Ik vond dat plaatje stiekum wel grappig
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hi allemaal,
qua bulk gaat alles prima en blijft mijn gewicht langzaam naar boven gaan ,maar er valt bijna niet tegenop te eten op het moment.
Als ik puur naar fysiek kijk word of blijf ik droog genoeg ,maar de verschillen zijn goed te zien.
ik bulk nog door tot eind juni op zijn minst om dat langzaam de tijd te nemen om gortdroog te komen.
Lisanne heeft over 10 weken een wedstrijd en na 3,2 kilo vvm gewonnen te hebben de laatste 8 weken zijn we nu rustig met een cut begonnen.
vorige week begonnen we op 17% en deze week is het alweer 16,4 ,dus tijd en ruimte genoeg om er goed hard en droog genoeg bij te staan en geen dratische dingen te hoeven doen.
Sasha is nog 2 weken verwijderd van haar wedstrijd en die gaat zo verschrikkelijk goed dat ze nu alweer aan het bij eten is oftewel ruimschoots op tijd en met de 10 weken die we samen hadden zijn de verschillen echt ernorm mbt haar laatste wedstrijd.
De eerste OX nutrition maaltijden ook binnengehad van de week en ook al een stuk of 10 verkocht ,dus het begin is er.
Last edited by Mvos; 06-04-2015, 13:35.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Protasius View PostAh zijn dat lis der billen goed bezig hoor beide !
gisteren naar de Fibo geweest waar we een paar afspraken hadden voor wat plannen die Lis,Sasha en ik hebben voor 2016.
Gesprekken verliepen soepel en hebben we hetgene precies voor elkaar gekregen wat we wilde.
Daarna alle tijd genomen om met bekende aftespreken op de verschillende stands om vervolgens ff de "pro's" te bewonderen.
Daarna nog wat voor apparaten gekeken,maar als ik alleen maar mannen in een pak zie staan op een stand haak ik al snel af.
Al met al een leuke dag gehad en gelukkig was het niet te druk,..dat zal vandaag en morgen wel anders zijn.
lis ,sasha en djanilla op de Labella mafia stand
lis ,sasha samen met Larissa Reis - video ervan werd door larissa gedeeld op haar insta wat voor die meiden erg cool was.
daarna uiteraard ff de mac onveilig gemaakt
Zelfs 9 dagen voor een wedstrijd krijgt Sas van mijn nog gewoon een burger in haar dieet - blij als een klein kind
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment