Ik kreeg laatst de tip citroenwater, scheelt nog ook maar dat neem jij al toch?
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
neem jij wat gewrichtsmering ? glucosamine /chondriotine/msm
moet je wel + 1maand nemen om wat te merkenYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Bijna 13kg erbij is best veel. In minder dan een maand toch? Kun je nagaan hoe iemand als Dennis Wolf zich voelt. Er was hier een clip van hem geplaatst een paar maanden geleden. Toen zat hij in een stoel tijdens een interview en het leek wel alsof hij net een marathon had gelopen.
Ga jij wel eens naar een sportmasseur?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik zit nu in week 6 en die 13 kilo is inderdaad veel. (met een half procent stijging in vp)
Verder blijf ik ver weg van PR getallen,omdat ik niet op een blessure zit te wachten en ook omdat het behalen van PR's me niks doet - vooruitgang wel.
Mijn conditie is verder nog helemaal top ,maar ik merk alleen dat het iets minder word.
Ook omdat cardio tot een compleet minimum is teruggebracht.
Ik ga nu 1x per maand naar de masseur en de laatsteweken in mijn voorbereiding ga ik elke week.
Dit zijn dingen die ook gezien de leeftijd (ben geen 20 of 30 meer ) een voordeel zijn mbt soepelheid en herstel.
Morgen trouwens naar Kneets om te trainen,..
Ben benieuwd.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Hey Mvos, zou je mij kunnen vertellen waarom je citroenwater in de ochtend drink? Ik heb al vaker gehoord dat voor het ontbijt, lauw water met sap van een halve citroen de spijsvertering goed zou doen, is dit ook gelijk de reden waarom jij het drinkt?
Comment
-
Drukke dag vandaag,maar een erg lekkere dag
'S-morgens begonnen met een training bij Kneets in Den Haag.
Alleen maar mensen die hard wilde trainen en wedstrijdgasten.
Oa Roellie,Marvin Nagelbloem en de winnaar van de open Rotterdamse.
We werden erg gastvrij ontvangen en nog even gezellig gepraat met Kneet zelf.
ik moest wel even wennen aan het overvolle,want op iedere cm staat wel een machine of schijf.
Lis en ik hadden rug gedaan met veel gebruik gemaakt van de machines die ik niet tot mijn beschikking heb. (vooral de hammer strenght high/low rows.
Halverwege de training mijn tshirt uitgedaan en in mijn tank getraint en ik kreeg veel positieve opmerkingen.
Zo'n bevestiging is altijd leuk,maar ik weet dat er erg veel werk te doen is.
Op het einde v.d. middag stond er een borst training op het programma met een maat van mij.
Aangezien Jerry en ik morgen vertrekken naar Denemarken voor de loaded cup moest ik mijn trainingen zoveel mogelijk in deze 3 dagen stoppen.
Flat bench
10 x 80
10 x 100
10 x 110
05 x 120
03 x 130
01 x 140
01 x 140
dropset
01 x 140
05 x 110
10 x 80
10 x 50
rep out op 30 kilo
cable cross
3 sets - 10 reps
machine press
3 sets - 10 reps
pec deck
3 sets - 15/20 reps
Nu mijn tas aan het inpakken en vreten,want er moeten nog 3 maaltijden in.
zin in morgen!!!!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment