Buik ook nog getraint. 2x100 daarna was ik kapuut.
Aldo's Kracht en Flexibiliteit Log.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ben in de afronding van mijn Full Body die ik dan acht weken heb gevolgd. Onderstaand zal ik nog twee weken volgen.
Full Body 4x8.
Maandag.
Bench Press
Pull Ups
Military Press
Squats
Barbell Curls
Calf Raises
Woensdag.
Incline Bench Press
Bent Over Row
Leg Curls
Shruggs
Hammer Curls
Close Grip Bench Press
Vrijdag.
Pull Ups
Dips
Squats
Deadlifts
Up Right Row
Calf Raises
Zaterdag Supersetten 3x8.
Bench Press – Incline Bench Press
Bent Over Row – Pull Upps
Squats – Calf Raises
Up Right Row – Side Raises
Tricep Pushdown – Barbel Curls
Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Ik ben zowel kwa kracht en massa vooruit gegaan, en met behulp van Pescatore en Gus mijn voeding en voedingspatroon aangepast. Deze voedingslijn zal ik nog langer door gaan trekken tot ik op een vetpercentage zit van rond de 12-14%.
Onderstaand is het schema wat ik van plan ben om te gaan volgen. Ik ben benieuwd hoe dit schema zal werken voor mij en hoe mijn kracht en massa hierna ervoor zullen staan. Ook hoe dit in combinatie met mijn vechtsport zal gaan.
Maandag Rug
Barbel Deadlift 3x15 opwarmen
Barbel Deadlift 6x5
Bent over Row 5x10Pull ups3x10
Barbel shrugg 3x10
Dinsdag Borst
Bench press 3x15 opwarmen
Incline Bench Press 6x5
Flat Dumbell Press 5x10
Incline Dumbell Flys 3x10
Leg raises 3x15
Donderdag Benen
Barbel Squat3x15 opwarmen
Barbel Squat 6x5
Leg Press 5x10
Calve Raises 5x10
Leg Extensions 3x10
Vrijdag Schouders/Armen
Military Press 6x5
Close grip bench press 5x10
Side Raises 3x10
Bent over raises 3x10
Hammer curls 3x10
Ab Wheel roll out 3x15
Dit is hem dus. Feedback en/of meningen zijn uiteraard welkom. En ik zal jullie wanneer ik hiermee begin op de hoogte houden.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Net een mail gekregen van mijn huidige sportschool dat deze gaat sluiten. Jammer maar goed het is niet anders. Ben nu genoodzaakt om naar een andere te gaan. Heb er een op het oog waar ze sinds kort BJJ geven en kickboksen. Dus dat betekend dat ik ivm reiskosten en abbonomentskosten mijn tweede sportschool ook vaarwel ga zeggen waar ik al geruime tijd JJ volg. Dus van 100 euro per maand aan totale kosten. Naar 30 Gaat er binnenkort is een kijkje nemen of het wat is.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Ik kon het niet laten om even dat nieuwe schema uit te proberen. Gister borst gedaan en vandaag rug. Ik zit nu op mijn mobiel dus ik zal vanavond de trainingen posten. Is wat overzichtelijker omdat op mijn mobiel de enter toetst het niet doet. Het is behoorlijk zwaar en me borst staat op ontploffen van gisteren. Had moeite met het pakken van mijn autogordel.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
De eerste keer dat ik mijn nieuwe trainingen uit probeer dus het is allemaal een beetje aanvoelen op het gebied van gewichten en verdeling van kracht.
29 mei
Benchpress 3x15 opwarmen
Incline Bench Press 6x5
5x60kg
5x60kg
5x70kg
5x70kg
5x80kg
5x80kg
Oefening ging gemakkelijk. Dus de volgende keer begin ik op 70.
Flat Dumbell Press 5x10
10x40kg
10x38kg
8x36kg
8x34kg
6x32kg
Hierbij begon de vermoeidheid al aardig te komen. Daarom niet tot 10x gegaan.
Incline Dumbell Flys 3x10
10x18kg
10x20kg
10x18kg
Bij de 20kg verslechterde de vorm in delaatste twee herhalingen daarom de laatste terug gepakt op 18kg.
Legraises 3x15
Tijdsduur:45-60 minuten.Last edited by Aldo Raine; 30-05-2013, 14:18.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
De eerste keer dat ik mijn nieuwe trainingen uit probeer dus het is allemaal een beetje aanvoelen op het gebied van gewichten en verdeling van kracht.
30 mei
BarbelDeadlift 3x15 opwarmen
Barbel Deadlift 6x5
5x90kg
5x90kg
5x100kg
5x110kg
5x120kg
5x130kg
Deadlift ging goed. Zeer tevreden over, alleen wordt de grip een probleem alsik zwaarder zal gaan ivm de 6 sets die ik doe.
Bent over Row 5x10
10x60kg
10x60kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg
Ik wilde nog voor 1 set van 80 gaan alleen na die deadlift serie had ik almoeite met de laatste set van 70kg.
Barbelshrugg 3x10
10x70kg
10x80kg
10x90kg
Ging prima.
Pullups3x10
10xBW
8xBW
6xBW
Nu zat ik er goed doorheen en de laatste set kwam ik niet verder dan 6,5herhalingen.
Tijdsduur: 60 minuten.Last edited by Aldo Raine; 30-05-2013, 14:19.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Ha Gus, leuk dat je reageert op mijn log. Ja als je kijkt naar mijn benen ben ik daar inderdaad sterker in. Dit heeft denk ik te maken met mijn waterpolo achtergrond. Benen blijft een probleem bij me, vooral de techniek moet ik hard aan gaan werken. En daar ben jij weer een meester in.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment