Hoeveel m² is de gym wel niet?
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gym is ongeveer 500m2 ,maar verdeeld over 3 ruimtes.
Met wat handige indelingen kun je erg veel kwijt en zo kwamen we erachter dat er nog ruimte is voor een rack ,zodat we 2 volledige racks hebben en 1 wall rack voor voornamelijk overheads en eventueel squats enz.
Vandaag waren er ongeveer een man of 30 waarbij de meeste gebruik maakte van de power room ,zoals men het al genoemd heeft.
3 gasten meteen een PR gezet op squats en deadlifts (1 gast zelfs 3x zijn squat pr verbroken op 3rm) en Will deed een volume pr op zijn deadlift.
Mijn training was schouders en triceps:
smith machine press
30 x 20
15 x 40
08 x 80
06 x 80 + F x 40 (partials)
smith machine wide upright rows
10 x 30
10 x 40
08 x 50
08 x 60
1 arm DB side raises
10 x 15 kilo DB
10 x 17,5 kilo DB
10 x 20 kilo DB - met cheaten
cable side raises
15 x 15 kilo
12 x 15 kilo
10 x 15 kilo
Shrugs op hammer strength flat press machine
geen idee wat de resp waren ,maar het zal tussen de 20/10 gelegen hebben.
Gewicht opgebouwd tot 190 kilo
Db front raises - 2 armen tegelijk
10 x 15 kilo db's
10 x 17,5 kilo db's
10 x 20 kilo db's - met cheaten
Hammer strength shoulder press machine
1 x 50 reps - rest/pause
cgpb met weerstandsbanden en bench block.
4 sets -12/10 reps gewicht 60 kilo (banden zijn echt killer)
straight bar push downs
4 sets x 15/10 reps
bw dips
4 x tot failureTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Ziet er top uit de gym, straalt somehow echt 'home' uit zoals jullie motto ook al zegt, netjes.
Moet in de toekomst waarschijnlijk ooit naar Rotterdam verkassen voor mijn werk ik denk dat ik dan al wel weet welke gym het tegen die tijd gaat worden"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostZiet er top uit de gym, straalt somehow echt 'home' uit zoals jullie motto ook al zegt, netjes.
Moet in de toekomst waarschijnlijk ooit naar Rotterdam verkassen voor mijn werk ik denk dat ik dan al wel weet welke gym het tegen die tijd gaat worden
Originally posted by generation_iron View PostAardig wat setjes voor de zijkanten, lopen die achter? Dat idee krijg ik eigenlijk niet als ik naar je foto kijk. Kan natuurlijk ook aan de pose liggen.
Met het commentaar van de jury in mijn achterhoofd dat mijn benen te "groot" zijn voor mijn bovenlichaam wil ik daar dus de meeste tijd in steken.
Verder ben ik deze week door Guy Droog uitgedaagd om een PL meet mee te doen en dan moet je daar natuurlijk in mee gaan
Vandaag weer wat deadlifts gedaan na sluitingstijd en het was weer even geleden,maar 250 ging weer vlot van de grond ,dus ga ik morgen even een programma in elkaar zetten voor de meet over 6 weken.
Voor bench en deadlift voorzie ik geen problemen,maar squaten is weer een flinke tijd geleden ,dus ben ik benieuwd waar ik sta qua gewicht.
Maandag zal ik deze weer eens gaan testen om te kijken waar vandaan ik moet gaan bouwen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Pff 250 DL, ziek sterk ben jij, netjes. Ben benieuwd wat je squat is maarten!!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Thanks Rick,
Zat vanmorgen een beetje te puzzelen met wat ik wil behalen:
Squat - 200/210 kilo ,maar ik ga morgen weer eens testen aangezien ik al maanden geen squat gedaan heb.
Bench - 160/170 kilo ,aangezien ik niet een sterke bank heb.
Deadlift - 265/275 kilo moet te doen zijn.
Ik heb 6 weken om te dit voor te bereiden ,dus ga ik morgen maar eens aan de slag om een 1RM vast te stellen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by ultimatia View PostNiet een sterke bench zegt ie..
Mooie doelen, succes!
morgen eens een test training.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Vandaag alleen mijn bench getest ,aangezien ik niet heel veel tijd had.
Paused met press en rack commands
1 x 60
1 x 100
1 x 140 - commands vanaf hier
1 x 150
1 x 155
Daarna bench bloc reps
1 x 140
1 x 140
1 x 140
1 x 140
3 x 130
3 x 130
5 x 100
5 x 100
Goede wedstrijd rep dus op 155 gedaan en dat gebruik ik als startpunt van mijn trainingen de komende 6 weken.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Pff lage bench, ziek sterk. Ben benieuwd wat je in 6 weken kan behalenDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment