ok
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
haha sorry man,maar ik kan er niet meer van maken.
tegenwoordig heb ik ook weleens een tank aan,maar ik vind een hoodie gewoon relaxt.
#fatpeopleproblemsTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
zoals ik al zei had ik weinig zin en was erg moe,maar na 2 minuten was alles weer top
De overall winnaar van de Flexcup was er ook en kwam vragen of we volgende week een keer konden gaan trainen, zoiets vind ik altijd leuk dus mijn antwoord was meteen ja!
flink wat complimenten gekregen vanavond waarvan de meeste vonden dat alles zo vol en rond was.
gaat lekker dus!
incline machine press
4 sets - 10 reps
flat bench press
4 sets - 10 reps
1 drop - 5 reps 4x droppen
incline bench press
4 sets - 15 reps
cable crossovers
4 sets - 10 reps
pecdeck
4 sets - 15 reps (5 links / 5 rechts / 5 volledige reps
2 arm concentration curls op cable pull down
4 sets - 10 reps
seated db curls
4 sets - 10 reps
1 arm machine preacher curls
2 sets - 10 reps
crossbody curls
2 sets - 10 reps
20 min op de stairmaster
10 min fietsen
nu 100 gram brinta / 50 gram whey / 250 gram kwark naar binnen gooien en slapen aka groeien maarTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Vanmorgen vroeg met lisanne en Talal quads gedaan.
Was cool om Talal weer te zien ,want ook al woont hij niet erg ver zien we elkaar te weinig!
Ik was vannacht al een paar keer wakker geworden in de hoop dat het tijd was om uit bed te gaan,want ik had er fucking veel zin in
Begonnen met "zware" hack squats gevolgd door veel reps op de legpress.
Deze 2 oefeningen waren al dik 90% van de hele training.
Hack squat
3 sets opbouwend naar 115 kilo
1 drop set - 100x5 75x5 50x5 25x5 0x10 low to parallel 0x10 full reps 01x teardrop reps.
Na deze set was het 10 mon op adem komen en het duurde echt erg lang voordat de verzuring weg trok.
Flink trillen en even vasthouden was het resultaat.
Leg press
2 sets - 50 reps - 100 kilo
1 sets - 10x50 10x75 10x100 10x125 10x150 - 10x125 10x100 10x75 10x50 9x25 1xnegatief tot failure.
Tja,na deze set was het lights out voor de rest v.d. training.
Dit deed zoveel pijn met zoveel bloedi n de quads dat opstaan gewoon niet lukte.
Het maakte ook niet uit hoe je ging zitten ,want de verzuring was niet om te houden.
Smith machine split squat - smoth omdat balans houden geen optie meer was.
20 reps (10/10) - 3 sets
Set 1 - 20 kilo
Set 2 - 40 kilo
Set 3 - 60 kilo - even full on alles eruit persen,en of er een paar ginders tussen zaten.
Leg extension
2 sets - 10 full reps - 10 low reps - 10 high reps - full reps tot failure
Gewicht was licht en flink knijpen bij alle reps.
Ik heb me prima vermaakt en qua gevoel was dit voor mij super.
Denk alleen dat Talal me niet meer zo aardig vind.
Zelfs met mijn quads vol kon ik er nog flink lijnen in trekken,dus daar was ik tevreden mee.
Ook nog even wat "geposeerd" en zelfs "koud" was in qua bovenlijf ook niet ontevreden.
Gaat allemaal de goede kant op en word alleen nog maar beter!
Nu met mijn standaard bb groei voer naar binnen gewerkt en voor de rest vd avond niks meer doen,behalve nog 2 maaltijden naar binnen werken
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Klinkt als een fijne training!
Witte rijst met kip. Niet eens een stukje broccoli zodat het er wat leuker uit ziet?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostKlinkt als een fijne training!
Witte rijst met kip. Niet eens een stukje broccoli zodat het er wat leuker uit ziet?
Training was voor mij iig lekker
Zie ik je zaterdag?
Originally posted by generation_iron View PostBlehh.. droge hap daar! Dedicated
Zo moeten trainingen eruit zien, al helemaal als het op benen uit komt. Jij komt er wel.
Bedanks voor je support maat!!
Originally posted by talalelh15 View PostGoede training ahah. Kon vanmiddag niet lopen van de kramp pfff.
We herhalen binnenkort wel even een training bij mij. Maar dan wel bovenlichaam ahah.
Binnen 3 weken bij jou!
Originally posted by quibus View PostGroenvoer is voor konijnd toch
Rijst rn kip heerlijk man.
Naar binnen schuiven en groeien!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Heb ik weer genoeg tips gevonden in je log wat betreft oefeningen vind het altijd leuk om wat variatie er in te brengen, moet het toch leuk houden voor mezelf.
Wat betreft variatie is in jou log genoeg te vinden . Vanmiddag met mn vrouw de split squat doen en de 50 reps leg press, mss ook nog even de sissy squat uitleggen kijken of mn vrouw me daarna nog lief vind.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostHeb ik weer genoeg tips gevonden in je log wat betreft oefeningen vind het altijd leuk om wat variatie er in te brengen, moet het toch leuk houden voor mezelf.
Wat betreft variatie is in jou log genoeg te vinden . Vanmiddag met mn vrouw de split squat doen en de 50 reps leg press, mss ook nog even de sissy squat uitleggen kijken of mn vrouw me daarna nog lief vind.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment