Arturiano's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ja, dat is wel slim, vet maakt mij op dit moment niet veel meer uit ik focus me nnu puur op me spiermassa, ik was te bang om aantekomen dat ik alles heb verneukt vorige jaar, dus of ik nu wat fat gain maakt mij niet uit, als ik maar de nodige spiermassa pak, de vet cut ik er wel in 2-3 maanden af..

echter wil ik ook weten hoe je je buik strakker kunt maken, ik heb wel 8.6% vet maar me onderbuik heeft veel hangende vet/vel geen idee wat het is, als ik aankom zal dat overgaan?

Comment

• Training: UB
      Trainingsduur: 1 uur 15 minuten

Bankdrukken:
      12 x 30 kg
      12 x 40 kg
      8 x 50 kg
      8 x 50 kg
      7 x 55 kg 1x gespot

Chinups
      10 x bw
      9 x bw
      3 x 6 x 1,5 kg

Incline dumbbell press:
      8 x 20 kg
      8 x 22 kg
      6 x 24 kg ( PR)

Dumbbell Row:
      12 x 26 kg
      10 x 26 kg
      8 x 28 kg

Rear lateral cables
      3 x 8 x 15 kg

Close grip benchpress:
      8 x 45 kg
      7 x 47.5 kg
      6 x 50 kg 1x gespot

Hammer curls
      8 x 14 kg
      8 x 14 kg
      8 x 16 kg met 1x waarschijnlijk slechte vorm:S

Comment

• Hier nog enkele foto's van mezelf, m'n vetpercentage is 8.6% alleen geloof ik dat niet echt, maar ik zal gewoon m'n foto's posten!
        Attached Files

Comment

• Je vp ligt echt laag man! eten eten eten!!!
          One Love, One Game, One Desire.
          BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

• Je vet ligt wel heel laag maar je mist massa waardoor het er anders uitziet. (lees meer vaak)

Comment

• Aha, ja dat kan ook kloppen ja, gelukkig gaat het al goed ben al 59 kg dus het gaat goeie kant op, maar wat bedoel je met lees meer vaak??

Comment

• Dat als je massa mist dat 8% minder droog KAN lijken dan als je wel een boel heb.

Comment

• ^Dat, wel vaag geformuleerd dexie :P

Het punt is dat je nog niet genoeg spier aan je lichaam hebt hangen om droog te lijken met 8% ,,,

Comment

• Ow zo,, haha dankjullie wel, ja ben er nu mee bezig, gaat goed in anderhalf maand 2,5 kg aangekomen dus gaat wel de goeie kant op !!

Comment

• Zolang je in je eigen ogen proces boekt, er plezier en regelmaat erin houdt komt het helemaal goed! Succes ermee, ik zal deze log gaan volgen

Comment

• Haha juist, dat is hem,

ik heb er plezier in, In de spiegel lijkt het alsof ik al goeie progressie boek, dus het zal vast goed komen !

En thanks voor het volgen!

Comment

• Hoor vaak van mensen dat ze bulken zat worden, Mij bevalt het prima,

Nog wat eiwitten en vetten over, dus zonet 2 eitjes gebakken met tomaatjes, en zometeen de kwark met whey, eerste maand dat ik in de avonds vol zit, voelt goed!

Comment

• Mooizo, gewoon blijven vreten. Aan de foto's te zien kan dat geen kwaad..
                            Voor de rest gaat het lekker toch? gewoon ff een jaartje bulken en dan heb je volgend jaar een mooi pakje massa erop zitten. Je hoeft nog lang niet te cutten, ik zou ook in de zomer gewoon blijven bulken. Met een beetje massa is een 10/11% ook niet lelijk hoor

Comment

• Nee haha dat geloof ik wel,, als ik tot de zomer heb gebulkt, zie ik er denk ik qua droog heid nog beter uit dan nu, met massa en wat vet ziet er veel mooier uit dan skinny zonder vet en spier

Comment

• Denk het ook wel, mits je met de clean bulk niet teveel stijgt in vetpercentage natuurlijk. Maar daar hoef je je nu nog niet druk over te maken. Dat zijn zorgen voor later

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X