Iemand die jou extra motiveerd..dat moet een training geweest zijn zeg pffff
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rickbeen View PostPff brute fotos kerel, je gaat echt lekker nu al 8 kg!! Doorgaan zoOriginally posted by east1977 View PostDem veins en 2x trainen op een dag nicee
2x per dag os soms als je met de juiste mensen traint erg lekker,mits je na de eerste er een x aantal maaltijden hebt gegeten!
Originally posted by quibus View PostIemand die jou extra motiveerd..dat moet een training geweest zijn zeg pffff
jij/talal/sven zijn daar voor mij goede voorbeelden van.
Originally posted by jobr View Postlookin' good! srs homo <3
Ps,rustdagen zuigen behoorlijk hardTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Blijven gaan, maat. Blijven pushen
Net wat je zegt je moet je omringen met lui die je motiveren, inspireren, pushen, steunen.
Negatieve mensen, gedachtes uitbannen
Als je enthousiast en gepassioneerd bent dan trek je mensen aan die er net zo over denken of vergelijkbaar.
Het is een kwestie van zelf een motivatie zijn voor anderen en andersom en ga zo maar door.
Bodybuilding Motivation - Success Is Attractive - YouTube
Je gaat top maat. Lis ook. Fuckin' dreamteam.Last edited by Iron Mind; 28-03-2014, 15:36."Straight outta gym"
Comment
-
Thanks maat!
En inderdaad je hebt 110% gelijk.
Hier op het forum zijn er ook een paar die in iedere thread hun "kunde" stempel moeten drukken ipv die tijd en energie in hun trainng te steken.
Ach, je prikt er zo doorheen
Heb wel gedurende de dag een aardige zwangere pens van al het eten,maar het is een fase
Zolang ik mijn abs en aders zie is het nog acceptabel.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ik zou vandaag naar Inferno gaan in Haarlem om samen te trainen,maar soms lopen zaken net wat anders en heb ik helaas moeten afzeggen.
Soms is een gezin,familie verpichtingen en werk afspraken net teveel om strak te plannen.
Aangezien we ook allebei bij fitnessboulevard trainen zullen we snel weer eens wat afspreken.
Sorry maat,
Gelukking nu nog wel een uurtje over om snel mijn PL training van deze week in mijn eigen gym te doen.
Morgen weer naar Jerry voor een 2de shouder/hamstring training.Last edited by Mvos; 29-03-2014, 08:06.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Als ik straks tijd heb eerst even een berg magnesium halen ,want backpumps worden nu irritant.
Vandaag was mijn PL dag ,maar squat en deadlift niet kunnen doen volgens schema. #fubackpump
Mijn adipowers beginnen nu fijn te worden en ik mis ze bij sommige oefeningen als ik ze niet aan heb.
Bench -30 sec max rust en min 1 sec paused op alle reps
03 x 100
03 x 100
03 x 100
03 x 100
03 x 100
03 x 100
03 x 100
03 x 100
03 x 100
03 x 100
Paused front squats - 3/5 sec pause
05 x 90
05 x 90
05 x 90
05 x 90
05 x 90
OHP - met adipowers aan en dat voelde erg goed - stabiel met drukken en glutes aanspannen.
10 x 55
05 x 60
03 x 65
03 x 70 - ruimte over
03 x 70 - ruimte over
Deficit speed deadlift - max 30 sec rust
03 x 100
03 x 100
03 x 100
03 x 100
03 x 100Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostAls ik straks tijd heb eerst even een berg magnesium halen ,want backpumps worden nu irritant.'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Gaat nog steeds top hier. Alleen al het lezen van je log zorgt dat ik zin krijg om te trainen. Je motivatie is aanstekelijk en puur. Ga vooral zo door maat.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Aangezien ik de hele dag niet zo blij was met het niet fatsoenlijk kunnen afmaken van mijn training in de ochtend ben ik net weer geweest om in ieder geval mijn squats af te maken.
Nu heb ik er maar een lichte quad training van gemaakt ,maar wel de squat aantallen die op het programma stonden.
Squat
WU
02 x 70
02 x 100
02 x 120
WS
03 x 130
03 x 130
03 x 130 - backpump weer vollop aanwezig.
Hack squat - smal & teardrop partials - weinig gewicht met erg langzame reps.
4 sets - 10/10 reps
Leg press - 100 kilo en wederom erg langzame reps met smalle voetstand
4 sets - 10 reps (10 sec rust tussen de sets - meer een rest/pause set)
Leg extension - licht gewicht met 2/3 sec vasthouden bovenin
3 sets - 15 reps
Superset seated calf / standing calf
4 sets - om en om
Nu net een flinke maaltijd op ,aangezien mijn schoonpa jarig was - 900 gram ribeye!
Morgen weer naar Jerry samen met Lisanne voor een schouder/hamstring training.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment