Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mvos View Post
    Net thuis en we hebben besloten dat de vorderingen meer dan goed genoeg waren om volgende week de Ironman te gaan doen.

We zullen naar alle waarschijnlijkheid minder hard komen als op de Enercup ,maar wel veel voller in de biceps / schouders en benen.
    Er moet nog wel een lading water uit en daar gaan we vanaf morgen vol mee aan de slag.
    Dat waren we al aan het remmen,maar nu gaan we het er al langzaam uittrekken.

Gewicht blijft nog steeds net boven de 90 kilo hangen en na het water gedropped te hebben hopen we op een 86/87 kilo in te wegen.

Training ging best lekker.

Wide grip pull downs
    underhand seated rows
    hammer grip machine rows
    straight arm pull downs

rope push downs
    overhead cable extension
    ez bar incline skull curshers
    1 arm db extensions

Met een goed gevoel naar bed en morgen vroeg weer cardio tijd!

Nog iets meer als een week te gaan!!!
    Blijft mooi hoe jullie dat gewicht zo "makkelijk" kunnen laten droppen, daar zullen vast de nodige foefjes etc voor zijn, maar toch.
    Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by Gus View Post
      Succes Maarten, laatste loodjes wegen het zwaarste maar over een paar dagen sta je te shinen op het podium en kan je jezelf daarna helemaal vol vreten.
      Bedankt Gus, we hebben deze prep flink wat fouten gemaakt mbt tot de genomen tijd en het feit dat ik teveel aan het doen ben.
      Gisteren zeiden we ook al tegen elkaar dat je gewoon kan zien dat mijn lichaam moe is en bijna niet reageerd.

Na deze prep ga ik in ieder geval een rust periode inlassen en ook een goede bouw periode.
      Ronde de 105 / 110 op max 12% word het doel.

Originally posted by east1977 View Post
      Blijft mooi hoe jullie dat gewicht zo "makkelijk" kunnen laten droppen, daar zullen vast de nodige foefjes etc voor zijn, maar toch.
      Dat kun jij ook zo doen hoor daar is niks speciaals aan.
      Behalve de laatste dag (of 2) voor een wedstrijd kun je het dratisch of superdratisch aanpakken wat je liever niet wil doen ,want dat is geen pretje - kramp t/m bv.

Wat wij niet doen is het standaard water / zout manipulatie verhaal.
      Op de wedstrijd dag zelf drinken wij bv nog genoeg water en het zoutladen en dan zoutloze verhaal doen we ook niet.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
        Bedankt Gus, we hebben deze prep flink wat fouten gemaakt mbt tot de genomen tijd en het feit dat ik teveel aan het doen ben.
        Gisteren zeiden we ook al tegen elkaar dat je gewoon kan zien dat mijn lichaam moe is en bijna niet reageerd.

Na deze prep ga ik in ieder geval een rust periode inlassen en ook een goede bouw periode.
        Ronde de 105 / 110 op max 12% word het doel.

Dat kun jij ook zo doen hoor daar is niks speciaals aan.
        Behalve de laatste dag (of 2) voor een wedstrijd kun je het dratisch of superdratisch aanpakken wat je liever niet wil doen ,want dat is geen pretje - kramp t/m bv.

Wat wij niet doen is het standaard water / zout manipulatie verhaal.
        Op de wedstrijd dag zelf drinken wij bv nog genoeg water en het zoutladen en dan zoutloze verhaal doen we ook niet.
        Jullie gingen toch nog met vakantie meen ik me te herinneren?
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
          Jullie gingen toch nog met vakantie meen ik me te herinneren?
          Naar Italië nog wel dacht ik! Maar Maarten had niets in te brengen thuis zei die
          In between obsessed periods

Comment

• Haha,nee in gevallen van vakanties mag ik alleen betalen
            2,5 week naar Italie tijdens kerst / oud & nieuw en dat zal ff lekker ontspannen zijn.

Daarom dat veel zaken voor de gym nu geregeld moeten zijn ,zodat we als we terug komen de puntjes op de i kunnen zetten.

Comment

• Ik hoop dat je nog wat harder kan komen te staan als nu.

Op enercup stond je echt mooi hard bro.

Denk dat tussen deze 2 wedstrijden ook net teveel tijd zit.
              Shape kan je never zo lang vasthouden.

Ben heel benieuwd naar de contest pics. Top 5 moet vast wel weer lukken

Respect voor je dedication.
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Bedankt Ruhl

Vandaag weer een complete zombie dag en gelukkig is de dag nog neit afgelopen,aangezien ik straks aan lego-chima marathon heb

Vanmorgen vroeg weer 60min cardio gedaan en spotify was weer aardig geupdate dus het was zo voorbij.

Net snel een borst / schouders / bicep / tricep / cardio training gedaan en alles gaat zo sloom,niet te harden gewoon.
                pomp is wel nog steeds ondragelijk na 2 sets en verder alleen maar opmerkingen of ik bijna dood ga of dat mijn hoofd klein is ,..haha FML

incline bench
                decline bench
                pec deck

seated side raises
                bent over rear delts
                face pulls

rope push downs
                1 arm cable extension

incline db curls
                rope cross body curls

30min cardio.

Hoodies zijn binnen!

Comment

• Respect Maarten, hoe je het allemaal op de rit krijgt.
                  Het lijkt me niet niks. Een eigen sportschool opstarten en in de prep voor je wedstrijd.

Maar het gaat jou (jullie) echt wel lukken.
                  Laatste loodjes zijn idd het zwaarst, maar indien je die voltooid leveren ze het meeste op.

Succes de komende dagen en wens Lis aankomend weekend succes.

Ps: Zijn de hoodies te koop? Zoja, wat zijn de kosten ervan?
                  Stats: 74kg at 11%
                  Vision: 85kg at 8%

Comment

• Proffesioneel spul hoor.
                    Ik kom zeker een keer langs met mijn trainingsmaatje.
                    Hij was trouwens nog bij William geweest voor techniektraining: super enthousiast.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
                      Respect Maarten, hoe je het allemaal op de rit krijgt.
                      Het lijkt me niet niks. Een eigen sportschool opstarten en in de prep voor je wedstrijd.

Maar het gaat jou (jullie) echt wel lukken.
                      Laatste loodjes zijn idd het zwaarst, maar indien je die voltooid leveren ze het meeste op.

Succes de komende dagen en wens Lis aankomend weekend succes.

Ps: Zijn de hoodies te koop? Zoja, wat zijn de kosten ervan?
                      Bedankt Mike,

Net met Lis haar T-Walk / tanning en carb load doorgenomen en ze is er helemaal klaar voor.
                      Helaas ga ik vanavond niet mee,aangezien Miles ziek is en ik dus lekker voor hem ga zorgen.

Gelukkig komt Jerry haar ophalen en help hij haar morgenvroeg mee.

De hoodies zoals ze nu zijn kun je bestellen ,maar ze zijn 50 euro.
                      We zijn bezig en zullen ze een stuk goedkoper krijgen,maar deze zullen pas rond eind Jan. klaar zijn.

Meer info daarover in het FoxGym topic.

Originally posted by rain View Post
                      Proffesioneel spul hoor.
                      Ik kom zeker een keer langs met mijn trainingsmaatje.
                      Hij was trouwens nog bij William geweest voor techniektraining: super enthousiast.
                      Cool man en dat moet je zeker doen!
                      goed om te horen dat hij enthousiast was en een goede training met Will had.

Comment

• Ik ga morgen ook naar de flex toe hoe laat moet ze op ?
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Rond 20:00 pas.

Comment

• Ow top ben er rond 16:00 er
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Vandaag ook weer even een rug / tricep training gedaan.
                              Alles was 4 sets en rond de 15 reps - langzaam en veel knijpwerk.
                              Gewicht was licht ,maar de pomp was niet te harden ondanks de erg lage kcals.

Narrow grip pull downs
                              High stretch rows
                              hammer grip supported chest rows
                              1 arm machine pull downs
                              BB shrugs

rope push downs
                              bw dips

45min cardio.

Comment

• ben er door omstandigheden toch morgen niet bij Maarten jammer genoeg wens Lisanne extra veel suc6 van mij!
                                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X