Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ok

Comment

• haha sorry man,maar ik kan er niet meer van maken.

tegenwoordig heb ik ook weleens een tank aan,maar ik vind een hoodie gewoon relaxt.
      #fatpeopleproblems
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Goed om te horen dat het lekker gaat

Ik train ook altijd in een hoodie, zeker tijdens squats, dl en bench voel ik me veiliger met dikke kleding aan. Heel apart

Comment

• zoals ik al zei had ik weinig zin en was erg moe,maar na 2 minuten was alles weer top

De overall winnaar van de Flexcup was er ook en kwam vragen of we volgende week een keer konden gaan trainen, zoiets vind ik altijd leuk dus mijn antwoord was meteen ja!

flink wat complimenten gekregen vanavond waarvan de meeste vonden dat alles zo vol en rond was.
          gaat lekker dus!

incline machine press
          4 sets - 10 reps

flat bench press
          4 sets - 10 reps
          1 drop - 5 reps 4x droppen

incline bench press
          4 sets - 15 reps

cable crossovers
          4 sets - 10 reps

pecdeck
          4 sets - 15 reps (5 links / 5 rechts / 5 volledige reps

2 arm concentration curls op cable pull down
          4 sets - 10 reps

seated db curls
          4 sets - 10 reps

1 arm machine preacher curls
          2 sets - 10 reps

crossbody curls
          2 sets - 10 reps

20 min op de stairmaster
          10 min fietsen

nu 100 gram brinta / 50 gram whey / 250 gram kwark naar binnen gooien en slapen aka groeien maar

Comment

• Vanmorgen vroeg met lisanne en Talal quads gedaan.

Was cool om Talal weer te zien ,want ook al woont hij niet erg ver zien we elkaar te weinig!

Ik was vannacht al een paar keer wakker geworden in de hoop dat het tijd was om uit bed te gaan,want ik had er fucking veel zin in

Begonnen met "zware" hack squats gevolgd door veel reps op de legpress.
            Deze 2 oefeningen waren al dik 90% van de hele training.

Hack squat
            3 sets opbouwend naar 115 kilo
            1 drop set - 100x5 75x5 50x5 25x5 0x10 low to parallel 0x10 full reps 01x teardrop reps.
            Na deze set was het 10 mon op adem komen en het duurde echt erg lang voordat de verzuring weg trok.
            Flink trillen en even vasthouden was het resultaat.

Leg press
            2 sets - 50 reps - 100 kilo
            1 sets - 10x50 10x75 10x100 10x125 10x150 - 10x125 10x100 10x75 10x50 9x25 1xnegatief tot failure.
            Tja,na deze set was het lights out voor de rest v.d. training.
            Dit deed zoveel pijn met zoveel bloedi n de quads dat opstaan gewoon niet lukte.
            Het maakte ook niet uit hoe je ging zitten ,want de verzuring was niet om te houden.

Smith machine split squat - smoth omdat balans houden geen optie meer was.
            20 reps (10/10) - 3 sets
            Set 1 - 20 kilo
            Set 2 - 40 kilo
            Set 3 - 60 kilo - even full on alles eruit persen,en of er een paar ginders tussen zaten.

Leg extension
            2 sets - 10 full reps - 10 low reps - 10 high reps - full reps tot failure
            Gewicht was licht en flink knijpen bij alle reps.

Ik heb me prima vermaakt en qua gevoel was dit voor mij super.
            Denk alleen dat Talal me niet meer zo aardig vind.

Zelfs met mijn quads vol kon ik er nog flink lijnen in trekken,dus daar was ik tevreden mee.
            Ook nog even wat "geposeerd" en zelfs "koud" was in qua bovenlijf ook niet ontevreden.

Gaat allemaal de goede kant op en word alleen nog maar beter!

Nu met mijn standaard bb groei voer naar binnen gewerkt en voor de rest vd avond niks meer doen,behalve nog 2 maaltijden naar binnen werken

Comment

• Klinkt als een fijne training!

Witte rijst met kip. Niet eens een stukje broccoli zodat het er wat leuker uit ziet?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Blehh.. droge hap daar! Dedicated

Zo moeten trainingen eruit zien, al helemaal als het op benen uit komt. Jij komt er wel.

Comment

• Goede training ahah. Kon vanmiddag niet lopen van de kramp pfff.

We herhalen binnenkort wel even een training bij mij. Maar dan wel bovenlichaam ahah.

Comment

• Groenvoer is voor konijnd toch
                    Rijst rn kip heerlijk man.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Klinkt als een fijne training!

Witte rijst met kip. Niet eens een stukje broccoli zodat het er wat leuker uit ziet?
                      Konijnenvoer
                      Training was voor mij iig lekker

Zie ik je zaterdag?

Originally posted by generation_iron View Post
                      Blehh.. droge hap daar! Dedicated

Zo moeten trainingen eruit zien, al helemaal als het op benen uit komt. Jij komt er wel.
                      Als je mijn log(s) een tijd volgt zul je vast wel gezien hebben dat bijna al mijn training zo zijn

Bedanks voor je support maat!!

Originally posted by talalelh15 View Post
                      Goede training ahah. Kon vanmiddag niet lopen van de kramp pfff.

We herhalen binnenkort wel even een training bij mij. Maar dan wel bovenlichaam ahah.
                      Haha,was top maat!

Binnen 3 weken bij jou!

Originally posted by quibus View Post
                      Groenvoer is voor konijnd toch
                      Rijst rn kip heerlijk man.
                      Natty rijst en kip is altijd goed!
                      Naar binnen schuiven en groeien!

Comment

• Herbs do the trick.

Comment

• heerlijk bordje!!! jij komt er zeker. trainingen gaan lekker.
                          Stats: 74kg at 11%
                          Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            Herbs do the trick.
                            kijk jij snapt hem
                            kast vol maat zoals je weet.

Originally posted by gripmaster View Post
                            heerlijk bordje!!! jij komt er zeker. trainingen gaan lekker.
                            thanks,ik doe mijn best!

Comment

• Heb ik weer genoeg tips gevonden in je log wat betreft oefeningen vind het altijd leuk om wat variatie er in te brengen, moet het toch leuk houden voor mezelf.
                              Wat betreft variatie is in jou log genoeg te vinden . Vanmiddag met mn vrouw de split squat doen en de 50 reps leg press, mss ook nog even de sissy squat uitleggen kijken of mn vrouw me daarna nog lief vind.
                              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                                Heb ik weer genoeg tips gevonden in je log wat betreft oefeningen vind het altijd leuk om wat variatie er in te brengen, moet het toch leuk houden voor mezelf.
                                Wat betreft variatie is in jou log genoeg te vinden . Vanmiddag met mn vrouw de split squat doen en de 50 reps leg press, mss ook nog even de sissy squat uitleggen kijken of mn vrouw me daarna nog lief vind.
                                Haha,epic!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X