Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fuck man die berg hamburgers...... hebk zooo een zin in.
    *Zei Bram kwijlend op de bank*

Maar nee ik krijg enkel kipfilet met rauwe paprika :"""(

Ik hoorde al verhalen over Coca Cola in een contest prep, en nu dit.... hoe doe je het toch?

Comment

• Originally posted by Indiana View Post
      Fuck man die berg hamburgers...... hebk zooo een zin in.

Ik hoorde al verhalen over Coca Cola in een contest prep, en nu dit.... hoe doe je het toch?
      Misschien moet je je wat meer inlezen op het gebied van voeding. Een hamburger van de mcdonalds bevat namelijk ook gewoon koolhydraten,eiwitten en vet. Net als je tupperware bakje met rijst kip en groenten.

Coca Cola zero bevat geen kcals dus dat kan je onbeperkt zuipen

@maarten: Hoe lang doe jij over 1 zo'n hamburger? Tenzij je ze in 1 hap weg krijgt lijkt het me dat de laatste paar burgers al zijn afgekoeld eer je er aan begint
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
        Misschien moet je je wat meer inlezen op het gebied van voeding. Een hamburger van de mcdonalds bevat namelijk ook gewoon koolhydraten,eiwitten en vet. Net als je tupperware bakje met rijst kip en groenten.

@maarten: Hoe lang doe jij over 1 zo'n hamburger? Tenzij je ze in 1 hap weg krijgt lijkt het me dat de laatste paar burgers al zijn afgekoeld eer je er aan begint
        Haha dat snap ik ook wel hoor..... blijft een berg aan calorieen. Een berg calorieen die ik niet mag eten.
        Hamburgers blijven onhandig in een cut, zeker van de macdonalds.

Maar een grapje maken kan ook al niet meer zonder een discussie xD.

OT: Hoop dat het gesmaakt heeft

Comment

Haha dat snap ik ook wel hoor..... blijft een berg aan calorieen. Een berg calorieen die ik niet mag eten.

Niet te serieus nemen die kerel. Hij heeft het niet zo op gasten die op rijst/kip/broccoli zitten.

Comment

• Haha ik heb zelf ook een hekel aan kip rijst broccoli maar laat de Mac ook links liggen, het kan soms best een uitdaging zijn eten interessant te houden, ik vind dat juist leuk en probeer zo lekker ; gevarieerd en gezond te koken

Comment

• Heb je toch je burgers Maart! Van mij heb je volgende week dan die ene te goed(als ik er vrijdagavond ben)!

Comment

Fuck man die berg hamburgers...... hebk zooo een zin in.

Drinken kun je alles wat light / zero / suikervrij is t/m de dag van je wedstrijd zonder problemen.
                Of je moet iemand zijn die opgeblazen word door de koolzuur ,dan gaat het een week voor de wedstrijd eruit.

Originally posted by Gus View Post

Mac burgers zijn in een prep nou niet de beste keus,maar je hebt wel gelijk mbt kev ,maar het is meer het natrium gehalte ect. wat slecht voor je shape kan zijn.

In deze fase van een prep kunnen een paar verkeerde maaltijden je shape compleet verneuken en kun je vooral door een rebound effect dagen kwijt om het vocht er weer uit te halen.
                Dat is echt alleen met een wedstrijd vp en shape waar de puntjes op de i gaan mee spelen voor 99% die gewoon cut is dit allemaal niet nodig.

Sas is nu al weken steeds meer aan het eten ,want haar verbranding hebben we zo snel gekregen dat ze de hele dag steeds leger en droger trekt en je bij bikini niet te hard mag zijn (bv te zichtbare triceps) ,dus moet ik het strak in de gaten houden en nu bijna dagelijks aanpassen.
                Daarom zijn de laatste weken zo interessant ,maar nogmaals dat is op wedstrijd vp / conditionering niet voor een gewone cut.

3 happen en je hebt een burger op ,dus die waren zo op en daarna nog steeds honger hebben.
                De volgende dag ga je op de weegschaal staan en ben je weer lichter geworden,..blijft leuk altijd.

Originally posted by Indiana View Post

Op het moment was het lekker ,maar daarna heb je toch altijd zoiets van ,..tja was dit het nu.

Originally posted by generation_iron View Post
                Niet te serieus nemen die kerel. Hij heeft het niet zo op gasten die op rijst/kip/broccoli zitten.
                Ik snap je punt ,maar hij heeft wel gelijk over de kev verdelingen.
                zoals je weet vreet ik ook gewoon bergen broc. / kip / rijst / vis in mijn prep.
                Sas heeft bv nu 4 dagen alleen vis en groenten en 0 carbs.
                Lis zit op weinig eiwitten ivm haar nier en bijna geen carbs,maar het vetgehalte in haar voeding is erg hoog en dan dropt ze deze week gewoon weer netjes 2% BF.

Originally posted by subject7 View Post
                Haha ik heb zelf ook een hekel aan kip rijst broccoli maar laat de Mac ook links liggen, het kan soms best een uitdaging zijn eten interessant te houden, ik vind dat juist leuk en probeer zo lekker ; gevarieerd en gezond te koken
                Ik mix gewoon alles met kruiden en dan varieer ik met bv vlees alzijnde koken / bakken / grillen en dan heb je 100000 manieren om je eten lekker te houden.
                Pas de laatste weken voor een wedstrijd houd ik het voor iedereen hetzelfde aangezien ik dan precies weet wat erin gaat en kan makkelijker schakelen indien nodig,maar nogmaals voor een gewone cut is dat allemaal niet van belang.

Originally posted by remco51092 View Post
                Heb je toch je burgers Maart! Van mij heb je volgende week dan die ene te goed(als ik er vrijdagavond ben)!
                Haha,burgertaria here we come
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                  Pas nou op man, zometeen is het weer hulie huilie omdat iemand stout tegen je is geweest en ga je weer van het forum af
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                    Dat is niet waar. Ik eet zelf ook vaak kip en rijst uit een plastic bakje. Enige waar ik kritiek op heb zijn de mensen die in een prep 12 weken lang alleen maar koolvis en broccoli eten omdat 'het moet' zonder dat ze er bij nadenken. Ik snap wel dat je geïrriteerd raakt aan mijn posts omdat je zelf bij een coach zit die het zo aan pakt
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Hebben we het over een prep of een dieet?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                        Pas nou op man, zometeen is het weer hulie huilie omdat iemand stout tegen je is geweest en ga je weer van het forum af
                        Oeps, ik had het natuurlijk tegen een van je holmaatjes. Ik kijk wel uit hoor, straks nodig je me nog uit voor een officieel gevecht inde ring

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                          Dat is niet waar. Ik eet zelf ook vaak kip en rijst uit een plastic bakje. Enige waar ik kritiek op heb zijn de mensen die in een prep 12 weken lang alleen maar koolvis en broccoli eten omdat 'het moet' zonder dat ze er bij nadenken. Ik snap wel dat je geïrriteerd raakt aan mijn posts omdat je zelf bij een coach zit die het zo aan pakt
                          tja is ook logisch toch.. ik denk niet dat je ver gaat komen als je in je prep vaker bij de mac zit (zie post Maarten)

Maar jij wilt zeggen dat je het beter weet dan? Heb je wel eens in een prep gezeten, ben je wel eens echt diep gegaan?

Comment

• Gewoon kwestie van minder eten en gewichten verplaatsen...
                            Al die coaches met hun geheimen maar eigenlijk stelt het allemaal weinig voor..

Comment

• Bij een wedstrijd prep is het anders dan een gewone cut, dat denk ik wel.
                              Maar ik lees ook regelmatig dat je alles moet overlaten aan je coach/begeleider.
                              En niet iedere coach snapt het helemaal of houdt krampachtig vast aan trainingsvormen en ideeën van vroeger.
                              Bij mij op de sportschool wordt een jongen gecoached die nu geblesdeerd is aan zijn schouder door alle old school oefeningen.

En daarom is het zeker slim om ook zelf uit te zoeken hoe bepaalde dingen werken.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik vind het gewoon jammer dat ze methodes en coaches in een hokje plaatsen.
                                Dit zijn wel mensen die zich bewezen hebben, mijn coach heeft zelf bijvoorbeeld op de Arnold gestaan en aardig wat atleten in de prijzen laten vallen. Het lijkt wel of iedereen het altijd beter weet omdat ze af en toe wat artikeltjes lezen op het net. Zelf totaal geen wedstrijdervaring of ervaring met iemand begeleiden tot het uiterste. En toch weten ze het allemaal beter. Whatever.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X