Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• haha,dat zou zo maar eens kunnen

Gisteren na de 2de depletion training kon je al goed zien dat bij Sas alles aan het leegtrekken is ,dus precies wat we nu willen.

Vanavond de 3de depletion training - nog 6 dagen.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Damn, ziet er goed uit!
      Sorry ik heb het even gemist, maar aan welke klasse doet Sasha mee?

Comment

• Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
        Damn, ziet er goed uit!
        Bikini

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
          Nee, jij bent te klein. Kom maar terug als je in De Python mag zonder ouders. Ik zeg daarnaast gewoon wat ik zie, je hebt overal een bakkes maar zodra je met gelijke munt betaald wordt ga je huilen in een hoekje en kom je met woorden als respect en fatsoen op de proppen. Die stomme mensen ook hè jongen, snappen het gewoon niet
          Edit. Heeft geen zin om hier op in te gaan. Ik heb geen behoefte om mezelf te bewijzen, en al helemaal niet door de ander te kleineren. Verder heeft het ook geen zin om olie op het vuur te gooien. Beetje lopen schelden is best kinderachtig. Beter laten we elkaar gewoon met rust
          Last edited by generation_iron; 13-04-2015, 13:28.

Comment

• Originally posted by remco51092 View Post
            Bikini
            Thanks Remco. Dat lag wel voor de hand maar ik dacht ik vraag het even voor de zekerheid.
            Ze ziet er al erg droog uit!

Comment

Wat gaaf om te zien dat er mensen in JOUW kleren met logo van jouw gym rondlopen. Moet een ontzettend goed gevoel geven.

Inderdaad Die man leeft de droom

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                Het alternatief van niet alleen maar vis en groenten eten betekent niet dat je alleen maar bij de mac komt. Het is niet zo zwart/wit. Ik heb zelf nooit in een wedstrijdvoorbereiding gezeten maar ik weet dat je het jezelf onnodig zwaar maakt als je alleen maar vis en groenten eet.

@quibus: ben het volledig met je eens
                Tja dat is ook weer een aanname toch. Iemand die in prep zit heeft ook gewoon zijn momentjes hoor En dat wilt niet zeggen dat ze dan full retard gaan...zitten dr natuurijk wel wat tussen maar dat geldt niet voor iedereen. En wat als ze nou alleen maar vis en groenten eten, wat dan nog? Wat maakt jou dat uit? Lekker laten leven man.

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                  Tja dat is ook weer een aanname toch. Iemand die in prep zit heeft ook gewoon zijn momentjes hoor En dat wilt niet zeggen dat ze dan full retard gaan...zitten dr natuurijk wel wat tussen maar dat geldt niet voor iedereen. En wat als ze nou alleen maar vis en groenten eten, wat dan nog? Wat maakt jou dat uit? Lekker laten leven man.
                  Leven en laten leven, dat is ook zo.

Maar het gaat meer om het feit dat zulke ideeën vaak als de absolute waarheid worden gezien .
                  En als je daarvan afwijkt, wordt er al gauw het fysiek van de desbetreffende persoon erbij gehaald.

3 jongens bij de sportschool lopen momenteel onder (dieet-)begeleiding van een bekende en gerenommeerde Nederlandse Bodybuilder/begeleider.

En 1 x raden: bijna alleen maar rijst/vis en kip in hun dieet.
                  Brood mogen ze absoluut niet meer eten ,daar word je dik van.
                  Dat is iemand die zelf op het podium staat en aardig wat mensen begeleidt.
                  Moet ik als schrale Henkie tegen hem met zijn super fysiek eens proberen te zeggen dat dat onzin is.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post

Maar het gaat meer om het feit dat zulke ideeën vaak als de absolute waarheid worden gezien .
                    En als je daarvan afwijkt, wordt er al gauw het fysiek van de desbetreffende persoon erbij gehaald.

Drie jongens bij de sportschool lopen momenteel onder (dieet-)begeleiding van een bekende en gerenommeerde Nederlandse bodybuilder/begeleider.

Moet ik als schrale Henkie tegen hem met zijn super fysiek eens proberen te zeggen dat dat onzin is.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post

3 jongens bij de sportschool lopen momenteel onder (dieet-)begeleiding van een bekende en gerenommeerde Nederlandse Bodybuilder/begeleider.

Gewoon lekker laten gaan alles, waarom zou je je druk maken om wat andere doen. En waarom zou je jezelf er ĂĽberhaupt mee willen bemoeien.
                      Meeste staan er toch niet op te wachten dat iemand iets erover zegt, dus gewoon lekker laten gaan.
                      En als zij kritiek leveren op jou wijze van leven, dan gewoon je ene oor in en andere uit. Vaak veel makkelijker dan de discussie aangaan over zoiets nutteloos :P

Comment

• Wat wil je anders eten als je op 1 200 kcal zit? En toch aan je macro's moet voldoen?
                        Een koekje? Die kun je omruilen voor een kop rijst.
                        een big Mac?dan hou je nog maar de helft over voor de rest vd dag.
                        als peppen naar een wedstrijd niks voorstelt en gewoon iifym style kan waarom haken er dan zoveel af omdat ze het niet trekken.

Originally posted by rain View Post

Drie jongens bij de sportschool lopen momenteel onder (dieet-)begeleiding van een bekende en gerenommeerde Nederlandse bodybuilder/begeleider.

Comment

Damn, ziet er goed uit!
                          Open Rotterdamse - Bikini klasse - en mocht dat goed gaan de week erna het NK.

Haar rug en schouders zou ook zo in bodyfitness kunnen ,maar de "sexy" poses van bikini passen 10x beter bij haar.
                          Misschien volgend jaar eens een wedstrijd proberen om te kijken wat eruit komt als ze dat zou willen.

Originally posted by generation_iron View Post
                          Inderdaad Die man leeft de droom
                          Zo erg is het niet hoor,maar je staat toch wel even stil bij wat je met al het harde werken bereikt het en hoeveel plannen we nog hebben.
                          Erg top om te zien dat iedereen bij ons de gym en het idee erachter steunt.
                          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            Wat wil je anders eten als je op 1 200 kcal zit? En toch aan je macro's moet voldoen?
                            als peppen naar een wedstrijd niks voorstelt en gewoon iifym style kan waarom haken er dan zoveel af omdat ze het niet trekken.
                            Als jij op 1200 kcal zit dan is er gewoon iets misgegaan. Maar dat klopt wel, uberhaubt als je je macro's wilt raken bij een "normaal" onderhoud dan eet je grotendeel al vrij gezonde dingen om die reden. Moet wel zeggen, hoeveel mensen crashdieeten er niet maandenlang? Niet zo snel impressed zijn en jezelf niet vergelijken met de verkeerde mensen denk ik dan...
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                              Wat wil je anders eten als je op 1 200 kcal zit? En toch aan je macro's moet voldoen?

Die jongens die onder dieet begeleiding zijn, zijn geen jongens die wedstrijden draaien,maar gewoon gasten die willen afvallen.
                              Ze zitten op +/- 2000/2500 kcal per dag en dan kan je echt wel gewoon brood eten.
                              Iedere dag vis/kip/rijst gaat voor de meeste mensen aardig vervelen en zeker omdat ze dat 3 x p.d moeten eten.
                              Dan vervallen ze al snel terug in hun oude gewoontes.

Ik vergelijk wedstrijd preppen niet met gewoon cutten,jij wel.
                              Last edited by rain; 13-04-2015, 14:59.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                                Als jij op 1200 kcal zit dan is er gewoon iets misgegaan. Maar dat klopt wel, uberhaubt als je je macro's wilt raken bij een "normaal" onderhoud dan eet je grotendeel al vrij gezonde dingen om die reden. Moet wel zeggen, hoeveel mensen crashdieeten er niet maandenlang? Niet zo snel impressed zijn en jezelf niet vergelijken met de verkeerde mensen denk ik dan...
                                Voor een vrouw is 1200 kcal niet zo raar hoor. Zeker als je een mini iemand hebt rond de 50/60 kilo, dan kan een energiebehoefte van rond de 1700/1800 niet zo vreemd zijn. Maar je doelde vast op een man

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X