Dyno's resurrection

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gaat lekker kerel, ziet er goed uit
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• lekker hoor rene gaat de goeie kant op
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

• respect dat je met al die tegenslagen toch zoveel kon bereiken

Comment

• Originally posted by Chrizzlybear View Post
          Ziet er goed uit Dyno! Ondanks de tegenslagen slaag je er wel weet in een mooi fysiek neer te zetten! Keep it up!
          Bedankt. Jij gaat ook lekker zo te zien en hebt al een goede basis qua fysiek.

Originally posted by Fitt God View Post
          Bedankt voor de leuke dag maat. Je hebt veel vooruitgang geboekt in de tussentijd, thats for sure!
          Jij ook bedankt en ben blij dat ik je positief verrast heb met me fysiek.

Originally posted by ikke003 View Post
          ziet er goed uit dyno,
          Thnx maatje.

Originally posted by Rickbeen View Post
          Gaat lekker kerel, ziet er goed uit
          Jij ook Bedankt. Zelf doe je het ook niet slecht hoor!. Ik zag jouw foto's voor de body mania en dacht meteen sooow dat doet rick niet slecht. Je hebt al behoorlijk wat massa en qua aanleg heb je ook een bouw om groot te worden. Ik hoop dat je zoveel mogelijk massa vast weet te houden in je cut en dat je er groot en droog uitkomt.

Originally posted by east1977 View Post
          lekker hoor rene gaat de goeie kant op
          Thnx. Ben jij er ook weer op de meet binnenkort? Jij bent wel altijd actief in andere logs maar hebt er zelf geen. Ben dus wel benieuwd in hoeverre je fysiek veranderd is de laatste maanden

Originally posted by Killit View Post
          respect dat je met al die tegenslagen toch zoveel kon bereiken
          Bedankt. Tegenslagen zijn op het moment zelf niet leuk, maar je leert er vaak wel veel van. Je kan je wezenloos ergeren aan dingen waar je niets aan kunt veranderen, maar dat is verspilde energie. Ik heb door enkele tegenslagen juist geleerd om ook op zulke momenten dingen positief te blijven benaderen. Je energie stoppen in mogelijkheden/kansen en geen energie te verspillen in negativiteit.

Ik ben als het ware uit de negatieve spiraal gestapt en heb ervoor gezorgd dat er naast enkele onvermijdelijke negatieve dingen ook een hoop positieve dingen in mijn leven gebeuren. Niet alleen qua fitness/fysiek, maar op allerlei vlakken gaat het met mij nu stukken beter.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• damn .. ziet er echt goed uit!

Comment

• Ziet er goed uit !!

Comment

• Thanks dyno, hoop ik ook. Wordt een kort en niet te diepe cut, als ik diep ga laat ik ff een schema bij je maken Hoop ik ook man, thanks
                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Het gaat lekker zo, stabiele progressie.
                  Wat betreft juist de positieve dingen proberen te laten overheersen ipv de negatieve, herken ik mezelf wel in.
                  Verzwelgen in zelfmedelijden maakt je alleen maar depressiever.

Lekker zo doorgaan.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Vanochtend vroeg opgestaan om bij zonsopgang foto's te maken (voor op de uitnodigingskaart van de bruiloft van mijn vriendin en mij). En omdat we toch leuk bezig waren ook nog een paar grappige foto's gemaakt (zie bijlage).

Daarna ontbijtje naar binnen en gaan trainen. Omdat mijn eigen sportschool dicht was, ben ik gaan trainen bij fitness boulevard (sportschool die wel open was).

Full squat:
                    5x70
                    5x100
                    3x120
                    4x125
                    4x125
                    3x125
                    (tevreden. allemaal diep, paused en explosieve opwaartse fase).

Bankdrukken:
                    De bench bij FB vond ik persoonlijk niet heel fijn. Een hoog bankje waardoor ik niet lekker de spanning op me lichaam kon krijgen en daardoor ook last van de schouder. Na een aantal opwarm sets dus gestopt en wat lichte db presses en machine fly voor borst.

Voor rug doe ik normaal neutral grip optrekken:
                    Dat kan bij FB niet, dus heb ik 4 setjes neutral grip pulldowns gedaan. Met 80-90 kilo strikte uitvoering waarbij ik vooral concentreerde op het laatste gedeelte van de beweging en het vasthouden van de contractie op het laatste punt.

Db row:
                    6x32
                    6x32

BB row
                    8x65
                    7x65

staande militairy press:
                    6x50
                    6x50
                    6x50

wat leg curls, biceps curls en tricep pushdowns als afsluiting (gewoon X gewicht en doorgaan tot ik niet meer kon. Reps rond de 6-12).
                    ----------------------------------

Na de training voelde ik vooral dat ik benen en rug heel goed heb aangepakt. Spieren waren flink aan het "trekken" en waren goed moe. Borst/schouders was me weer iets tegengevallen. naja volgende keer beter.
                    Attached Files
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Jammer dat het geen kleuren foto's zijn. Wel geinig inderdaad en hoe moet ik die laatste foto's zien haha??

Het is denk ik altijd moeilijk om je vergelijking te maken bij andere sportschool. Verder nette training Dyno
                      Stats: 74kg at 11%
                      Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
                        Jammer dat het geen kleuren foto's zijn. Wel geinig inderdaad en hoe moet ik die laatste foto's zien haha??
                        Leuke foto's!
                        Smaken verschillen,ik vind zwart-wit ook mooi.

Maar als ik die laatste foto zie,betwijfel ik of de oorzaak van je schouderblessure echt een dronken misstap was.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Leuke foto's van Dynobet en de toekomstige mevrouw Dynobet.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
                            Jammer dat het geen kleuren foto's zijn. Wel geinig inderdaad en hoe moet ik die laatste foto's zien haha??

Het is denk ik altijd moeilijk om je vergelijking te maken bij andere sportschool. Verder nette training Dyno
                            Heb ze in zowel kleur als zwart wit. Vond zwart wit wel wat hebben juist. Je hebt gelijk dat in een andere gym toch anders trainen is. Je eigen gym ken je beter en dat traint vaak fijner.

Originally posted by rainman View Post
                            Leuke foto's!
                            Smaken verschillen,ik vind zwart-wit ook mooi.

Maar als ik die laatste foto zie,betwijfel ik of de oorzaak van je schouderblessure echt een dronken misstap was.
                            Ben soms iemand die doet zonder na te denken. Wellicht dat het in de lucht werpen en weer opvangen van mijn vriendin ook bij heeft gedragen aan een slechter gevoel in de schouder vandaag. Ik zou wellicht veel voorzichtiger moeten zijn maar ben dat van nature niet

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Leuke foto's van Dynobet en de toekomstige mevrouw Dynobet.

Comment

• Mooie foto's ik vind het zwart wit juist wel wat hebben! Word de schouder wel al wat beter kwa gevoeligheid?
                              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Mooi koppel.
                                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X