6e .. soms snap ik er geen drol van, alsnog had ze weer een super shape!!!
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
smorgens,
Heel leuk weekend gehad op de Flexcup en ontzettend veel mensen gesproken waarvan ik de meeste niet eens kende. (en een goed en lang gesprek gehad met Fittgod )
Erg veel vragen en interesse voor de gym plannen en de kleding die we gaan doen wat voor ons een leuke bevestiging is dat we op de "goede" weg zijn.
Ook veel lol gehad op de XXL stand met alle atleten en de mensen achter XXL.
Lisanne stond er supergoed bij en we waren blij met de vooruitgang tov de Enercup.
Voor ons en vele met ons kwam de 6de plek die ze uiteindelijk behaalde als een verassing,maar het blijft een jury sport ,dus na 5min gingen we weer vrolijk verder met de rest van de dag.
Nog steeds onduidelijk wat ze nu precies willen met bikini en vandaar dat we gisteren ook besloten hebben om de volgende wedstrijd in het buitenland te gaan doen.
Welke en wanneer het word zijn we nog aan het bekijken.
Ik was super trots op hoe ze het gedaan heeft en hoe goed ze erbij stond.
Ook de rest heeft ons team heeft het supergoed gedaan met plekken varierend van 6de tot de 1ste plek!
Op naar de volgende!!
Ps,no carbs en alleen maar pannekoeken / patat / frikandellen & poffertjes ruiken de hele dag is geen pretje - Fuck my life
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Comment
-
Hey Maarten en Lis,
Allereerst alvast gefeliciteerd met de 6e plek.
Foto's zien er top uit. Op de foto's is het lastig te zien, dus kan er zelf niet echt over oordelen of het terecht of onterecht is. Wat je zelf al zegt, het blijft een jury (smaak zal natuurlijk ook meespelen).
Ben benieuwd of het in het buitenland anders wordt beoordeeld.
Maarten, veel succes de komende wedstrijd. en hopen op een top 3 plaats of wat zijn je doelen?Stats: 74kg at 11%
Vision: 85kg at 8%
Comment
-
Originally posted by gripmaster View PostHey Maarten en Lis,
Allereerst alvast gefeliciteerd met de 6e plek.
Foto's zien er top uit. Op de foto's is het lastig te zien, dus kan er zelf niet echt over oordelen of het terecht of onterecht is. Wat je zelf al zegt, het blijft een jury (smaak zal natuurlijk ook meespelen).
Ben benieuwd of het in het buitenland anders wordt beoordeeld.
Maarten, veel succes de komende wedstrijd. en hopen op een top 3 plaats of wat zijn je doelen?
Het blijft altijd lastig,maar de halve zaal en de meeste backstage hadden allemaal een wtf reactie toen ze 6de werd.
Jerry en ik keken elkaar aan en zeiden tegelijk dat we het nu ook niet meer weten.
Maar even afwachten waar de jury als feedback meekomt.
Ik heb voor de Iron eigenlijk 0,0 verwachtingen dit keer alleen dat ik nu voller en een flink aantal kilo's zwaarder ben dan op de Enercup.
Vandaag wat foto's aan andere laten zien en die kwamen met dezelfde conclusie dat vooral schouders / biceps groter en voller zijn en dat was ook de insteek na de enercup.
Originally posted by generation_iron View Post6de???? ik had haar daar echt in de top 3 geschat..
ik zat te twijfelen tussen haar en die afrikaanse vrouw voor nr. 1
al met al.. ze stond er super bijOriginally posted by leandero10 View PostZiet er zeker goed uit en als ik de foto(groep) zie had ik ook een hogere plek verwacht!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Zag net de fotos op de XXL nutrition site , en heb alleen onbegrip voor lisanne haar plaats . heeft geen reet te maken of ik je nu een eikel vind of een amusante kerel . als je het rijtje afgaat staat ze er super bij .
Anyways jurysport , humeur van de chef en dat soort dingen kunnen je soms van een kale kermis laten thuiskomen .
Zou persoonlijk ook eens elders een contestje draaien . voor de ervaring en voor 'hopelijk' naar waarde ingeschat te worden .You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostHi Mike,
Het blijft altijd lastig,maar de halve zaal en de meeste backstage hadden allemaal een wtf reactie toen ze 6de werd.
Jerry en ik keken elkaar aan en zeiden tegelijk dat we het nu ook niet meer weten.
Maar even afwachten waar de jury als feedback meekomt.
Ik heb voor de Iron eigenlijk 0,0 verwachtingen dit keer alleen dat ik nu voller en een flink aantal kilo's zwaarder ben dan op de Enercup.
Vandaag wat foto's aan andere laten zien en die kwamen met dezelfde conclusie dat vooral schouders / biceps groter en voller zijn en dat was ook de insteek na de enercup.
Heb net het filmpje bekeken en daar ziet ze er top uit hoor.
Nu je het over foto's hebt. Ik ben benieuwd hoe je er op de Iron bij staat. Geen pre pics?
Het is misschien ook wel lekker om geen verwachtingen bij de Iron te hebben.
Zijn daar eigenlijk kaartjes voor te krijgen, kan nergens iets over de Ironman/maiden vinden.Stats: 74kg at 11%
Vision: 85kg at 8%
Comment
-
Voor kaartjes moet je even op ironman / maiden facebook pagina kijken.
Pics zal ik waarschijnlijk niet hierop zetten,maar misschien de laatste dag even een update.
Net even wezen trainen en dat ging nog steeds lekker.
daarna 30min zweet cardio en nog maar 2 trainingen te gaan.
db side raises
cable side raises
face pulls
bent over cable rear delts
rope push downs
seated hammer curls
machine preacher curls
machine dips
alles 4 x 15Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment