Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vanmorgen vroeg een schouder / hamstring workout gedaan met een maat van mij.

Training ging lekker en ik zat vol met energie.
    Na de eerste oefening zat de pomp er goed in en die bleef de hele training,soms tot het irritante toe,zitten.
    Ik weet in ieder geval waardoor dat komt.

Standing millitary press.
    10 x 40
    10 x 50
    05 x 60
    05 x 70
    01 x 100 - push press (gewoon om te kijken of dat erin zat en die ging soepel.)
    30 x 30

Behind the back cable side raises.
    3 sets - 10 reps
    1 set - 21en

Bent over cable rear delts.
    3 sets - 10 reps

Incline BB front raises.
    3 sets - 10 reps.

DB Super set - frontraises / side raise / bent over rear delts / overhead press
    2 sets - 10 reps ieder me 8 kilo DB.
    Dit om er nog meer bloed in te duwen en het laatste beetje eruit te persen.
    De 8 kilo lijkt niet veel ,maar na alle eerdere oefeningen en de hoeveelheid reps was dit fokking zwaar.

Machine shrugs
    4 sets - 10/15 reps - full stack.

Standing curls
    3 sets - 10 reps
    1 set - 3 reps 5 sec. vasthouden 7 reps.

Superset seated curls / lying curls
    2 sets - 15/10 reps

Schouders vol en hammies on fire!
    Last edited by Mvos; 21-03-2014, 20:07.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Man man wat krijg ik kriebels als ik dit zo lees, helaas moet ik nog even wachten en eerst me BF omlaag werken. Jou logje is niet goed als je de hele dag honger hebt en in de cut zit

ook maar eens je instagram account aan het volgen gezet, leuke updates daar!
      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Originally posted by Mcvk View Post
        Man man wat krijg ik kriebels als ik dit zo lees, helaas moet ik nog even wachten en eerst me BF omlaag werken. Jou logje is niet goed als je de hele dag honger hebt en in de cut zit

ook maar eens je instagram account aan het volgen gezet, leuke updates daar!
        Trainingen gaan nog steeds hetzelfde als voor de start van mijn kuur.
        Qua gewicht of intensiteit is er (nog) niks veranderd.

Veel voedings pics in een log voor iemand in een cut is minder fijn,maar mijn voeding is ook nog steeds hetzelfde als tijdens mijn cut - dus eigenlijk cut ik nog alleen is mijn cardio minder.

Ik zag al dat je ons volgt op instagram - altijd leuk en die blijft Lisanne ook dagelijks updaten!

Thanks maat

Comment

• Dan zit je dus rond 21:00 op de bank jezelf te vervelen en wat doe je dan?

Juist,richting de gym voor de 2de training van vandaag.

Ik wilde er geen zware training van maken dus alles was met machines & kabels voor veel rek en knijp werk.

Narrow grip pull dows
          4 sets - 10 reps

Wide grip (d handle) pull downs
          4 sets - 10 reps

Narrow grip seated rows
          4 sets - 10 reps (iedere 1,5 rep was er 1)

High underhand stretch rows - 5 sec strechen bij iedere rep waarbij je je lats gewoon voelt scheuren.
          4 sets - 10 reps

Rope straight arm pull dows
          2 sets - 10 reps

20min op de stairmaster.

Nu nog 2 maaltijden wegwerken en naar bed

Comment

• Nr 3 is een feit en dat ging ook allemaal weer soepel

Gewicht is deze week met 1.3 kilo toegenomen.
            Al met al een goede week qua training en voeding alleen veel honger.

Nu zijn we onze spullen aan het pakken om zo richting Jerry te gaan.
            Lisanne voor een schouder/hamstring training en ik voor een borst/biceps.

Gaan we gelijk even kijken wat we met mijn voeding gaan doen.

Comment

• Hup omhoog trappen die voeding

Zeker als je veel honger hebt. Lijkt me toch een indicatie om je kcal omhoog te zetten, maar natuurlijk gewoon overleggen met Jer.
              "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                Trainingen gaan nog steeds hetzelfde als voor de start van mijn kuur.
                Qua gewicht of intensiteit is er (nog) niks veranderd.

Veel voedings pics in een log voor iemand in een cut is minder fijn,maar mijn voeding is ook nog steeds hetzelfde als tijdens mijn cut - dus eigenlijk cut ik nog alleen is mijn cardio minder.

Ik zag al dat je ons volgt op instagram - altijd leuk en die blijft Lisanne ook dagelijks updaten!

Thanks maat
                250 gram rijst in de cut? Damn jealous of is dat gekookt gewicht? Ik moet het doen met een schamele 120gram ongekookt haha

zelf ook maar weer eens actief geworden op instagram toch leuk. Ik zag het filmpje op jullie account van de meadow rows, is dit een aanrader?
                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Honger hebben is niet perse een indicatie dat je nog meer moet eten (al kan het dit wel zijn). Je gewichtstoename gaat best snel en eigenlijk gaat alles goed toch? dus dan zou je niet per definitie zeggen dat voeding nog hoger moet. Maar zoals je zelf al aangeeft, laat je dat lekker door Jer bepalen. Die weet wel waar die mee bezig is.

Veel plezier met trainen vandaag.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Net terug van een zeer gezellige dag bij Jerry.

We waren met het hele gezin een dagje uit leek het wel.
                    Ik een training en daarna Lisanne en in de tussentijd lekker met Miles gespeeld en ik heb met hem nog enkele oefeningen gedaan - erg leuk.

We gaan ons nu inschrijven waar het NK vader zoon bankdrukken.
                    Hij lag bovenop mij en zo deden we onze reps.
                    Zijn gezicht vol trotsheid was top!
                    Daarna deed hij nog even wat clean & press & push ups.

Top voor iemand van 4 jaar oud!

Meting gedaan en mijn vp was een klein beetje naar boven gegaan,maar niks boeiends.
                    We denken ook dat het eerder vocht is dan vet.
                    Voeding gaan we met 250 kcals aan koolhydraten en vetten ophogen.
                    We blijven dezelfde aan producten gebruiken - daar geen veranderingen dus.

Training ging lekker .

Flat bench
                    4 sets - 10 reps

Pec deck
                    4 sets - 10 reps

Incline smith machine press
                    4 sets - 10 reps

Incline fly's
                    3 sets - 10 reps
                    1 set - dropset 20 reps totaal

Hammer curls
                    4 sets - 10 reps

Incline curls
                    4 sets - 10 reps

Incline rope curls
                    3 sets - 10 reps
                    1 set - dropset - 30 reps totaal

Comment

• Dikzak
                      zal idd vocht zijn man kan me niet voorstellen dat je vet bent aangekomen.
                      tof van miles

Comment

• Originally posted by Mcvk View Post
                        250 gram rijst in de cut? Damn jealous of is dat gekookt gewicht? Ik moet het doen met een schamele 120gram ongekookt haha

zelf ook maar weer eens actief geworden op instagram toch leuk. Ik zag het filmpje op jullie account van de meadow rows, is dit een aanrader?
                        Uiteraard altijd ongekookt gewicht

Meadow rows zijn voor mij 1 van de fijnste rug oefeningen waar ik zwaar op kan gaan en het het meest in mijn onderkant van mijn lats voel.

Originally posted by quibus View Post
                        Dikzak
                        zal idd vocht zijn man kan me niet voorstellen dat je vet bent aangekomen.
                        tof van miles
                        Miles was master

Last edited by Mvos; 22-03-2014, 21:02.

Comment

• Die foto van je zooi is echt tof! Jong geleerd en jong gedaan.
                          Hard work Pays off!

Comment

• Originally posted by Whahaha View Post
                            Die foto van je zooi is echt tof! Jong geleerd en jong gedaan.
                            haha beetje respect he

Ziet er goed uit man, lachjebekie, ik heb btw bij mijn zoon op school gehad over het concept van miles zijn school en leuke is ze gaan er mee aan de slag maar ik moet effe die naam van ze school weten voor wat info op te vragen hoe ze eea geregeld hebben.

Comment

• Beetje ongelukkige spellingsfout.
                              Hard work Pays off!

Comment

• Originally posted by Whahaha View Post
                                Die foto van je zooi is echt tof! Jong geleerd en jong gedaan.
                                Haha,thanks maat!
                                Hij wil steeds een push up wedstrijd met iedereen aangaan.
                                Echt te grappig en schattig om te zien.

Originally posted by quibus View Post
                                Ziet er goed uit man, lachjebekie, ik heb btw bij mijn zoon op school gehad over het concept van miles zijn school en leuke is ze gaan er mee aan de slag maar ik moet effe die naam van ze school weten voor wat info op te vragen hoe ze eea geregeld hebben.
                                Cool man,ik zalje straks ff een berichtje sturen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X