Hi allemaal,
Al een tijdje mijn log niet meer geupdate ,aangezien werk de laaste 3 weken een gekkenhuis was.
Zo ben ik in die 3 weken naar India,canada,Frankrijk,Denemarken,Belgie,UK geweest.
Trainen was dus ook even op een laag pitje,maar ik heb gedaan wat ik kon en ik had wat banden mee voor op mijn hotelkamer wat te doen - niet dat ik daar veel zin in had
Opgelopen vrijdag naar denemarken gevolgen voor een meeting die uiteindelijk maar 2 uur duurde.
Als promotie moet ik de komende 8 tot 12 maanden het management in NL weer op orde krijgen met alles wat daarbij komt kijken.
Dat komt voor trainen en voeding natuurlijk goed uit,maar met de thuis situatie zoals het nu is ,komt deze "rust" ook echt wel van pas.
De situatie met Lisanne gaat elke dag beter en stukken lopen gaat goed,maar tillen zit er nog niet in.
Over een weekje of 2 wil ze weer proberen te gaan trainen of iig weer mee te gaan en in de juiste mindset komen.
Bij de meet in November zal ze er weer voor de volle 100% tegenaan kunnen gaan.
Dit weekend weer voor het eerst getraint deze week en hieronder de training van vandaag.
sumo deadlift
5 x 70
5 x 120
5 x 170
3 x 190
1 x 210
1 x 220
1 x 230 - ging soepel alleen die stangen zijn zo verschrikkelijk glad dat zelfs magnesium en/of straps weining uithaald.
De 250 zal ik snel weer omhoog gaan trekken.
wide grip pull downs
3 sets - 8/12 reps
underhand pull downs
2 sets - 15 x 50 kilo gevolgd door 5/6 x 75 kilo (pomp was fucking pijnlijk)
straight arm pull downs
3 sets - 8/10 reps full stack
face pulls
2 sets
reverse pecdeck
2 sets
seated machine raises
3 sets
standing db side raises
3 sets
Hier nog een foto die ik afgelopen week heb gemaakt in de avond na 3800 kcals.
Gewicht in de ochtend is rond de 85 (84,8 tot 85,4)
Binnenkort weer tijd om rustig aan te gaan bouwen.
Al een tijdje mijn log niet meer geupdate ,aangezien werk de laaste 3 weken een gekkenhuis was.
Zo ben ik in die 3 weken naar India,canada,Frankrijk,Denemarken,Belgie,UK geweest.
Trainen was dus ook even op een laag pitje,maar ik heb gedaan wat ik kon en ik had wat banden mee voor op mijn hotelkamer wat te doen - niet dat ik daar veel zin in had
Opgelopen vrijdag naar denemarken gevolgen voor een meeting die uiteindelijk maar 2 uur duurde.
Als promotie moet ik de komende 8 tot 12 maanden het management in NL weer op orde krijgen met alles wat daarbij komt kijken.
Dat komt voor trainen en voeding natuurlijk goed uit,maar met de thuis situatie zoals het nu is ,komt deze "rust" ook echt wel van pas.
De situatie met Lisanne gaat elke dag beter en stukken lopen gaat goed,maar tillen zit er nog niet in.
Over een weekje of 2 wil ze weer proberen te gaan trainen of iig weer mee te gaan en in de juiste mindset komen.
Bij de meet in November zal ze er weer voor de volle 100% tegenaan kunnen gaan.
Dit weekend weer voor het eerst getraint deze week en hieronder de training van vandaag.
sumo deadlift
5 x 70
5 x 120
5 x 170
3 x 190
1 x 210
1 x 220
1 x 230 - ging soepel alleen die stangen zijn zo verschrikkelijk glad dat zelfs magnesium en/of straps weining uithaald.
De 250 zal ik snel weer omhoog gaan trekken.
wide grip pull downs
3 sets - 8/12 reps
underhand pull downs
2 sets - 15 x 50 kilo gevolgd door 5/6 x 75 kilo (pomp was fucking pijnlijk)
straight arm pull downs
3 sets - 8/10 reps full stack
face pulls
2 sets
reverse pecdeck
2 sets
seated machine raises
3 sets
standing db side raises
3 sets
Hier nog een foto die ik afgelopen week heb gemaakt in de avond na 3800 kcals.
Gewicht in de ochtend is rond de 85 (84,8 tot 85,4)
Binnenkort weer tijd om rustig aan te gaan bouwen.
Comment