Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by generation_iron View Post
    tja is ook logisch toch.. ik denk niet dat je ver gaat komen als je in je prep vaker bij de mac zit (zie post Maarten)

Maar jij wilt zeggen dat je het beter weet dan? Heb je wel eens in een prep gezeten, ben je wel eens echt diep gegaan?
    Het alternatief van niet alleen maar vis en groenten eten betekent niet dat je alleen maar bij de mac komt. Het is niet zo zwart/wit. Ik heb zelf nooit in een wedstrijdvoorbereiding gezeten maar ik weet dat je het jezelf onnodig zwaar maakt als je alleen maar vis en groenten eet.

@quibus: ben het volledig met je eens
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Vandaag met Sasha haar 2de depletion training gedaan van de 4 die we gepland hebben.
      Verschil met gisteren was al goed te zien op een 2de no carb dag.
      Vanaf woensdag zullen we beginnen met langzaam te laden / water eruit trekken en continu bekijken hoeveel erin moet qua eten.
      De laatste dagen kun je bij iedere maaltijd al verschil zien in iemands fysiek.

Vanmiddag zelf even wat borst / biceps gedaan ,maar ik was zo bezig met andere dingen dat het eigenlijk nergens opsloeg.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
        Oeps, ik had het natuurlijk tegen een van je holmaatjes. Ik kijk wel uit hoor, straks nodig je me nog uit voor een officieel gevecht inde ring
        Nee, jij bent te klein. Kom maar terug als je in De Python mag zonder ouders. Ik zeg daarnaast gewoon wat ik zie, je hebt overal een bakkes maar zodra je met gelijke munt betaald wordt ga je huilen in een hoekje en kom je met woorden als respect en fatsoen op de proppen. Die stomme mensen ook hè jongen, snappen het gewoon niet
        Last edited by pescatore; 12-04-2015, 17:09.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Wat een leuk pakje heeft ze aan op die lat pulldown foto
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Mijn vrouw heeft die legging daarvan gekocht, mooi spul hoor.

Comment

• Haha nou die zijn echt niet fijn ,want van trainen komt niks meer terecht
              Lis en Sas worden door dat merk gesponsord en krijgen lading na lading met kleding.

Comment

• Verwacht jou de volgende keer ook in zo een pakje hoor Maarten als je on stage gaat

Comment

• Originally posted by remco51092 View Post
                  Verwacht jou de volgende keer ook in zo een pakje hoor Maarten als je on stage gaat
                  wat zou jij lekker slapen straks met die gedachte,....

Comment

• Hahahahaha, shit I've got back fired. Ik zie je morgen!

Comment

• Originally posted by remco51092 View Post
                      Hahahahaha, shit I've got back fired. Ik zie je morgen!
                      haha,tot morgen

kwam deze net tegen op insta,..proud as fuck!

Comment

• Ja die foto is mooi! Zag hem ook net! Zo chill dat iedereen in hun fox kleren is gegaan! Je mag trots zijn op wat er al is bereikt in slechts TWEE maanden! Respect ervoor

Comment

• Wat gaaf om te zien dat er mensen in JOUW kleren met logo van jouw gym rondlopen. Moet een ontzettend goed gevoel geven.

Comment

• Super gaaf maarten!

Comment

• Bedankt mannen en inderdaad dat geeft een erg goed gevoel

Zeker gezien het feit dat het ongeveer 10 weken geleden is dat we pas open zijn gegaan,maar het voelt al zoveel langer.

Morgen weer 2 nieuwe hammer strength machines binnen - pull down en incline press.
                              Zo blijven we steeds uitbreiden en verbeteren.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                                Bedankt mannen en inderdaad dat geeft een erg goed gevoel

Zeker gezien het feit dat het ongeveer 10 weken geleden is dat we pas open zijn gegaan,maar het voelt al zoveel langer.

Morgen weer 2 nieuwe hammer strength machines binnen - pull down en incline press.
                                Zo blijven we steeds uitbreiden en verbeteren.
                                Over een half jaar tweede vestiging in den haag? (a).
                                Ik kom dan sowieso haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X