Gaat lekker kerel, ziet er goed uit
Dyno's resurrection
Collapse
X
-
Originally posted by Chrizzlybear View PostZiet er goed uit Dyno! Ondanks de tegenslagen slaag je er wel weet in een mooi fysiek neer te zetten! Keep it up!
Originally posted by Fitt God View PostBedankt voor de leuke dag maat. Je hebt veel vooruitgang geboekt in de tussentijd, thats for sure!
Originally posted by ikke003 View Postziet er goed uit dyno,
Originally posted by Rickbeen View PostGaat lekker kerel, ziet er goed uit
Originally posted by east1977 View Postlekker hoor rene gaat de goeie kant op
Originally posted by Killit View Postrespect dat je met al die tegenslagen toch zoveel kon bereiken
Ik ben als het ware uit de negatieve spiraal gestapt en heb ervoor gezorgd dat er naast enkele onvermijdelijke negatieve dingen ook een hoop positieve dingen in mijn leven gebeuren. Niet alleen qua fitness/fysiek, maar op allerlei vlakken gaat het met mij nu stukken beter.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Thanks dyno, hoop ik ook. Wordt een kort en niet te diepe cut, als ik diep ga laat ik ff een schema bij je maken Hoop ik ook man, thanksDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Het gaat lekker zo, stabiele progressie.
Wat betreft juist de positieve dingen proberen te laten overheersen ipv de negatieve, herken ik mezelf wel in.
Verzwelgen in zelfmedelijden maakt je alleen maar depressiever.
Lekker zo doorgaan.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Vanochtend vroeg opgestaan om bij zonsopgang foto's te maken (voor op de uitnodigingskaart van de bruiloft van mijn vriendin en mij). En omdat we toch leuk bezig waren ook nog een paar grappige foto's gemaakt (zie bijlage).
Daarna ontbijtje naar binnen en gaan trainen. Omdat mijn eigen sportschool dicht was, ben ik gaan trainen bij fitness boulevard (sportschool die wel open was).
Full squat:
5x70
5x100
3x120
4x125
4x125
3x125
(tevreden. allemaal diep, paused en explosieve opwaartse fase).
Bankdrukken:
De bench bij FB vond ik persoonlijk niet heel fijn. Een hoog bankje waardoor ik niet lekker de spanning op me lichaam kon krijgen en daardoor ook last van de schouder. Na een aantal opwarm sets dus gestopt en wat lichte db presses en machine fly voor borst.
Voor rug doe ik normaal neutral grip optrekken:
Dat kan bij FB niet, dus heb ik 4 setjes neutral grip pulldowns gedaan. Met 80-90 kilo strikte uitvoering waarbij ik vooral concentreerde op het laatste gedeelte van de beweging en het vasthouden van de contractie op het laatste punt.
Db row:
6x32
6x32
BB row
8x65
7x65
staande militairy press:
6x50
6x50
6x50
wat leg curls, biceps curls en tricep pushdowns als afsluiting (gewoon X gewicht en doorgaan tot ik niet meer kon. Reps rond de 6-12).
----------------------------------
Na de training voelde ik vooral dat ik benen en rug heel goed heb aangepakt. Spieren waren flink aan het "trekken" en waren goed moe. Borst/schouders was me weer iets tegengevallen. naja volgende keer beter.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by gripmaster View PostJammer dat het geen kleuren foto's zijn. Wel geinig inderdaad en hoe moet ik die laatste foto's zien haha??
Smaken verschillen,ik vind zwart-wit ook mooi.
Maar als ik die laatste foto zie,betwijfel ik of de oorzaak van je schouderblessure echt een dronken misstap was.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by gripmaster View PostJammer dat het geen kleuren foto's zijn. Wel geinig inderdaad en hoe moet ik die laatste foto's zien haha??
Het is denk ik altijd moeilijk om je vergelijking te maken bij andere sportschool. Verder nette training Dyno
Originally posted by rainman View PostLeuke foto's!
Smaken verschillen,ik vind zwart-wit ook mooi.
Maar als ik die laatste foto zie,betwijfel ik of de oorzaak van je schouderblessure echt een dronken misstap was.
Originally posted by inferno_0666 View PostLeuke foto's van Dynobet en de toekomstige mevrouw Dynobet.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-