Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schijnt dus als je de olie 2-3 daags insmeer het naar de spier trekt en hier het magnesiumgehalte herstelt en de doorbloeding bevordert. Tevens ontspant het de spieren waardoor ook eerder het vermoeide gevoel erin verdwijnt.

heb het zelf nog niet vaak gebruikt, maar bij mijn overbelaste lies was het in combinatie met rust wel snel over. (geen vergelijkingsmateriaal met hoe het herstel zonder is) maar wellicht het proberen waard om eens in te smeren.

Trainse!

Comment

• Zou het komen omdat je aardig wat van je lichaam geeist hebt de laatste tijdof kan het misschien ook meespelen dat het een erg drukke,stressvolle periode is?
      Eeen eigen sportschool,werken,wedstrijd draaien....het is niet niks natuurlijk.
      Dat kan ook op je rug slaan namelijk.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
        Schijnt dus als je de olie 2-3 daags insmeer het naar de spier trekt en hier het magnesiumgehalte herstelt en de doorbloeding bevordert. Tevens ontspant het de spieren waardoor ook eerder het vermoeide gevoel erin verdwijnt.

heb het zelf nog niet vaak gebruikt, maar bij mijn overbelaste lies was het in combinatie met rust wel snel over. (geen vergelijkingsmateriaal met hoe het herstel zonder is) maar wellicht het proberen waard om eens in te smeren.

Trainse!
        Klink goed en ik zal er morgen eens naar kijken.
        Bedankt man.

Originally posted by rain View Post
        Zou het komen omdat je aardig wat van je lichaam geeist hebt de laatste tijdof kan het misschien ook meespelen dat het een erg drukke,stressvolle periode is?
        Eeen eigen sportschool,werken,wedstrijd draaien....het is niet niks natuurlijk.
        Dat kan ook op je rug slaan namelijk.
        Dikke combinatie van beide denk ik.
        Het is allemaal hardstikkel leuk en interessant allemaal,maar je loopt jezelf 30000x per dag voorbij.

Prioriteiten stellen is nu een pre en daar kunnen we wel een goede split in maken wie waar verantwoordelijk voor is.

Vandaag dus het hele plan gemaakt voor de Iron en gekeken naar mijn shape en hoe we het gaan indelen.

We gaan de komende 2 weken nog bouwen en daarna vol in een cut.
        zoals het er nu voorstaat kunnen we in 4 weken klaar zijn en we willen zolang mogelijk vol blijven en proberen zoveel mogelijk kilo's erbij te plakken om de rebound volledig te benutten.

Mijn lichaam is op dit moment totaal niet blij met me.
        Ik adem als een paard met astma en ben binnen 5 sec buiten adem.
        Alles loopt ook meteen vol en mijn rug en scheenbenen trekken 5min lopen niet.

Cardio gaan we wel iets ophogen aankomende week ,maar de voeding blijft erg hoog.

Qua gear gaan we het met wat andere middelen en de dosis doen om te kijken hoe ik daar op reageer en hoe we de kleine oneffenheden van de vorige keer eruit kunnen halen.

Vandaag was oo kweer de eerste keer na de wedstrijd dat ik het gevoel had dat ik een training voor iets aan het doen was.
        9 weken tussen de 2 wedstrijden is eigenlijk net te lang om je shape volledig vast te houden,maar te veel laten gaan is uiteraard ook geen optie.

Training ging erg lekker en we hadden wat oefeningen gedaan waarbij ik mijn onderrug wat kon ontzien.

Flat DB fly's
        10 x 18
        10 x 24
        10 x 30
        10 x 36

Incline cable flyes
        4 x 10

Machine press - hammer grip ss neutral grip
        4 sets - 10/10 reps
        Laatste 2 sets was hulp vanaf reps 7/8

2 arm preacher hammer curl
        4 x 10 - opgebouwd tot 60kilo - hulp van rep 7/8

high pulley curls
        3 x 10
        1 x dropset 30/15 kilo

concentration curls
        4 x 10 - 10/14 kilo DB.

40min cardio.

Morgen quads met mijn maat Beau (1st junioren & 3de tot 90 op de enercup)
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• ik vind het ontzettend knap hoor, zo van de ene wedstrijd naar de andere. Staat bij mij niet echt in de planning. moet er eerlijk gezegd niet aan denken
          ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Het is de belasting van je lever door bv. 17aa (maar ook andere) steroĂŻden die zorgt voor de pomp right? Kunt in dat geval proberen naast je taurine en magnesium wat extra kalium tot je te nemen door bv banaantjes of tomaat/spinazie/zalm.

Verder succes met je voorbereiding natuurlijk

Comment

• Originally posted by akito View Post
              Het is de belasting van je lever door bv. 17aa (maar ook andere) steroĂŻden die zorgt voor de pomp right? Kunt in dat geval proberen naast je taurine en magnesium wat extra kalium tot je te nemen door bv banaantjes of tomaat/spinazie/zalm.

Verder succes met je voorbereiding natuurlijk
              Er zit geen 17AA in en het is vooral het extra gewicht en water retentie die zorgt voor een vol gevoel.

Spinazie en zoete aardappels heb ik er al in mbt kalium.
              Last edited by Mvos; 19-10-2014, 16:00.

Comment

• Ah ok, je leest meestal dat in een extreme mate als jij beschrijft in verband staat met (langdurig) gebruik van oral steroids. Maar goed dat hoeft het niet altijd te zijn natuurlijk.
                De een heeft misschien ook een wat meer instabiele vochthuishouding dan de ander van nature, je zoekt toch de extremen op van je lichaam om en rond zo'n rits wedstrijden.

Meer dan dat je nu doet kan je eigenlijk niet doen dan natuurlijk, behalve miss nog meer water drinken.

Comment

• Het word al wat minder en trekt alweer wat weg,maar als je bv kijkt dat ik nu 1200 kcals meer eet dan in mijn prep en geen cardio doe (voorheen 2x pd) ,dus kom je bijna op 2000 kcals meer uit per dag en dat op een lichaam wat compleet leeg uit een prep komt en bij alles als een megaspons reageerd.

Ik heb mijn hele prep geen 17AA orals gebruikt en als ik ze niet hoef of kan vermijden doe ik dat.

Ik denk ook zeker dat hetgeen wat Rain aangeeft ook meespeeld,want ik werk me op het moment met alles een slag in de rondte en dat heeft zeker invloed op herstel / slaap en stress.

Comment

• Zodra vocht uit lichaam trekt zal het minder worden.

Vos pas op met teveel hooi op je vork nemen. Kan maanden goed gaan maar anders wat gas terug nemen. Niemad zit te waxhten op overspannen/burn out/crash oid.
                    Mayb na de wedstrijd ff weekje rust van alles. Niks aan je hoofd.
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                      Zodra vocht uit lichaam trekt zal het minder worden.

Vos pas op met teveel hooi op je vork nemen. Kan maanden goed gaan maar anders wat gas terug nemen. Niemad zit te waxhten op overspannen/burn out/crash oid.
                      Mayb na de wedstrijd ff weekje rust van alles. Niks aan je hoofd.
                      De week na de wedstrijd gaan we 3 weken naar Italie op vakantie.
                      Kerst / oud en nieuw zullen we daar vieren en daar gaat ik werkelijk geen reet doen.

Vandaar dat we voor de gym nu alles zoveel mogelijk aan het regelen zijn ,zodat we vanaf Januari alleen nog wat kleine dingen hoeven te doen.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                        De week na de wedstrijd gaan we 3 weken naar Italie op vakantie.
                        Kerst / oud en nieuw zullen we daar vieren en daar gaat ik werkelijk geen reet doen.

Vandaar dat we voor de gym nu alles zoveel mogelijk aan het regelen zijn ,zodat we vanaf Januari alleen nog wat kleine dingen hoeven te doen.
                        Goedzo!
                        Net wat Ruhl zegt, je vraagt erg veel van je lichaam natuurlijk, bewust uiteraard, maar tot hoe ver kan je gaan he.
                        Lekker naar Italie, toe maar weer ouwe bofkont
                        In between obsessed periods

Comment

• kreeg deze net nog binnen van de Enercup

Comment

• Haha wat een mooie foto!

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
                              Goedzo!
                              Net wat Ruhl zegt, je vraagt erg veel van je lichaam natuurlijk, bewust uiteraard, maar tot hoe ver kan je gaan he.
                              Lekker naar Italie, toe maar weer ouwe bofkont
                              Ik weet niet eens waar we naar toe gaan in Italie
                              Lisanne regelt dat allemaal en ik mag alleen betalen

Originally posted by mdejonge View Post
                              Haha wat een mooie foto!
                              Miles is de man!!

Comment

• Haha, volgens mij is dat in bijna elk huishouden zo
                                Bereid je maar voor Maarten, over 10 jaar verdwijn jij in het niets naast je zoon.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X