Sterkte reus.
110% motivation log
Collapse
X
-
Geen woorden voor !
veel sterkte voor het gezinYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Godverdomme, wtf is dit nou weer?! Heel veel sterkte uiteraard en gelukkig maar dat je vrouw er ook weer niet teveel last er van heeft gehad tot nu toe, maar wel goed dat ze het heeft opgemerkt. Hoe eerder zoiets wordt opgemerkt hoe beter natuurlijk, dus zie dat ook maar als een positief iets!
Hou je taai, grote. En je vrouw natuurlijk ook. Jullie positieve houding is echt top."Straight outta gym"
Comment
-
Thanks allemaal voor de positieve reacties.
Donderdag aanstaande gaan we voor 2 gesprekken over hoe het allemaal gaat verlopen en
maandag 19de is de operatie.
We gaan gewoon vrolijk verder waar we mee bezig zijn en we blijven alles positief inzien.
We doen net of het een routine klus is en dat ze na een paar maanden weer vrolijk verder kan met alles.
Waar we allebij een schruft hekel aan hebben is het mensen die zichzelf zielig vinden of constant zich afvragen "waarom ik"
Natuurlijk heb ik al mijn reizen voor de komende periode afgezegd en zie ik wel weer wanneer ik weer vol aan het werk ga.
Nogmaals bedankt voor jullie berichten en ik houd jullie op de hoogte.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Vandaag ook nog gewoon getraint natuurlijk.
Niks beters dan alles even voor een uurtje van je afzetten.
Rug:
Bent over rows
Wide grip pull downs
Small grip pull downs
Straight arm rope pulldowns
Deadstop db rows
Supported t bar row
Bb shurgs
Db shrugs
30 min cardio
Net weer geweest en 45 min cardio gedaan en abs - kramp massive.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Je hebt helemaal gelijk Q. alleen is niks om verdrietig om te zijn
Shit happens & we gaan gewoon verder.
Wel erg mooi om te zien hoe iedereen reageerd en vooral de pm's!
Vanmorgen 30 min LIT gedaan en flink wat kuitwerk.
Ook staat er nog een Training met Talal (& nocerino?!) op het programma.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Lees het ook nu pas... Veel sterkte aan jou en je vrouw toegewenst Maarten, ontroerend dat je zo positief blijft en direct vierkant achter haar staat. Je vrouw kan blij zijn met zo'n echtgenoot, ben ervan overtuigd dat jullie er samen sterker en gezonder dan ooit uit gaan komen!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: