Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enjoy & vooral lekker energie opdoen
    "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

• Zo die meid mag er wel wezen zeg !!

Comment

• Fijne vakantie geniet ervan
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Van harte gefeliciteerd!
          In between obsessed periods

Comment

• Ik wil wel pics van vos op strand in speedo

congratZ met je verjaardag iron warrior.
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Gefeliciteerd ouwe!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Broficiat!
                Still in a learning process!

Comment

• Hi allemaal,

Uiteraard de beste wensen!

Gisteren terug gekomen van 2 weken snowboarden in Courmayeur Italie.
                  Er was de eerste dagen weinig sneeuw te bekennen ,maar 1 dag met flinke sneeuwval was
                  genoeg om de meeste runs weer open te doen.

Ik had een chalet gehuurd en die was nog geen 2 minuten lopen van de skiliften,dus dat was relaxt.
                  We zaten ook net aan de andere kant van het dorp in het rustige gedeelte,dus weinig tot geen internet of mobiel bereik,maar wel de wolven 's-nachts horen en zien langskomen

Het was Miles zijn eerste ski vakantie dus elke ochtend had hij les en na een paar dagen kon wij alle blauwe pistes met hem af.
                  Echt tof om te zien!

De eerste dagen was het echt een soort van afkicken voor mij.
                  Ik wilde alleen maar met de gym verder en blijven werken ipv alles even van me af te zetten en los te laten.
                  Na 3 dagen van bijna alleen maar slapen was ik weer helemaal uitgerust en klaar om me helemaal nergens anders mee bezig te houden dan met vakantie vieren.
                  De Redbull / M&M's / Twixen en vooral de Nutella vonden gretig aftrek.
                  Ik denk dat ik de laatste 10 jaar bij elkaar nog niet zoveel Nutella heb gegeten als deze 2 weken

Ook veel Pasta's en pizza's gegeten en vooral veel lokale dingen geprobeerd wat top was.

We zijn ook nog een dag naar Charmonix geweest ,aangezien we 5 min van de Mount Blanc tunnel zaten.
                  Stuk kouder daar ivm de zon die niet die op die kant van de berg staat ,maar wel erg gezellig om ook nog even in Frankrijk te zijn geweest.

Vliegen was maar 100min ,dus ook de moeite niet.

Lekker uitgerust en klaar voor de aankomende uitdagingen in 2015.

De laatste 3 weken geen gym van binnen gezien en ook dat voelt eigenlijk wel even lekker,maar tegelijker tijd ook kut.

De aankomende 6 weken ga ik een kleine en rustige carb cycle cut doen om mijn vp weer ietsje naar beneden te brengen na deze vakantie.
                  (normale dag / middel dag / geen carbs / junkdag - word steeds naar gelang het resultaat aangepast)

Gewicht was vanmorgen 94 kilo en de abs staan er nog dik op ,maar ik wil weer even richting de 6%, alvorens we 6 maanden vol gaan bouwen met alles wat daarbij komt kijken.
                  VP op dit moment is 9.8% en daarna kijken of we de 110 kilo kunnen halen met een vp rond de 10%,maar het liefst lager.

Vanaf nu zal ik mijn eigen begeleiding helemaal zelf doen en advies inwinnen daar waar nodig of waar een extra paar ogen gewenst zijn.

De eerst volgende wedstrijd zal waarschijnlijk pas de Ironman worden in Nov.,maar dan wel de tot 100 kilo klasse.

Tot die tijd vol aan de slag met de gym en de wedstrijd voorbereiding voor andere.
                  Op dit moment zij het er 14 voor alleen al de aankomende wedstrijden,dus druk genoeg buiten de "gewone" voeding en trainings begeleiding om.

Misschien ook weer eens tijd om noemenswaardige gewichten te gaan loggen ,want ik zal wat meer PL stijl gaan trainen icm een programma die William Gollings op dit moment voor me aan het maken is.

Super veel zin in!
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• aight goed om te horen maarten welkom terug!

Comment

• Goed om te horen. Ben je gestopt met je baan om foxgym op te richten? Of doe je dat ook nog?

Comment

• Welkom terug in Nederland!
                        Mangs wa, aait nich

Comment

• welkom terug en leuk dat je wat meer pl stijl gaat trainen. Hoop dat jullie lekker uitgerust zijn en er weer lekker tegen aan kunnen.
                          Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Welkom terug van een welverdiende vakantie
                            Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
                              aight goed om te horen maarten welkom terug!
                              Originally posted by Jurvg View Post
                              Goed om te horen. Ben je gestopt met je baan om foxgym op te richten? Of doe je dat ook nog?
                              Originally posted by Flabbert View Post
                              Welkom terug in Nederland!
                              Originally posted by east1977 View Post
                              welkom terug en leuk dat je wat meer pl stijl gaat trainen. Hoop dat jullie lekker uitgerust zijn en er weer lekker tegen aan kunnen.
                              Originally posted by Neproadie View Post
                              Welkom terug van een welverdiende vakantie
                              Bedankt mannen!

Vakantie was echt top,maar we waren vanmiddag even in de gym en daar hebben we allebei zoveel zin in!
                              Ik stop (voorlopig) niet met werken ,maar zal alle avond en weekend uren in de gym draaien en uiteraard alle begeleiding in de avond en weekenden doen. (team trainingen bv na sluitingstijd in het weekend)

Meer PL training stond al een lange tijd op de planning en nu we in onze gym 2 goede cages en 2 goede DL platformen hebben met texas bars is het zoveel makkelijker om daar op wat meer de focus te leggen en een wedstrijd te doen.
                              Uiteraard hebben de 2 wedstrijdbanken ook zo zijn voordelen
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Welkom terug
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X