Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chest knalt eruit man lkkr! Vainz....strepen.....En volhouden he.....Gaan!
    Mind is everything.

Comment

• Originally posted by rain View Post
      High reps, light weight shrugs?
      Of deed je een dropset?

Of was dat om een andere reden?
      andere reden

Bij cable rear delts en bij upright rows gebruik je ook al je traps.
      Dus shrugs hoefde niet zo zwaar en ik doe ze eigenlijk nooit zwaarder dan 70/80 kilo,omdat ik met dit gewicht ze langer kan vasthouden in een hogere positie en dus meer kan knijpen / tut.

Originally posted by resike View Post
      Chest knalt eruit man lkkr! Vainz....strepen.....En volhouden he.....Gaan!
      Bedankt maat!!
      We blijven hard doorpushen
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Vandaag bij Jerry geweest voor mijn wekelijkse meting en training.

Meting was weer ok met weer een mm eraf ,dus dat was weer goed genoeg voor deze week.
        Omer toch nog iets meer vaart achter te zetten gaan we mijn koolhydraten verlagen en mijn vet iets omhoog gooien.

Mijn training zal vanaf volgende week meer "depletion" based zijn.
        15/20 reps op alle oefening waarbij we wel een gewicht hanteren waarbij de laatste paar reps moeilijk / failure zijn om toch nog wat volheid te houden.

Cardio zal 2 tot 2.5 uur per dag zijn verdeeld over 2 sessie - fasted en avond / na de training.

Training van vandaag was quads en hamstrings.

leg extension
        4 x 10
        Hack squat
        4 x 10
        DB squat / lunge met voet op een verhoging (DB rack)
        4 x 10
        smith machine forward squat SS sissy squats
        3 x 10

DB sldl
        4 x 10
        lying leg curls
        5 x 10

Daarna 45 min cardio en een dik uur poseren in mijn nieuwe sexy op maat gemaakte posing trunks.
        Inb4 lord of gays

Morgen is het sumo deadlift techniek dag en uiteraard cardio.

Hopelijk lukt het om morgenavond de 4 weeks out video af te hebben.

Fijne zondag,

Comment

• Mvos...u mirin?

absoluut ja!
          Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Originally posted by Neproadie View Post
            Mvos...u mirin?

absoluut ja!
            X2

Ga je trouwens nog before and after foto's plaatsen? Lijkt mij wel heel vet namelijk.

Comment

• Jezus Christus wat een cardio

Hoe gaat het met de platheid dan?

Zelf word ik snel plat van veel cardio.

Succes nog man.
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• zie ik het goed MVos en heb jij nu helemaal geen rustdagen meer ertussen?
                ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Originally posted by Neproadie View Post
                  Mvos...u mirin?

absoluut ja!
                  Nou zo erg is het neit hoor ,maar thanks

voor volgend jaar willen we er echt een kilo of 20 bij hebben uitgaande van mijn wedstrijdgewicht.
                  Oftewel tegen de 100 kilo aan op het podium.
                  Dat zal waarschijnlijk niet de eerste wedstrijd in 2015 zijn,maar we lergens in 2015.

Originally posted by tik_tok View Post
                  X2

Ga je trouwens nog before and after foto's plaatsen? Lijkt mij wel heel vet namelijk.
                  Thanks man,

Ja ik ga nog wel een aantal b&a pics plaatsen.

Originally posted by Ruhl View Post
                  Jezus Christus wat een cardio

Hoe gaat het met de platheid dan?

Zelf word ik snel plat van veel cardio.

Succes nog man.
                  Bedankt maatje.

Nee ik word gelukkig niet plat van cardio ,maar dan moet ik niet teveel fietsen en/of lopen.
                  Zwaar traplopen zodat het bijna een legpress word zorgt er bij mij voor dat ik diepere lijnen en mijn benen krijg en geen volume / spier verlies.

Originally posted by Dinky Toy View Post
                  zie ik het goed MVos en heb jij nu helemaal geen rustdagen meer ertussen?
                  Ik heb geen rustdagen mbt cardio ,maar wel 1 qua trainen ,maar meestal gebruik ik die voor deadlift / squat PL techniek training waarbij ik neit zwaar ga.

Vorige week was het DL niet meer dan 5x200 en squats vd week neit meer dan 5x140 low bar.

Vanmorgen de hele ochtend in het dirt bmx park geweest met Miles en hij deed het weer super goed!
                  Deze dagen zijn echt gewelding ,omdat hij gewoon mijn maat is en de beste verhalen heeft #trotsepapa

Straks techniek sumo deadlift training (incl. weerstandsbanden) en een flinke cardio sessie.
                  Last edited by Mvos; 14-09-2014, 12:32.

Comment

• 100kg op het podium, jezus christus. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet aangezien de olympiers al rond de 115kg zitten.
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                      100kg op het podium, jezus christus. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet aangezien de olympiers al rond de 115kg zitten.
                      Volgens mij is Maarten wel een stuk langer (en dus sowieso al een stuk zwaarder) dan de pro's. Of heb ik dat mis?
                      Ik doe een gok

Comment

• Originally posted by Pren View Post
                        Volgens mij is Maarten wel een stuk langer (en dus sowieso al een stuk zwaarder) dan de pro's. Of heb ik dat mis?
                        wrong

#midgetarmyisstrong
                        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Je lijkt me serieus echt een goede vader voor je zoontje man, meeste kids worden heel de dag binnen achter de ipad/tv gestopt nowadays (lekker makkelijk). Respect

Comment

• Gaat nog steeds super maat! Ben ook wel erg nieuwschierig naar je before and after pics. En eens met akito!
                            Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                              100kg op het podium, jezus christus. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet aangezien de olympiers al rond de 115kg zitten.
                              Je moet het uiteraard niet meteen met de meeste elite gasten in de sport gaan vergelijken,want dat is van een heel ander caliber.
                              Op dit moment zijn er hier op het forum genoeg mensen die meer wegen als dat ik nu doe ,maar gewicht zeggen eigenlijk weinig tot niets over lichaams compositie.

Ik ben nu bv bijna 10 kilo lichter dan in mijn bulk ,maar lijk een heel stuk groter.

Mijn nivo is nationaal ,dus als je wil weten hoe dat er op de tot 100 kilo klasse eruit ziet ga je gewoon
                              die wedstrijd foto's kijken.

Originally posted by Pren View Post
                              173cm maat,dus niet zo groot.
                              Irl naast phil / jay ben ik iets langer ,maar naast Antoine V / Evan Centopani ben ik weer een stuk kleiner.

Originally posted by akito View Post
                              Je lijkt me serieus echt een goede vader voor je zoontje man, meeste kids worden heel de dag binnen achter de ipad/tv gestopt nowadays (lekker makkelijk). Respect
                              Miles en Lis gaan voor alles.
                              Zelfs als ik moe ben of de keuze moet maken tussen gym of met Miles spelen gaat hij altijd voor.

Nu doe ik mijn cardio bv zo vroeg dat ik hem daarna wakker kan maken en zijn ontbijt kan maken alvorens hem naar school te brengen als mijn dag rooster dat toe laat.
                              S-avonds ga ik pas trainen /cardio doen als ik hem naar bed gebracht heb en een verhaal heb voorgelezen.

Nu is het zwaar en ik ben moe en door het uit te leggen en dat hij vaak aanwezig is bv als we bij Jerry zijn weet hij precies hoe en wat.

Wij als gezin doen alles met zijn drieen en hebben hele stricte regels waar hij zich aan moet houden (netheid / verantwoordelijkheden / respect / eten / beleefdheid) ,maar daarbinnen mmag hij alles doen wat hij maar wil.

Originally posted by weslleyy View Post
                              Gaat nog steeds super maat! Ben ook wel erg nieuwschierig naar je before and after pics. En eens met akito!
                              Thanks buddy!!

Vandaag sumo DL training gedaan en dat ging opzich wel goed alleen heb ik wat problemen om mijn hoofd in een natuurlijk positie te houden.
                              Daar kunnen we aan werken uiteraard ,maar voor de rest ging het prima.

qua gewicht was 1x180 max ,maar de meeste sets heb ik op 120/70 kilo gedaan.

Daarna 90min cardio gedaan waarvan 60min op de stairmaster en 30min op de crosstrainer.

Nu snel alles klaarmaken voor morgen en dan naar bed,want om 06:00 is het weer cardio tijd.

Als laatse nog even een 4 weeks out progress pics.

Welterusten

Last edited by Mvos; 14-09-2014, 20:54.

Comment

• Hee man, geen idee of ik hier ooit al wat heb achtergelaten maar lees de boel regelmatig mee. Top man je inzet en doorzettingsvermogen, petje af voor je prestaties tot nu toe al!

Veel succes nog met de laatste loodjes!
                                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X