dizzy?
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
              lekker die 6 setjes, was het niet heel benauwd bij jullie in de sportschool... ik had er redelijk veel last van en was zo nu en dan ook een beetje dizzy?
              Viel wel mee, de apparaten waar ik zat staan dicht bij twee openslaande deuren dus ik kon af en toe wat lucht happen. Was ook niet zo druk vandaag en hier had het net voordat ik begon geregend. Scheelt ook wel dat ik op de begane grond train. Als ik naar de andere vestiging was gegaan dan leefde ik nu niet meer denk ik.

Bij rows heb ik trouwens nu meer aan mn rug gedacht. Uitendelijk kreeg ik daar pomp, nog nooit echt gehad

Comment

• Wordt je fysiek al beter guusd?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                  Wordt je fysiek al beter guusd?
                  Ja Mijn vriendin is op vakantie en ik heb haar al 14 dagen niet gezien. Toen ik haar net een foto stuurde van hoe ik er bij stond schrok ze hoe veel dunner mijn buik is geworden. Ondanks dat ik iedere dag in de spiegel kijk zie ik de progressie ook. Zondag of maandag zal ik wel wat foto's plaatsen waarop het verschil tussen 2 weken ud2 te zien is. Wel vind ik mezelf nu minder gespierd ogen maar dat komt omdat mn lichaam op dit moment echt helemaal leeg is. Morgen komt de carb load en dan vullen de spieren zich weer op

Net voor het eerst cardio gedaan op een low dag. Ik heb 7km buiten gewandeld in een uur. Ging best prima, net als bij de depletion workouts verzink ik in gedachten en als ik half struikel of ergens van schrik bedenk ik me ineens dat ik al weer 3km verder ben zonder dat ik er al te veel van mee heb gekregen

Comment

• Weer moeilijk slecht geslapen vannacht. Ik lig steeds wakker en word dan geïrriteerd omdat ik niet in slaap val terwijl ik wel moe ben. De vermoeidheid vind ik het lastigste aan ud2. Gelukkig begint vanmiddag om 3u de tension training en dan rond half 5 de carb load. Ik denk niet dat die workout super zal gaan omdat ik amper heb geslapen

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                      Weer moeilijk slecht geslapen vannacht. Ik lig steeds wakker en word dan geïrriteerd omdat ik niet in slaap val terwijl ik wel moe ben. De vermoeidheid vind ik het lastigste aan ud2. Gelukkig begint vanmiddag om 3u de tension training en dan rond half 5 de carb load. Ik denk niet dat die workout super zal gaan omdat ik amper heb geslapen
                      Ik weet hoe je je voelt maatje, ik heb afgelopen nacht dan wel weer aardig geslapen en best lang voor mijn doen. Ik mag blij zijn als ik 5-6 uur slaap met UD2.0. Het zou genoeg moeten zijn voor een jonge vent, maar hey. Je wilt je lichaam toch wat meer rust geven dan een "gemiddeld" persoon.

Wat doe je om in slaap te komen? Ikzelf ga altijd naar hardstyle muziek luisteren tot ik slaap moe word, dit duurt bij mij soms 45-60 minuten so be it. Zodra ik merk dat me ogen dan zwaar worden, gooi ik me telefoon weg en probeer ik te slapen. Als dit daadwerkelijk 45-60 minuten duurt probeer ik me niet te irriteren dat ik wakker lig, zodra ik boos word omdat ik WIL/MOET slapen om te herstellen of wat dan ook van mezelf, lig ik sowieso de komende 1-2 uur wakker daarna.

Probeer iets te vinden waardoor je ontspant.

Probeer anders even 20-30 minuten te slapen voor je training, gooi er daarna wat koffie in en je shake en dan beuken.

Ik begin me gelukkig nu pas klein te voelen na 5-6 weken, omdat ik zoveel gewicht kwijt ben. Niet echt goed voor je zelfvertrouwen, maarja.

De countdown has started tot de carb-load
                      "Straight outta gym"

Comment

• Ik ga meestal wat op mn mobiel lezen totdat ik heel erg moe ben. Dan leg ik die weg en ga met mn hoofd in een berg kussens liggen. Ik slaap namelijk heel licht altijd en van geluid of licht word ik snel wakker. Daarom slaap ik eigenlijk altijd met mijn hoofd onder het kussen ipv er op

Vooral met UD2 ga ik te veel nadenken zodat de slaap maar niet komt. Ik droom ook heel erg raar. 5-6u is inderdaad het gemiddelde wat ik op de low carb dagen maak. Gelukkig kan ik op zondagen redelijk uitslapen

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                          Ik weet hoe je je voelt maatje, ik heb afgelopen nacht dan wel weer aardig geslapen en best lang voor mijn doen. Ik mag blij zijn als ik 5-6 uur slaap met UD2.0. Het zou genoeg moeten zijn voor een jonge vent, maar hey. Je wilt je lichaam toch wat meer rust geven dan een "gemiddeld" persoon.

Wat doe je om in slaap te komen? Ikzelf ga altijd naar hardstyle muziek luisteren tot ik slaap moe word, dit duurt bij mij soms 45-60 minuten so be it. Zodra ik merk dat me ogen dan zwaar worden, gooi ik me telefoon weg en probeer ik te slapen. Als dit daadwerkelijk 45-60 minuten duurt probeer ik me niet te irriteren dat ik wakker lig, zodra ik boos word omdat ik WIL/MOET slapen om te herstellen of wat dan ook van mezelf, lig ik sowieso de komende 1-2 uur wakker daarna.

Probeer iets te vinden waardoor je ontspant.

Probeer anders even 20-30 minuten te slapen voor je training, gooi er daarna wat koffie in en je shake en dan beuken.

Ik begin me gelukkig nu pas klein te voelen na 5-6 weken, omdat ik zoveel gewicht kwijt ben. Niet echt goed voor je zelfvertrouwen, maarja.

De countdown has started tot de carb-load
                          Probeer eens wat rustiger te doen i.p.v. hardstyle te luisteren. Daarnaast het is algemeen bekend dat als je pre-bed tv kijkt, met je telefoon zit te hannesse of achter de comp/laptop hebt gezeten je door de straling niet lekker in slaap komt en zal blijven. Verder weet ik niet of jullie stimulanten gebruiken, denk hierbij aan caffeïne? Ik gebruikte dat wel tijdens m'n cut en had ook op trainingsdagen ook slapeloze nacht en vroeg me toch af waar het vandaan kwam. Toen nam ik geen caffeïne meer na zessen (caffeïne heeft een halwaarde van 5,5u) en lag ik elke nacht 7-9uur in coma.

Een carbload, of re-feed in het algemeen zal je zeer goed doen kwa energie, maar verbaas je niet de dag erna als je het gevoel hebt dat je terug bij af bent. Door ineens zoveel carbs (en evt. verhoogde zoutinname kom je gigantisch veel gewicht). Ik zelf nam ~500g kh extra (1g kh kan 4g water vasthouden), dus doe de math. Ik was van de een op andere dag 2kg zwaarder en de lijnen waren een beetje foetsie. Wat je dan kunt doen om het weer back on track te krijgen is veel drinken (echt veel), thee, caffeïne, komkommer en sla hielpen me ook na 2-3 daagjes weer goed cut te staan. Na een aantal dagen sta je nog meer shredded dan voor je re-feed (carbload)
                          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Originally posted by GespierdeMug View Post
                            Probeer eens wat rustiger te doen i.p.v. hardstyle te luisteren. Daarnaast het is algemeen bekend dat als je pre-bed tv kijkt, met je telefoon zit te hannesse of achter de comp/laptop hebt gezeten je door de straling niet lekker in slaap komt en zal blijven. Verder weet ik niet of jullie stimulanten gebruiken, denk hierbij aan caffeïne? Ik gebruikte dat wel tijdens m'n cut en had ook op trainingsdagen ook slapeloze nacht en vroeg me toch af waar het vandaan kwam. Toen nam ik geen caffeïne meer na zessen (caffeïne heeft een halwaarde van 5,5u) en lag ik elke nacht 7-9uur in coma.

Een carbload, of re-feed in het algemeen zal je zeer goed doen kwa energie, maar verbaas je niet de dag erna als je het gevoel hebt dat je terug bij af bent. Door ineens zoveel carbs (en evt. verhoogde zoutinname kom je gigantisch veel gewicht). Ik zelf nam ~500g kh extra (1g kh kan 4g water vasthouden), dus doe de math. Ik was van de een op andere dag 2kg zwaarder en de lijnen waren een beetje foetsie. Wat je dan kunt doen om het weer back on track te krijgen is veel drinken (echt veel), thee, caffeïne, komkommer en sla hielpen me ook na 2-3 daagjes weer goed cut te staan. Na een aantal dagen sta je nog meer shredded dan voor je re-feed (carbload)
                            Ik drink gelukkig geen caffeine en hardstyle luister ik ook niet Wat is het verschil dan tussen op mijn telefoon een boek lezen of een echt boek lezen?

Dat ik aankom tijdens de carbload weet ik, daarom tel ik maandag en zondag pas als meetpunten want dan is dat vocht weer een beetje bijgetrokken. Bij mij scheelde dat geloof ik 2kg de vorige keer

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                              Ik drink gelukkig geen caffeine en hardstyle luister ik ook niet Wat is het verschil dan tussen op mijn telefoon een boek lezen of een echt boek lezen?

Dat ik aankom tijdens de carbload weet ik, daarom tel ik maandag en zondag pas als meetpunten want dan is dat vocht weer een beetje bijgetrokken. Bij mij scheelde dat geloof ik 2kg de vorige keer
                              Dat scheel dan in ieder geval al wel dat je geen caffeine neemt, maar zoals ik al zei; het verschil daartussen is dat je telefoon directe straling op je ogen uitoefent, waardoor het langer kan duren voordat je in slaap valt of waardoor je onrustiger door gaat slapen. Verder weet ik ook niet hoe je levensstijl is, heb je bijvoorbeeld veel regelmaat of eigenlijk tot niet? Vaste tijden om te slapen en op te staan wil ook wel goed helpen.

Ja kg of 2 inderdaad, goed dat je er rekening mee houdt
                              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Als ik meestal op mijn telefoon een of ander dom spelletje doe word ik er ook zo moe van en val in gewoon in slaap
                                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X