Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rainman View Post
    Wel leuk die wijde kleding: je ziet dat er iets bruuts onder zit ,maar je ziet net niet wat.
    Net als lingerie eigenlijk.
    Zoals je wel weet ben ik niet zo van de tanks e.d. En meer van de truien / wijde tees.
    Maar bij ons in de gym is het zeker in de ochtend (6/7 uur) steenkoud dus houd ik alles lekker aan.

Qua lngerie vind ik dit wel woest aantrekkelijk voor het verkrijgen van een klein stijfje.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Mooie foto kerel! (Nee niet die laatste )
      1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
      Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

• Vraag me altijd af hoe iemand zulke fotos vind

Comment

• Pfoe Maarten ,hier kan Justin Bieber niet tegenop
          (je kan me ook pm-en hoor,als je nog meer van zulke plaatjes hebt )
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Google - zoeken op quibus / alkmaar / roze / bodybuilding / yolo / creatief met kurk

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
              Google - zoeken op quibus / alkmaar / roze / bodybuilding / yolo / creatief met kurk
              Didn't see that one coming fucking lambal

Comment

• Je baard is weer natty man Hehe.
                "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                  Google - zoeken op quibus / alkmaar / roze / bodybuilding / yolo / creatief met kurk
                  Dit resulteert in:

www.google.co.jp 2014-1-31 21 6 50.png

Hoe toepasselijk van Google.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Vandaag een rustdag qua training,maar natuurlijk wel braaf mijn cardio gedaan.

vanmorgen met de trein naar het werk gegaan en vanaf het station naar kantoor is het nog zeker een goede 35min lopen.
                    ik had alleen een shake op en had pas mijn ontbijt gegeten toen ik op het werk was.

Eenmaal thuis gekomen was ik zo moe dat ik na het voorlezen aan de kleine man zelf al lag te pitten.
                    Om 21:30 richting de gym gegaan voor 60min op de loopband.
                    voelde me de eerste 20min erg suf en duizelig,maar daarna ging het allemaal weer soepel.
                    De eerste 30min de snelheid iedere 5min aangepast en de laatste 30min de helling iedere 5 min. hoger gezet.

Morgen weer naar Jerry voor een schouder / hamstring training en een vp meting.

Alles loopt lekker en ik weet zeker dat er deze week weer wat vooruitgang is geboekt.

Comment

• Lekker bezig hoor.. denk ook wel meewerkt jou vrouw 100% ervoor gaat.

Ik krijg 9 van de 10 keer te horen ga je nu al weer... Kinderen dit en dat hahaha. Dus vaak dat ik dan buik of bicep oversla om snel weer thuis te zijn. Cardio van een uur er nog bij denk dat er een echtscheiding komt..
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Nou eruit slet en joggen

Comment

• @Frankey - Dat maakt zeker een groot verschil,zeker als ik dat met mijn flexcup prep vergelijk
                          @Q. Vandaag mag ik tot 9 uur in bed blijven! Whoooi "rebel"

Als ik kijk hoever Lisanne nu al is gekomen en dat ze een kleine 5,5 maand geleden nierkanker hadden ontdekt waarbij haar nier er per direct uit moest kan ik niet anders dan mega trots zijn.

Zeker nu ze bij Jerry is begonnen is haar motivatie nog hoger om op het podium te gaan staan.
                          De lijnen worden al snel overal zichtbaar en ze is pas 2 weken "officieel" in prep. ,dus dat beloofd wat.
                          Daarbij is ze ook nog een geweldige echtgenote en moeder van onze 4.5 jaar oude zoon.
                          (Die elke dag vraagt of we naar jerry gaan voor pushups)

Meer pics op www.instagram.com/getfoxfit
                          Last edited by Mvos; 01-02-2014, 08:48.

Comment

• Lekker man, slapen tot 9 uur, dat doe ik al jaren niet meer haha.
                            fotos zijn goed man, die andere meid heeft ook beste poten trouwens.

Comment

• Zo, dat gaat super!
                              Daar mag ze zeker trots op zijn! En jij ook.

Uiteraard moet je met bepaalde dingen ook geluk hebben, maar een positieve instelling bepaalt voor een groot gedeelte je leven.
                              Mensen die verzwelgen in zelfmedelijden, komen niet ver.

Nu wordt het wel tijd dat ze een eigen log begint.
                              (Al raak jij dan veel kijkers kwijt )
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                                Lekker man, slapen tot 9 uur, dat doe ik al jaren niet meer haha.
                                fotos zijn goed man, die andere meid heeft ook beste poten trouwens.
                                Ze trainen nu vaak samen en de andere meid is echt een topper - fokking hardcore!
                                En inderdaad haar quads zijn goed!

Originally posted by rainman View Post
                                Zo, dat gaat super!
                                Daar mag ze zeker trots op zijn! En jij ook.

Uiteraard moet je met bepaalde dingen ook geluk hebben, maar een positieve instelling bepaalt voor een groot gedeelte je leven.
                                Mensen die verzwelgen in zelfmedelijden, komen niet ver.

Nu wordt het wel tijd dat ze een eigen log begint.
                                (Al raak jij dan veel kijkers kwijt )
                                Haha,..als ik iets in mijn log post krijg ik tegenwoordig meer reacties via whatsapp dan in mijn log.

Misschien dat wanneer ze de laatste 12 welen vol in prep is dat ze iets wil gaan loggen ,maarnu moet je het maar doen mijn pics die ik hier post of Instagram

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X