Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Benen te groot??? Je bovenlichaam is veel te klein joh .
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
      Benen te groot??? Je bovenlichaam is veel te klein joh .
      Kut je hebt hem door
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Ga je een bestaand programma volgen om je bench omhoog te krijgen of maak je zelf een plan?
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik heb samen met Will een aangepast 5/3/1 programma icm bench blocks en elastiek werk.

Ander leuk nieuws is dat Guy Droog en FoxGym gaan samenwerken aan verschillende projecten waar wij allebei erg veel zin in hebben. (voeding/training/PT/begeleiding/seminars)

Comment

• Guy Droog schrijft interessante stukken.
            Dan weet je in ieder geval dat Dynatwix naar een seminar van hem komt.

Is je houding tijdens benchen ook aangepast?
            Bv een grotere arch?
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
              Is je houding tijdens benchen ook aangepast?
              Bv een grotere arch?
              Nee, er is niks veranderd aan mijn techniek.

Comment

• Wat vind je trouwens van de nieuwe manier van posing ? De nieuwe regels en het poseren. Ziet er in mijn ogen raar en nog onwennig uit. Maar ben best benieuwd wat iemand ervan vind die al langer meedraait.

Comment

• Ja hij draait al jaren mee haha Lekkere bench ! Pas je wel op geen dingen kapoet maakt
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Bigdude View Post
                    Wat vind je trouwens van de nieuwe manier van posing ? De nieuwe regels en het poseren. Ziet er in mijn ogen raar en nog onwennig uit. Maar ben best benieuwd wat iemand ervan vind die al langer meedraait.
                    Vind persoonlijk die back latt spread er nu heel raar uitzien:P
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by Bigdude View Post
                      Wat vind je trouwens van de nieuwe manier van posing ? De nieuwe regels en het poseren. Ziet er in mijn ogen raar en nog onwennig uit. Maar ben best benieuwd wat iemand ervan vind die al langer meedraait.
                      link?
                      Still in a learning process!

Comment

• Originally posted by iTzPapi View Post
                        link?
                        https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
                        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Back latt spread is geen gezicht maar goed wat vind de ouwe garde.

Comment

• Tis de oude garde die de regels maakt toch?
                            Had het er met ray over en die zei al elke wedstrijd elk land abdere regels..soms irritant.
                            ik vind back latspread ook niks maarja het is wellicht effe wennen.

Comment

• Ik heb er geen probleem mee,alleen de rear lat spread vind ik minder mooi.

Verder is het alleen een benen wissel bij side tricep en side chest wat toch al gebeurde.
                              In dat opzicht vind ik het wel goed anders was het steeds hetzelfde en nu kun je meerdere kanten laten zien.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                                Ik heb er geen probleem mee,alleen de rear lat spread vind ik minder mooi.

Verder is het alleen een benen wissel bij side tricep en side chest wat toch al gebeurde.
                                In dat opzicht vind ik het wel goed anders was het steeds hetzelfde en nu kun je meerdere kanten laten zien.
                                Zo kun je het eigenlijk ook bekijken inderdaad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X