Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wordt weer eens tijd voor een mooie rugfoto..
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Net terug van mijn compleet ingekorte PL dag.

Mijn rug is nog helemaal stijf en pijnlijk van afgelopen vrijdag en mijn quads doen pijn bij elke beweging na de intense training van gisteren.

Dus vandaag alleen maar bench gedaan volgens het Steve Shaw programma.
      Tussen alle sets zat 30 sec pause,voordat ik weer onder de stang kroop.
      Gemiddeld dus 45sec. rust tussen de laatste en eerste rep van een set.

Alle reps waren 2 sec paused.

Alle sets voelde gaat aan en gingen makkelijk.

Ben benieuwd bij welk gewicht ik tegen moeilijkheden aan ga lopen.
      Het enige dat ik merkte is dat wanneer ik niet precies hetzelfde lag met mijn schouders / voet positie het die set even wennen was ipv compleet in een groove te zitten.

03 x 85
      03 x 85
      03 x 85
      03 x 85
      03 x 85
      03 x 85
      03 x 85
      03 x 85
      03 x 85
      03 x 85

Daarna nog 4 sets - 5 sec. pause squats gedaan ,maar met 50 kilo.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Vandaag is de start van mijn kuur en alles verliep soepel.

Vanmorgen eerst even alles opgemeten om straks een goed beeld te krijgen van de verschillen.

Ik zal iedere zondag de vooruitgang posten om iedereen een duidelijk beeld te geven.
        Ook als we aanpassingen e.d. gaan doen zal ik dit melden.

Ik ben erg blij met het fysiek dat ik behaald heb tot nu toe en ook met de reden waarom ik nu begonnen ben.

Voel ook echt dat nu de juiste tijd is om deze keuze te maken en niet eerder.

De Enercup & de Flexcup worden de wedstrijden van dit jaar voor Lisanne en mij.

"Welcome to the darkside"

Comment

• Veel succes! Plaats je tussendoor of aan het eind van je kuur ook foto's? Ben benieuwd naar je vooruitgang.
          Ik doe een gok

Comment

• Succes homie

Comment

• Denk dat er maar heel weinig zijn met zo'n fysiek die "dan pas" beginnen met kuren.
              Ikzelf vind ook dat dit het juiste moment is voor je. Niet eerder en ook niet later.
              Je massa + vet% zijn echt top.

Succes met je transformatie kerel, scheelt dat bij jou alles al klopt. Dus dan zal je dit dubbel en dwars gaan merken.

Ohja eet smakelijk met je aankomende kcal inname. Dat gaat niet mis worden..

Incoming A atleet, move aside bitches!
              Last edited by Iron Mind; 09-03-2014, 17:35.
              "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                Dus vandaag alleen maar bench gedaan volgens het Steve Shaw programma.
                Tussen alle sets zat 30 sec pause,voordat ik weer onder de stang kroop.
                Gemiddeld dus 45sec. rust tussen de laatste en eerste rep van een set.

Alle reps waren 2 sec paused.

Alle sets voelde gaat aan en gingen makkelijk.

Ben benieuwd bij welk gewicht ik tegen moeilijkheden aan ga lopen.
                Nou, dat punt is nu verschoven. Daar durf ik vergif op in te nemen.

Originally posted by Mvos View Post
                Vandaag is de start van mijn kuur en alles verliep soepel.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Pren View Post
                  Veel succes! Plaats je tussendoor of aan het eind van je kuur ook foto's? Ben benieuwd naar je vooruitgang.
                  We posten elke dag pics op Instagram - waarbij vaak progress pics bij staan.

Originally posted by quibus View Post
                  Succes homie
                  Thanks Q.!

Originally posted by Iron Mind View Post
                  Denk dat er maar heel weinig zijn met zo'n fysiek die "dan pas" beginnen met kuren.
                  Ikzelf vind ook dat dit het juiste moment is voor je. Niet eerder en ook niet later.
                  Je massa + vet% zijn echt top.

Succes met je transformatie kerel, scheelt dat bij jou alles al klopt. Dus dan zal je dit dubbel en dwars gaan merken.

Ohja eet smakelijk met je aankomende kcal inname. Dat gaat niet mis worden..

Incoming A atleet, move aside bitches!
                  Bedankt voor de goede woorden maat!

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Nou, dat punt is nu verschoven. Daar durf ik vergif op in te nemen.
                  Daar heb jij een goed punt

Comment

• Netjes man ben echt benieuwd. Succes.

Doet je vrouw/vriendin ook iets van kuren of houd zij het gewoon bij naturel?

Comment

• Thanks,

Mjn vrouw gebruikt helemaal niks ,nieteens gewone supps.
                      Na het voorval van vorig jaar komt er niks "slechts" of bewerkt in haar lichaam. (voor zover dat kan)

Comment

• Arme jij ny mag jij ook niet meer erin hahaha
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Succes met je kuur maatje!!
                          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                            Arme jij ny mag jij ook niet meer erin hahaha
                            - touche!

Originally posted by Rickbeen View Post
                            Succes met je kuur maatje!!
                            Thanks Rick.

Comment

• Succes met de weg naar de top vind het echt leuk die foto's en vids van jou en je vrouw op insta. Ik heb al veel aan je log gehad en heeft me erg veel geholpen in hoe trainingen aan te pakken, so thanks for sharing.
                              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Gl mvos, was in de veronderstelling dat je al langer kuurde maar des te meer bewondering voor jou

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X