Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik kreeg laatst de tip citroenwater, scheelt nog ook maar dat neem jij al toch?

Comment

• neem jij wat gewrichtsmering ? glucosamine /chondriotine/msm

moet je wel + 1maand nemen om wat te merken
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Ja,maar ik heb ook geen gewrichtspijn.

@Q. Iedere ochtend
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Bijna 13kg erbij is best veel. In minder dan een maand toch? Kun je nagaan hoe iemand als Dennis Wolf zich voelt. Er was hier een clip van hem geplaatst een paar maanden geleden. Toen zat hij in een stoel tijdens een interview en het leek wel alsof hij net een marathon had gelopen.

Ga jij wel eens naar een sportmasseur?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

• Ik zit nu in week 6 en die 13 kilo is inderdaad veel. (met een half procent stijging in vp)

Verder blijf ik ver weg van PR getallen,omdat ik niet op een blessure zit te wachten en ook omdat het behalen van PR's me niks doet - vooruitgang wel.

Mijn conditie is verder nog helemaal top ,maar ik merk alleen dat het iets minder word.
            Ook omdat cardio tot een compleet minimum is teruggebracht.

Ik ga nu 1x per maand naar de masseur en de laatsteweken in mijn voorbereiding ga ik elke week.
            Dit zijn dingen die ook gezien de leeftijd (ben geen 20 of 30 meer ) een voordeel zijn mbt soepelheid en herstel.

Morgen trouwens naar Kneets om te trainen,..

Ben benieuwd.

Comment

• Hey Mvos, zou je mij kunnen vertellen waarom je citroenwater in de ochtend drink? Ik heb al vaker gehoord dat voor het ontbijt, lauw water met sap van een halve citroen de spijsvertering goed zou doen, is dit ook gelijk de reden waarom jij het drinkt?

Comment

• Spijsvertering
                bloeddruk
                parasieten tegen gaan etc.
                google er op los

Comment

• Haha, kwam zoveel tegen dat ik niet wist wat te geloven.. Helemaal als je van die Girlsgfora terecht komt.. Maar thanks Q!

Comment

• Ik haalde jou in de war met andere robin daarom was ik wat kortaf..srry man.
                    maar schijnt een boel goed te doen sinds ik het neem zweet ik snachts nog amoer iig.
                    en is ook lekker verfrissend

Comment

• Ja, ik nam het eerst ook elke ochtend best prima tegen de vieze smaak in de ochtend dus dit weekend maar weer wat citroentjes kopen. Thanks!

Comment

• Drukke dag vandaag,maar een erg lekkere dag

'S-morgens begonnen met een training bij Kneets in Den Haag.
                        Alleen maar mensen die hard wilde trainen en wedstrijdgasten.
                        Oa Roellie,Marvin Nagelbloem en de winnaar van de open Rotterdamse.

We werden erg gastvrij ontvangen en nog even gezellig gepraat met Kneet zelf.

ik moest wel even wennen aan het overvolle,want op iedere cm staat wel een machine of schijf.

Lis en ik hadden rug gedaan met veel gebruik gemaakt van de machines die ik niet tot mijn beschikking heb. (vooral de hammer strenght high/low rows.

Halverwege de training mijn tshirt uitgedaan en in mijn tank getraint en ik kreeg veel positieve opmerkingen.
                        Zo'n bevestiging is altijd leuk,maar ik weet dat er erg veel werk te doen is.

Op het einde v.d. middag stond er een borst training op het programma met een maat van mij.
                        Aangezien Jerry en ik morgen vertrekken naar Denemarken voor de loaded cup moest ik mijn trainingen zoveel mogelijk in deze 3 dagen stoppen.

Flat bench
                        10 x 80
                        10 x 100
                        10 x 110
                        05 x 120
                        03 x 130
                        01 x 140
                        01 x 140
                        dropset
                        01 x 140
                        05 x 110
                        10 x 80
                        10 x 50
                        rep out op 30 kilo

cable cross
                        3 sets - 10 reps

machine press
                        3 sets - 10 reps

pec deck
                        3 sets - 15/20 reps

Nu mijn tas aan het inpakken en vreten,want er moeten nog 3 maaltijden in.

zin in morgen!!!!

Comment

• Have fun maat.

Comment

• Enjoyyyy
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Leuk man veel plezer daar en geniet er van en Jerry succes toegewenst
                              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• thanks mannen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X