Skeer
building a better fysiek LOG.
Collapse
X
-
Ik denk dat hij wilde compenseren voor zijn junken (wat niet echt kan). Beter zou het zijn geweest als hij kon accepteren dat hij geen discipline heeft (ik pest je maar Gip).
NO, just accept u made a mistake and stick with the plan from now on. (lyles woorden na een fuck up van iemand die vraagt of hij extra moet depleten of langer low carb moet blijven om de fuckup te compenseren).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostIk denk dat hij wilde compenseren voor zijn junken (wat niet echt kan). Beter zou het zijn geweest als hij kon accepteren dat hij geen discipline heeft (ik pest je maar Gip).
NO, just accept u made a mistake and stick with the plan from now on. (lyles woorden na een fuck up van iemand die vraagt of hij extra moet depleten of langer low carb moet blijven om de fuckup te compenseren).
nee heb idd vandaag gewoon 3x bw carbs gegeten morgen depleten.
is echt een fuck up, na 5 weken en dan meteen denken 'im bloated as a M*therF*cker
ot: cardio gedaan, was gewoon looptempo overgens wel met trui aan wat abbsz gedaan ook en 1 hams aangezien ik die deze week heb verwaarloosd, morgen ook 2x denk ik... 1x cardio en 1x KT.... is veeull beter dan een training van 2,5-3 uur....Make it happen, shock everyone!
Comment
-
-
Originally posted by Iron Mind View PostCarb-load zou het beste zijn inderdaad..
Maar goed ik junk gewoon niet in een cut, scheelt me die mentale fuck up.
haha ik zit in een 'bulk' alhoewel bulk overdreven is... massa hoeft voor mij niet meer, ja op sommige plaatsen maar geen massa monster meer... dus nu een beetje de tijd afwachten totdat ik kan cutten -.- stomme 'bulk' na het kuren -.-Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Ligt aan de junk. Junk die voornamelijk vet is maar niet veel carbs uiteraard op de low dagen (vetten compenseren met vetten uit rest van voeding). Denk aan salami worst, kaas, olijven, hamburger met kaas op één snee brood, etc.
High suiker / carb junk op carb load (met mate, Ben en jerry fat free choclate fudge, waterijsjes, sorbet?).
is het vet en kh rijk, dan beter laten. Moet het toch (pizza), dan beperken tot 1 meal (carb load). En de overige meals nog lager in vetten om te compenseren>?.Last edited by dynobet; 22-08-2013, 21:47.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostDohh wat denk jij dan?
Haha ik dacht....gewoon op high carb dag gewoon even eten wat je wilde voor 2 maaltijden ofzo...
heb je trek in kaas en chocola, moet je chocola op high carb eten en kaas op depletion .....
#schat ik heb aardbeien, slagroom en chocola! Guess what
%uhmm het is vandaag depletion dag dus die chocola even bewaren voor over 3 daagjes....heb je ook cream meegenomen ipv slagroom? ^^
anders even kijken of er nog ergens ijsblokjes liggen in the fridge ..Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostHaha ik dacht....gewoon op high carb dag gewoon even eten wat je wilde voor 2 maaltijden ofzo...
heb je trek in kaas en chocola, moet je chocola op high carb eten en kaas op depletion .....
#schat ik heb aardbeien, slagroom en chocola! Guess what
%uhmm het is vandaag depletion dag dus die chocola even bewaren voor over 3 daagjes....heb je ook cream meegenomen ipv slagroom? ^^
anders even kijken of er nog ergens ijsblokjes liggen in the fridge .."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment