Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Was net onderweg naar de uitgang toen ik nog even langs jullie kwam toevallig, werd opgehaald door mn zusjes om te eten
Maar leuk man, lisanne niet gezien heel de dag paar keer langs die stand gekomen maarja, in ieder geval veel succes naar haar toe gewenst!
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Toen ik nog niet trainde dacht ik altijd dat bb'ers nooit rookte. Hier ben ik inmiddels wel op terug gekomen, maar blijf het nog steeds een beetje apart vinden. Zo bezig zijn met je lichaam,"gezondheid"etc en dat toch nog roken.
Lis ziet er top uit. Inderdaad wel wat minder hard dan bij de enercup, maar dat kreeg ze natuurlijk te horen.
Ben benieuwd hoe ze er nu over oordelen bij de flex.
Als die pic op facebook de eerste call out is dan zeg ik eerste. Let maar op mijn woorden Haar benen zijn echt achterlijk goed vooruit gegaan in deze korte tijd. Stuk voller en groter en toch prima definitie.
Succes met je cardio, M. Volhouden dat laatste weekje.
Ziet er goed uit! In mijn ogen ziet ze er veruit het beste uit van het hele rijtje. Vooral haar benen! Die twee helemaal rechts lijken me ook wel erg droog rondom de armen/schouders, ben benieuwd of ze daarop afgestraft gaan worden.
Succes voor Lisanne morgen, en jij met je laatste week Maarten!
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment