Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by mdejonge View Post
    Haha, volgens mij is dat in bijna elk huishouden zo
    Bereid je maar voor Maarten, over 10 jaar verdwijn jij in het niets naast je zoon.
    ja inderdaad, de vrouw regelt alles en de man mag de pinpas trekken.
    Over 10 jaar is maarten zo trots als een pauw als hij zijn eigen zoon heeft begeleid richting de ener/flex
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• jelly op je benen wat een lijnen toch op die foto zeg.

en geniet van je vakantie
      Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
      musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• geweldige foto, mag je trots op zijn
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• dat zijn de mooiste foto's
          "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

• pracht van een foto! jullie moeten haast wel een fotoalbum met een hoog baasgehalte hebben!
            Mangs wa, aait nich

Comment

• Bedankt allemaal ,

Die foto ben ik wel het meeste blij mee,want we staan daar met z'n 3en en zo doen we ook alles.
              En uiteraard het feit at zowel lis als ik er met een prijs staat is mooi meegenomen.

Deze gaan we iig uitvergroten en in onze gym ophangen.

gisteren voor het eerst in 3 weken quads gedaan en ik wist al dat het niks ging worden met mijn rug.

Begonnen met squats en dat ging aardig
              5 sets opgebouwd tot 10 x 160
              nog 1 paused set en toen begon ik het te voelen en werd het zo heftig dat zitten / liggen / staan allemaal neit uitmaakte ,want het trok toch niet weg.

daarna 1 set hacks gedaan.
              5 reps - 10 sec positief en daarna 15 reps voluit.
              na die set was het afgelopen en ben ik maar 30 min cardio gaan doen.

Vandaag heb ik nog even tijd om die smeerbare magnesium te kopen.
              Kijken of dat iets helpt.
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Zal mooi staan in jullie gym
                is het niet verstandig om even een dag alles te laten vallen en 72 uur op je nest gaan liggen?
                In between obsessed periods

Comment

• Deze week inderdaad alleen even cardio en wat Ub werk en pull downs ect voor rug.
                  De zware belastende compounds even laten voor wat het is.

Nog eentje van Nieske - nog een stuk of 3/4 te gaan.

Comment

• Blood occlusion training eventjes voor benen? Is wel even mooi voor een mini deload.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                      Blood occlusion training eventjes voor benen? Is wel even mooi voor een mini deload.
                      Deload en bfrt is niet echt een combi - had je nog lang pijn?

*blijft kut om ze zo onscherpt te zien na het uploaden - compressie zuigt
                      Last edited by Mvos; 21-10-2014, 16:24.

Comment

• Mooie foto . Ja flink eigenlijk, bleef echt paar dagen hangen terwijl ik in mijn biceps nooit echt wat voel.

Deload in cns bedoelde ik overigens. Vanavond ga ik ff bfrt testen op quads.

Comment

• Lord have mercy

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                            Mooie foto . Ja flink eigenlijk, bleef echt paar dagen hangen terwijl ik in mijn biceps nooit echt wat voel.

Deload in cns bedoelde ik overigens. Vanavond ga ik ff bfrt testen op quads.
                            Been op 90 graden op een bankje zetten en dan de band in je lies zetten werkt het makkelijkst.
                            7/10 qua strakheid is prima

Originally posted by kedamn View Post
                            Lord have mercy
                            Dat zeg ik ook vrij vaak

Comment

• mooie foto weer Maarten, en wat een vette tattoo. Strak gezet ook
                              Mangs wa, aait nich

Comment

• Mooie foto's hoor! Vervelend om ze te maken ofniet? :P
                                I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X