Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    Voor een vrouw is 1200 kcal niet zo raar hoor. Zeker als je een mini iemand hebt rond de 50/60 kilo, dan kan een energiebehoefte van rond de 1700/1800 niet zo vreemd zijn. Maar je doelde vast op een man
    Ja ga er niet vanuit dat je als gezonde man met 1200 kcal rond hoeft te komen of ie nou prepped om op een podium te gaan staan of jongleert in het circus. Mss als je op het laatst no carb wilt maar dat is geen langere periode lijkt me.

Ik vind ook bij een vrouw die standaard op die aantallen terecht komt moet investeren in zijn of haar metabolisme want hoe je het ook wendt of keert dat wordt er meestal niet beter van als je (te) vaak wedstrijden draait. En ieder jaar 1 of 2 is al veel in dat licht.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Ik ging er idd vanuit dat het om prep ging omdat je over begeleiding begon.
      Ik eet naar de prep toe ook gewoon brood.
      Dat doen 90% vd coaches trouwens

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Ik ging er idd vanuit dat het om prep ging omdat je over begeleiding begon.
        Had je ook brood in de cut?

Heb ik zelf niet helaas. Bij het bouwen straks wel weer denk ik.
        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Eigenlijk heeft iedereen gewoon brood met bv pindakaas bij mijn in de cut en ik zou echt niet weten waarom dat niet zou kunnen.

Q stond op 6% toen we weer gingen bouwen en als we nog lager hadden willen gaan had ik dan pas het brood eruit gehaald ivm natrium tov bv rijst.

Zout heb je gewoon nodig.
          Last edited by Mvos; 13-04-2015, 15:44.
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Broodjes Pindakaas

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
              Eigenlijk heeft iedereen gewoon brood met bv pindakaas bij mijn in de cut en ik zou echt niet weten waarom dat niet zou kunnen.

Q stond op 6% toen we weer gingen bouwen en als we nog lager hadden willen gaan had ik dan pas het brood eruit gehaald ivm natrium tov bv rijst.

Zout heb je gewoon nodig.
              aha, interessant om dit van jou te horen. Cut jij met je atleten op de normale manier of pas je zelf ook carb-cycles toe of andere varianten?
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Lol geen brood in de cut :P. Wie is je begeleider, emielos? Hoop voor je dat het eten je niet tegen gaat staan.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                  Ik ging er idd vanuit dat het om prep ging omdat je over begeleiding begon.
                  Originally posted by emielos View Post
                  Had je ook brood in de cut?

Heb ik zelf niet helaas. Bij het bouwen straks wel weer denk ik.
                  Originally posted by talalelh15 View Post
                  Lol geen brood in de cut :P. Wie is je begeleider, emielos? Hoop voor je dat het eten je niet tegen gaat staan.
                  Snap je nu wat ik bedoelde Q?
                  Maarten is absoluut niet van de anti-broodbrigade, integendeel.
                  Maar er zijn genoeg 'topcoaches'die brood in de cut afraden, of beter gezegd verbieden.
                  Dat de discussie regelmatig wordt aangezwengeld is dus niet zo raar.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                    Lol geen brood in de cut :P. Wie is je begeleider, emielos? Hoop voor je dat het eten je niet tegen gaat staan.
                    Rijst bevalt mij eigenlijk beter dan brood tbh :P Rijst verveelt mij totaal niet, je moet het zelf een beetje lekker maken. Koken in bouillon of een kleine beetje ketchup/curry.

ben nu denk ik 10 weken zo bezig en verveelt nog niet.

sietze lebbing begeleid mij in mijn trainingen/voeding.
                    Last edited by emielos; 13-04-2015, 19:05.

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                      aha, interessant om dit van jou te horen. Cut jij met je atleten op de normale manier of pas je zelf ook carb-cycles toe of andere varianten?
                      Ik cut op de manier die werkt voor een atleet mbt zijn metabolisme en nog belangrijker zijn dagelijkse bezigheden. (werk)
                      Vaak word er vanaf een week of 6 t/m week 2 een carb cycle gedaan afhankelijk van iemand zijn shape en metabolisme worden de hoge / lagen / middel dagen bepaald en daarnaast kunnen de verhoudingen vet / proteine erg verschillen.

Wat men vaak vergeet die nog nooit een prep gedaan heeft is dat de mentale toestand van een atleet kan erg bepalend zijn voor de aanpak die je moet hanteren.

Vandaag was het weer kerst en kwamen er 2 nieuwe hammer strength machines binnen.
                      Terwijl ze die aan het uitladen waren kreeg ik een mailtje met de mededeling dat er ook een HS V squat beschikbaar was en aangezien ik die al vanaf dag 1 wil hebben had hij die al gereserveerd voor me.

De 2 squats racks (totaal 5) en het platform (totaal 3) voor olympic lifts komen volgende week binnen en dan hebben we weer een flinke toevoeging gedaan in de gym!

Last edited by Mvos; 14-04-2015, 17:17.

Comment

• Die pulldown is megaa fijn. Incline press is epic, maar hack squat machine blijft de baas.

Jammer dat ik niet aan het Erasmus MC studeer in Rotterdam Dan had ik wel geweten waar ik had getraind in R'dam.

Mooi, man om te zien hoe alles vorm krijgt en lekker loopt. Hard werk betaald zich uit. Verder benieuwd naar het resultaat van Sasha. Wat een shape heeft zij nu al.
                        Last edited by Iron Mind; 14-04-2015, 17:30.
                        "Straight outta gym"

Comment

• Thanks Baas,

Sas d'r trainingen zitten erop en nu is het nog wat cardio ,maar vooral eten van carbs wat ze gaat doen.
                          We zijn erg tevreden met de progressie de laatste 10 weken.

Hier nog een pic van de pulldown in de gym.

Comment

• Zaten we mooi op een bankje te genieten
                            Top man jullie hebben er echt wat van gemaakt.

Comment

• Nice hack squat , morgen even uitproberen.

Comment

• Je moet nog even 2 weken wachten op die V squat (hack heeft een hele andere bewegingsbaan) ,want deze moet eerst nog opnieuw gespoten worden alvorens die klaar is.

De pull down & Incline press zijn er allebei wel.

Vandaag ook de laatste bankjes ect voor de tuin afgemaakt en nu is het BBQ & Train tijd!
                                Squat rack / bench buiten en gaan!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X