Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb samen met Will een aangepast 5/3/1 programma icm bench blocks en elastiek werk.
Ander leuk nieuws is dat Guy Droog en FoxGym gaan samenwerken aan verschillende projecten waar wij allebei erg veel zin in hebben. (voeding/training/PT/begeleiding/seminars)
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Wat vind je trouwens van de nieuwe manier van posing ? De nieuwe regels en het poseren. Ziet er in mijn ogen raar en nog onwennig uit. Maar ben best benieuwd wat iemand ervan vind die al langer meedraait.
Wat vind je trouwens van de nieuwe manier van posing ? De nieuwe regels en het poseren. Ziet er in mijn ogen raar en nog onwennig uit. Maar ben best benieuwd wat iemand ervan vind die al langer meedraait.
Vind persoonlijk die back latt spread er nu heel raar uitzien:P
Tis de oude garde die de regels maakt toch?
Had het er met ray over en die zei al elke wedstrijd elk land abdere regels..soms irritant.
ik vind back latspread ook niks maarja het is wellicht effe wennen.
Ik heb er geen probleem mee,alleen de rear lat spread vind ik minder mooi.
Verder is het alleen een benen wissel bij side tricep en side chest wat toch al gebeurde.
In dat opzicht vind ik het wel goed anders was het steeds hetzelfde en nu kun je meerdere kanten laten zien.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Ik heb er geen probleem mee,alleen de rear lat spread vind ik minder mooi.
Verder is het alleen een benen wissel bij side tricep en side chest wat toch al gebeurde.
In dat opzicht vind ik het wel goed anders was het steeds hetzelfde en nu kun je meerdere kanten laten zien.
Comment