Heel veel succes Maarten, ik ben benieuwd hoe vol je er nu bij staat vergeleken met je vorige wedstrijd. Dat zag er al prima uit, dus dat komt nu ook zeker wel goed!
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ongetwijfeld dat jullie stukken beter weten waar jullie mee bezig zijn dan ik, vandaar dat ik het toch maar even vraag :P
Die kipfilet zit normaal toch bomvol met zout? Is dat niet erg ongunstig op wedstrijddag? Vocht enzo"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostOngetwijfeld dat jullie stukken beter weten waar jullie mee bezig zijn dan ik, vandaar dat ik het toch maar even vraag :P
Die kipfilet zit normaal toch bomvol met zout? Is dat niet erg ongunstig op wedstrijddag? Vocht enzo
ben ik ook wel benieuwd want kwam pas zondag erachter dat ik rijstewafels met zout at op me wedstrijd dag... haha dan weet ik dat het vocht wat ik vast hield daarmee te maken had :P
in iedergeval heel veel succes Maarten kan er helaas niet bij zijn omdat ik een shoot heb. maar ik zal vast wel foto's zien.Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Is vaak bij producten in een verpakking zo, zout is een goedkope smaakmaker dus wordt dit er vaak bij toegevoegd. Het kan ook zijn dat dit er als natriumchloride of onder een andere benaming op staat om kopers te misleiden. Altijd het label lezen dus.Last edited by Tails; 12-12-2014, 14:07.
Comment
-
Originally posted by iTzPapi View PostDalijk poep je nog rijstwafels !Originally posted by Wolff View PostVeel succes dit weekendOriginally posted by kedamn View PostSucces Maarten!Originally posted by east1977 View PostWordt je ook door Appie gesponsordOriginally posted by Aesthetic and Athletic View PostHeel veel succes Maarten, ik ben benieuwd hoe vol je er nu bij staat vergeleken met je vorige wedstrijd. Dat zag er al prima uit, dus dat komt nu ook zeker wel goed!Originally posted by gripmaster View PostSucces Maarten
De rijstewafesl zijn zo op en schijten zal meteen gebeuren als ik na de wedstrijd de Mac failliet ga vreten
De appie zit hier 30 sec vandaan en bonus korting is altijd goed
Originally posted by FitnessBoer View PostOngetwijfeld dat jullie stukken beter weten waar jullie mee bezig zijn dan ik, vandaar dat ik het toch maar even vraag :P
Die kipfilet zit normaal toch bomvol met zout? Is dat niet erg ongunstig op wedstrijddag? Vocht enzoOriginally posted by Wengstertje View Postben ik ook wel benieuwd want kwam pas zondag erachter dat ik rijstewafels met zout at op me wedstrijd dag... haha dan weet ik dat het vocht wat ik vast hield daarmee te maken had :P
in iedergeval heel veel succes Maarten kan er helaas niet bij zijn omdat ik een shoot heb. maar ik zal vast wel foto's zien.
Daarbij zorgen de afdrijvers ervoor dat ik er echt nooit waterig kan worden,maar het beetje zout kan wel zorgen voor minder kramp icm vloeibaar magnesium.
Er zijn er bv genoeg die laden met pizza en mac ,maar als dat fout gaat ben je echt de lul en lijk je een waterballon.
Originally posted by Tails View PostIs vaak bij producten in een verpakking zo, zout is een goedkope smaakmaker dus wordt dit er vaak bij toegevoegd. Het kan ook zijn dat dit er als natriumchloride of onder een andere benaming op staat om kopers te misleiden. Altijd het label lezen dus.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Succes met de wedstrijd kerel!
Ben net zoals de rest benieuwd hoe je er bij staat op de dag zelf. Zullen vast wel weer van foto's gepost worden op instaMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment