Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heel veel succes Maarten, ik ben benieuwd hoe vol je er nu bij staat vergeleken met je vorige wedstrijd. Dat zag er al prima uit, dus dat komt nu ook zeker wel goed!

Comment

• Succes Maarten
      Stats: 74kg at 11%
      Vision: 85kg at 8%

Comment

• Ongetwijfeld dat jullie stukken beter weten waar jullie mee bezig zijn dan ik, vandaar dat ik het toch maar even vraag :P

Die kipfilet zit normaal toch bomvol met zout? Is dat niet erg ongunstig op wedstrijddag? Vocht enzo
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
          Ongetwijfeld dat jullie stukken beter weten waar jullie mee bezig zijn dan ik, vandaar dat ik het toch maar even vraag :P

Die kipfilet zit normaal toch bomvol met zout? Is dat niet erg ongunstig op wedstrijddag? Vocht enzo

ben ik ook wel benieuwd want kwam pas zondag erachter dat ik rijstewafels met zout at op me wedstrijd dag... haha dan weet ik dat het vocht wat ik vast hield daarmee te maken had :P

in iedergeval heel veel succes Maarten kan er helaas niet bij zijn omdat ik een shoot heb. maar ik zal vast wel foto's zien.
          Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
          musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• Is vaak bij producten in een verpakking zo, zout is een goedkope smaakmaker dus wordt dit er vaak bij toegevoegd. Het kan ook zijn dat dit er als natriumchloride of onder een andere benaming op staat om kopers te misleiden. Altijd het label lezen dus.
            Last edited by Tails; 12-12-2014, 14:07.

Comment

• Originally posted by iTzPapi View Post
              Dalijk poep je nog rijstwafels !
              Originally posted by Wolff View Post
              Veel succes dit weekend
              Originally posted by kedamn View Post
              Succes Maarten!
              Originally posted by east1977 View Post
              Wordt je ook door Appie gesponsord
              Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
              Heel veel succes Maarten, ik ben benieuwd hoe vol je er nu bij staat vergeleken met je vorige wedstrijd. Dat zag er al prima uit, dus dat komt nu ook zeker wel goed!
              Originally posted by gripmaster View Post
              Succes Maarten
              bedankt mannen,

De rijstewafesl zijn zo op en schijten zal meteen gebeuren als ik na de wedstrijd de Mac failliet ga vreten
              De appie zit hier 30 sec vandaan en bonus korting is altijd goed

Originally posted by FitnessBoer View Post
              Ongetwijfeld dat jullie stukken beter weten waar jullie mee bezig zijn dan ik, vandaar dat ik het toch maar even vraag :P

Originally posted by Wengstertje View Post
              ben ik ook wel benieuwd want kwam pas zondag erachter dat ik rijstewafels met zout at op me wedstrijd dag... haha dan weet ik dat het vocht wat ik vast hield daarmee te maken had :P

in iedergeval heel veel succes Maarten kan er helaas niet bij zijn omdat ik een shoot heb. maar ik zal vast wel foto's zien.
              Maakt werkelijk waar niks in in deze hoeveelheden en het zorgt er zelfs voor dat je voller blijft ,maar je moet oppassen,want als je niet weet wat teveel voor je is kun je wel waterig worden ,maar dan moet ik 10 van die pakken wegvreten en dat doe je nooit.

Daarbij zorgen de afdrijvers ervoor dat ik er echt nooit waterig kan worden,maar het beetje zout kan wel zorgen voor minder kramp icm vloeibaar magnesium.

Er zijn er bv genoeg die laden met pizza en mac ,maar als dat fout gaat ben je echt de lul en lijk je een waterballon.

Originally posted by Tails View Post
              Is vaak bij producten in een verpakking zo, zout is een goedkope smaakmaker dus wordt dit er vaak bij toegevoegd. Het kan ook zijn dat dit er als natriumchloride of onder een andere benaming op staat om kopers te misleiden. Altijd het label lezen dus.
              ok
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Wat een klein flesje op die foto....
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
                  Wat een klein flesje op die foto....
                  deze is nog voor voor de wedstrijd
                  bezopen het podium op is ook weer geen goed plan
                  Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Succes met de wedstrijd kerel!
                    Ben net zoals de rest benieuwd hoe je er bij staat op de dag zelf. Zullen vast wel weer van foto's gepost worden op insta
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Waarom die chocolade? Of is dat gewoon omdat het lekker is? En de wijn drink je toch om net wat meer aders te kunnen zien?
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Veel succes, ik ben benieuwd.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Chocolade on dezelfde reden als rode wijn en natuurlijk voor wat suikers.
                          Wel chocolade met een hoge cacao factor.
                          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Succes ouwe.

Tot 90 hele zware klasse. Ken paar die meedoen.
                            Wordt top line up zo.

geniet ervan!
                            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Heel veel succes!!
                              I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Succes kerel, je kunt het!!
                                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X