Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik vond dat plaatje stiekum wel grappig

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      Ik vond dat plaatje stiekum wel grappig
      Eigenlijk is het ook wel grappig om powerlifters met zwijnen te vergelijken

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
        Eigenlijk is het ook wel grappig om powerlifters met zwijnen te vergelijken
        Inderdaad. Ik ga echt kapot hier
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post

Je ligt zeker te schuddebuiken

Comment

• Originally posted by Gus View Post
            Kom op zure..

Comment

• Die opmerking van Igu over roze dumbells vind je natuurlijk wel leuk hè???!??

NOu ik ook

Comment

• Bitchfight ???
                ik roep ook maar wat !!!

Comment

• hahaha gaat lekker hier mensen

Comment

• Hi allemaal,

qua bulk gaat alles prima en blijft mijn gewicht langzaam naar boven gaan ,maar er valt bijna niet tegenop te eten op het moment.
                    Als ik puur naar fysiek kijk word of blijf ik droog genoeg ,maar de verschillen zijn goed te zien.
                    ik bulk nog door tot eind juni op zijn minst om dat langzaam de tijd te nemen om gortdroog te komen.

Lisanne heeft over 10 weken een wedstrijd en na 3,2 kilo vvm gewonnen te hebben de laatste 8 weken zijn we nu rustig met een cut begonnen.
                    vorige week begonnen we op 17% en deze week is het alweer 16,4 ,dus tijd en ruimte genoeg om er goed hard en droog genoeg bij te staan en geen dratische dingen te hoeven doen.

Sasha is nog 2 weken verwijderd van haar wedstrijd en die gaat zo verschrikkelijk goed dat ze nu alweer aan het bij eten is oftewel ruimschoots op tijd en met de 10 weken die we samen hadden zijn de verschillen echt ernorm mbt haar laatste wedstrijd.

De eerste OX nutrition maaltijden ook binnengehad van de week en ook al een stuk of 10 verkocht ,dus het begin is er.

Last edited by Mvos; 06-04-2015, 13:35.
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• That ass

Comment

• Gaat goed man!

Comment

That ass
                          jummie

Comment

That ass
                            +1 geweldig goed bezig jullie!
                            Mangs wa, aait nich

Comment

• Ah zijn dat lis der billen goed bezig hoor beide !

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
                                Ah zijn dat lis der billen goed bezig hoor beide !
                                haha,dat zijn inderdaad lis d'r billen

gisteren naar de Fibo geweest waar we een paar afspraken hadden voor wat plannen die Lis,Sasha en ik hebben voor 2016.
                                Gesprekken verliepen soepel en hebben we hetgene precies voor elkaar gekregen wat we wilde.

Daarna alle tijd genomen om met bekende aftespreken op de verschillende stands om vervolgens ff de "pro's" te bewonderen.

Daarna nog wat voor apparaten gekeken,maar als ik alleen maar mannen in een pak zie staan op een stand haak ik al snel af.

Al met al een leuke dag gehad en gelukkig was het niet te druk,..dat zal vandaag en morgen wel anders zijn.

lis ,sasha en djanilla op de Labella mafia stand

lis ,sasha samen met Larissa Reis - video ervan werd door larissa gedeeld op haar insta wat voor die meiden erg cool was.

daarna uiteraard ff de mac onveilig gemaakt

Zelfs 9 dagen voor een wedstrijd krijgt Sas van mijn nog gewoon een burger in haar dieet - blij als een klein kind
                                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X