Originally posted by quibus
View Post
Aldo's Log.
Collapse
X
-
Originally posted by rainman View PostGaat weer lekker zo!
Hoe zijn momenteel de verhoudingen macro,s ?Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
6 september
Training 6
Hele vroege sessie deze morgen. Het was het enige wat mogelijk was helaas. Ik zal tot 4 uur aan het werk zijn en mijn avond staat ook al vol gepland dus ik kwam met kleine oogjes die sportschool in. Ik probeer het principe van vorige training maar een beetje door te trekken. We zetten het weer lekker op de uitprobeer modus. Me rug staat goed in de brand moet ik zeggen na die training van gister. Altijd lekker.
Overhead press
10x30kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg
10x40kg
10x40kg
10x40kg
10x40kg
10x50kg voel hem branden.
10x50kg Deze set opgedeeld in 2x5.
Bent over raises
10x12kg
10x12kg
10x14kg
10x14kg
10x16kg
Tricep pushdown
8x40kg
8x40kg
8x40kg
Barbell curl
8x30kg
8x30kg
8x30kg
Dips en pull ups
3xBw
3xBw
3xBwSkeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostDenk het ook wel. Heb jij toevallig geen log of iets Rainman? Zo nee, waarom niet?
Waarom ik dat nooit heb gedaan weet ik eigenlijk niet.
Ik heb wel een soort van log,maar dat zijn meer de reacties die ik een beetje overal plaats.
Misschien is het niet eens zo,n slecht idee om die een keer te bundelen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostNee,ik.heb geen log.
Waarom ik dat nooit heb gedaan weet ik eigenlijk niet.
Ik heb wel een soort van log,maar dat zijn meer de reacties die ik een beetje overal plaats.
Misschien is het niet eens zo,n slecht idee om die een keer te bundelen.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostMoet je doen! Ben namelijk wel benieuwd naar je training voedings etc.. Je heb de laatste tijd, tijd zat aangezien je flink actief bezig ben.
Ik heb een baan waarbij ik heel veel vrije tijd heb.
Moet toch wat te doen hebben.
Log is wel leuk,krijg ik goed advies van 16-jarigen misschien.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment