Ziet er goed uit, succes vandaag!!! Hoe laat moet je op ?
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Good luck! We zien elkaar strakjes!The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Zieke vooruitgang in zo'n korte tijd. Oogt weer voller dan op de Ener. Goede wijdte van lats, side delts. Biceps lijken ook weer groter bij je double bicep.
Split in de pecs bij die front double bicep, lekkaahhh.
Succes, gab."Straight outta gym"
Comment
-
Smorgens,
inderdaad 6de oftewel laatste geworden in mijn klasse,maar ik heb een super leuke dag gehad.
Vanavond zal ik even uitgebreid reageren met wat foto's e.d.
Fijne dag,
ps,fuck die rijstewafelsTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Gisteren wederom een erg leuke dag gehad en zoveel nieuwe mensen leren kennen,..echt top!
Gisteren ochtend om 7:45 vertrokken richting Sommelsdijk.
Rond 8:45 aangekomen waar het al gezellig druk was met oa mijn teamJK en teamBC maatjes.
Precies om 9 uur begin de weging en inschrijving in een ijskoude gymzaal.
Alles verliep lekker soepel en toen ik aan de beurt was stond er 86.8 kilo op de weegschaal - 3.8 kilo meer dan de Enercup.
Beetje om me heen gekeken wat mijn "concurrentie" was,maar dat was moeilijk te peilen.
Daarna backstage gegaan om te chillen en met iedereen een praatje te maken en het was gezelligheid volop.
Het duurde een flinke tijd voordat ik op mocht en na een laatste bruining en kleine opwarm sessie was het zover.
Ik voelde me goed ook al wist ik dat ik niet zo hard was als dat ik moest zijn om mee te doen voor een top 3 plek.
Uiteraard zat ik daar niet mee,want ik wist van mezelf al dat dit niet de beste prep was geweest.
Eenmaal bij het podium aangekomen was ik de eerste die op moest ,dus we stonden allemaal in een lijn en ik kreeg een seintje dat ik op het podium mocht komen.
Ik loop dat podium en ga links in de hoek staan en kijk naar rechts en kom er opeens achter dat ik daar alleen stond.
Wtf waarom sta ik hier alleen dacht ik bij mezelf en ik hoor opeens mijn posing muziek starten
Ok,we beginnen dus niet met de vergelijkingen zoals altijd ,maar met de poseer rond - fuck my life.
Ik geprobeerd het beste ervan te maken,maar dat voelde uiteraard niet helemaal lekker.
Daarna de vergelijkingen en daar zat ik al niet bij de eerste call out,dus ik wist al hoe laat het was,maar toch daar met plezier mezelf kapot staan zweten ,aangezien het stervens warm was.
Toen de prijs uitreiking was stonden we daar met zijn 6en en toen werd er gezegd dat er een top 5 klassering was en iedereen riep al 5? het zijn er 6?
nummer 5 werd genoemd en toen nummer 4 wat mijn maat Beau was en daarna kwam het.
Oh we hebben ook nog een nummer 6 en dat was ik,.. ik lachen als een boer met kiespijn,maar echt relaxt en respectvol was het absoluut niet.
Aangezien ik daar toch niks aan kan veranderen zat ik er verder niet mee,maar op het moment was het een beetje raar.
Besloten om nu een jaar te gaan bouwen en volgend jaar de Ironman weer te gaan doen,maar eerst mijn lichaam een paar weken echt rust te geven en daarna weer lekker te gaan trainen en te verbeteren.
Het was nogmaals een erg leuke dag met zoveel leuke mensen en erg goede fysieken en om alleen al dat te zien was nog meer motivatie om er nog harder tegen aan te gaan.
FoxGym gesponsorde atleet Geralson Martina pakte de overwinning in de tot 100 klasse en de overall!!
Super trots!!!
Last edited by Mvos; 15-12-2014, 19:00.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment