Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik hou van je instelling M jammer dat de prep niet top verliep maar je had ook wel erg veel op je nek gehaald.
Mooi dat geralson meteen goede reclame maakt
Ondanks de laatste plaats vind ik het toch een hele prestatie dat je er weer stond.
Zo dicht op die andere wedstrijd en dan de -verre van optimale-voorbereiding.
Volgend jaar zal het echt wel anders zijn.
Geen kritiek, maar op de foto's die je van de week plaatste en nu lijkt je bovenlichaam minder vol en droog dan de vorige keer terwijl je toch zwaarder was.
Lower body daarentegen springt eruit.
Gezichtsbedrog of klopt dat?
Dat klopt helemaal en dat had ik ook al 2x geschreven dat het groter was maar minder hard.
Gedurende dag kreeg ik het ook niet meer vol dmv veel eten ,want ik reageerde nergens meer op.
De strepen stonden wel in mijn quads en glutes ,maar mijn voorkant bleef soft ogen.
Veel van te voren geposeerd om er meer hardheid in te krijgen,maar ook dat hielp niks.
Lichaam was gewoon op en daar kun je niks meer aan doen.
Vandaar dat ik ook al van te voren wist dat top 3 er niet in zat,maar ik heb echt een goede dag gehad!
Daarbij heb ik ook niet gevoel gehad dat ik er slecht uitzag,maar niet goed genoeg.
Ik was blij met de vooruitgang in mijn biceps en schouders ,maar de volgende keer moet ik veel harder komen om op dit nivo een indruk te maken.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Pff ziet er weer bruut uit kerel. Je leert hier van, zodat je er altijd alleen maar weer beter uit komt dan erin gaat. Dikke respect en blijf doorgaan!!
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Helaas maat.. maar je hebt het ook gewoon veel te druk gehad. De volgende keer zit die top 3 er gewoon in
Al met al weer een hele mooie ervaring rijker!
Helaas, maar je bent zelf tevreden, en dat is toch het belangrijkste!?
Je legs staan er wel heel gaaf op man.
En mooi dat jullie Fox Atleet zo knalt daar! Ook op de flex al las ik..
Heb het flexboekje gekocht bij de Bruna, daar staat hij in en zegt hij dat het jammer is dat hij niet gesponsord wordt, en dat dat moeilijk is hier in Nederland, volgens mij die week erna kwam jij dat jullie hem gingen sponsoren, was wel gave reclame geweest als dat er al in stond haha.
Succes met bouwen en we blijven volgen. Ga nu eerst maar lekker genieten van je welverdiende vakantie!
Toen de prijs uitreiking was stonden we daar met zijn 6en en toen werd er gezegd dat er een top 5 klassering was en iedereen riep al 5? het zijn er 6?
nummer 5 werd genoemd en toen nummer 4 wat mijn maat Beau was en daarna kwam het.
Oh we hebben ook nog een nummer 6 en dat was ik,.. ik lachen als een boer met kiespijn,maar echt relaxt en respectvol was het absoluut niet.
Aangezien ik daar toch niks aan kan veranderen zat ik er verder niet mee,maar op het moment was het een beetje raar.
Ik kan me voorstellen dat je dit "raar" vindt. De manier waarop je het opschrijft geeft mij de indruk dat hier niet netjes gehandeld is. Of dat iemand lollig wilde doen, ten koste van jou.
Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen welke je getoond hebt tijdens de voorbereidingsperiode. En volg je log met interesse.
Well done maat, ben zelf te druk geweest om alles te volgen, resoect voor je doorzettingsvermogen ondanks alles knal je gewoon door, next year shinen we samen op de Iron Man deal?
SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Nogmaals ik heb een super leuke en goede dag gehad met zoveel mensen die interesse hadden in wat Lis en ik aan het doen zijn.
Bijna 10 extra inschrijvingen voor de gym erbij en pre orders voor hoodies en tees.
Zoveel mensen die Lis kwamen vertellen dat ze pissig waren over de uitslag bij de Flex voor haar.
Allemaal erg leuk om te horen natuurlijk en voor ons weer een bevestiging dat we op de goede weg zijn.
Ik was ook tevreden over mijn shape alleen wist ik dat ik scherpte miste en daardoor niet zo hoog ging plaatsen,maar bij het terug zien van de pics heb ik nog steeds niks te klagen.
Alleen de prijsuitreikingen was raar,maar dat is iets wat zij niet netjes geregeld hebben en niets iets waar ik wat aan kan doen.
Ik weet wat ik wil en ga veranderen aankomende periode en ga daar dus weer lekker mee aan de slag.
Verder extra focussen op de atleten die de OLK & JBC gaan doen en uiteraard de gym.
Hier nog een pic die ik tegenkwam.
Gast met de witte slip had mijn klasse gewonnen.
Mooi pic ook, jammer van je plaatsing maarja volgend jaar beter! Nu alles ietswat rustiger word, kunnen we nu ook weer filmpjes verwachten, zoals van de meet?:P
Mooi pic ook, jammer van je plaatsing maarja volgend jaar beter! Nu alles ietswat rustiger word, kunnen we nu ook weer filmpjes verwachten, zoals van de meet?:P
Thanks maat,
Filmpje v.d. meet? Die is allang klaar man
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment