poeh.. 6500 kcals als startpunt Dat word liters olijfolie drinken
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@itzpapi - Sprak die gast van de video vandaag en die is er mee bezig,maar geen idee wanneer dat af is.
@fitnessecto
Carbs zijn echt het overgrote deel met 1000 gram en een erg groot deel zit voor / tijdens / na mijn training.
Eiwitten zijn 400 gram en vetten 100 gram. (buiten de olie voor bakken ect)Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View Post@itzpapi - Sprak die gast van de video vandaag en die is er mee bezig,maar geen idee wanneer dat af is.
@fitnessecto
Carbs zijn echt het overgrote deel met 1000 gram en de meeste zitten voor / tijdens / na mijn training.
Eiwitten zijn 400 gram en vetten 100 gram. (buiten de olie voor bakken ect)
En van het filmpje zie ik het wel binnenkort wel een keer tegemoetStill in a learning process!
Comment
-
Originally posted by Gus View PostGa je de hele 1000 gram carbs aan schoon voer eten? Ik denk dat je dan een overload aan vezels binnen krijgt waardoor je buik opzwelt
Grootste gedeelte zit rond mijn training en zijn voornamelijk suikers ,dus met de opgezwolle pens valt het wel mee.
Ik eet bv ook 2 pakken bambix en daar zit niks in ,dus de product keuze is daar wel een beetje op afgestemd.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ik zal proberen weer wat vaker te loggen,maar net als enkele andere vinden, is het forum (al een lange tijd) niet wat het geweest is en dan is de lol er dus snel vanaf.
Zelf heb ik altijd met veel plezier hier alles neergezet en als straks bij de gym alles wat vloeiender loopt zal ik wel meer tijd hebben.
Gisteren ook een paralympisch powerlifter aan het gesponsorde team toegevoegd en buiten zijn (internationale) bench wedstrijden om zullen we ook rolstoel BB gaan promoten in NL.
Als eerste zal ik hem gaan begeleiden naar een guest pose op de aankomende Walterscup.Last edited by Mvos; 04-03-2015, 15:34.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Net even snel schouders en hams gedaan.
Het blijft wel even wennen om alles uit te schakelen om me heen als ik daar train en ook gewoon probeer op een niet asociale manier te melden dat ik zelf aan het trainen ben ,aangezien mensen vragen blijven stellen.
Gelukkig plan ik 2 van mijn 4/5 trainingen in het weekend in na sluitingstijd.
Hammer strenght machine press
10 x FS
10 x FS
1 x dropset met elke keer een 10 kilo drop per 5 reps en de laatste x reps tot failure
cable side raise
4 x 15 reps
smith machine wide grip upright rows
4 x 10 reps
reverse pec deck
3 x 15 reps
1 x rest pause set (3x)
smith machine behind the back shrugs
4 sets - 25/10 reps
cable sldl
4 x 10 - extra focus op glutes
hammer strength kneeling leg curl
4 sets 15/15/12/10 repsTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ja dat lijkt me inderdaad vrij moeilijk, om telkens netjes te reageren als je zelf aan het trainen bent. Klanten verwachten continue hulp en zullen vast in je setje tegen je praten?
Fijn dat alles loopt zoals verwacht en je nu lekker kunt gaan groeien. Succes M.In between obsessed periods
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -