Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Neem hem het niet kwalijk, Inferno.

Mvos z'n skyhigh libido maakt hem beetje chaggie

Fucked up, maat. Extra onderarm werk als het de spuigaten uit loopt..

Mooi dat je top weekend heb gehad.
    Lijkt me top ervaring.
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Dan mijn excuses maat,

Had het idee dat je wel wist dat dit over iets anders ging,want over trainingen zet ik altijd alles neer qua oefeningen.
      Alleen het hele AS verhaal houd ik meer voor mezelf.
      (Zoals ik al eens had vermeld)

Het ging dagen toen ik die reactie na de mijne las. En de reden waarom ik het eerst aan oefeningen dacht komt juist omdat je alles over je trainingen hier neerzet; er zitten nu vrij veel isolatie oefeningen in. Dus dacht ik dat je er een compound uit ging en eentje op meer intensiteit. En later nog 2 oefeningen erbij.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
        Mvos z'n skyhigh libido maakt hem beetje chaggie
        Haha,ik ben echt niet chaggie hoor.

Ik had alleen verwacht dat Inferno het in eerste instantie wel begreep,maar hij had het anders gelezen.

Maar mijn compounds oefeningen:

Squat is minder aanwezig en meer vervangen voor smalle hack squats & sissy squats.

Deadlifts zitten er alleen in als ik dat wil (of pl dag) ,maar nu meer sldl

Bench die zit er veel meer in als voorheen,zowel in mijn bb als pl dagen (wat meer incline focus op bb dagen)

De rest is gevuld met bijna alleen maar isolatie oefening ,maar langzame reps. (4 sets - 10 reps)
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Kijk maar uit met iso deed ik ook werden ze allemaal een beetjd boos
          13kg is nice man en libido ach..ik vind het wel ok altijd

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
            Haha,ik ben echt niet chaggie hoor.
            Ik ben je maar aan het pesten, bro

Originally posted by quibus View Post
            Kijk maar uit met iso deed ik ook werden ze allemaal een beetjd boos
            13kg is nice man en libido ach..ik vind het wel ok altijd
            Sinds wanneer laat jij je wat vertellen Q?

Gewoon uitproberen en kijken wat het voor je doet.
            "Straight outta gym"

Comment

• Ja, quibus werd bedreigd en zit nu ondergedoken in Paraguay.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Haha,boos omdat je iso's doet?

Wie,wat,waar en hoe geweldig zien die fysieken eruit?

13 kilo in 7 weken is meer dan genoeg.

We zijn er zeker van dat met de verschuivingen die we gaan doen de komende fase we de 20+ kilo wel halen.

Niet verkeerd voor de eerst denk ik

Comment

• Mooie gh pens heeft die jerry wel mooi hoor die loaded cup. Heb via kai greene wat filmpjes en foto's gezien en het ziet er top uit
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                    Mooie gh pens heeft die jerry wel mooi hoor die loaded cup. Heb via kai greene wat filmpjes en foto's gezien en het ziet er top uit
                    Viel me ook al op, beetje raar lichaam.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Wat pics van Jerry tijdens de finale.

Comment

• Verschillende BB klassen en de overall winnaar.
                        Ook een paar van de guestpose van DLB en Kai.

Comment

• En uiteraard wat bikini meiden ,waarbij wij een dikke voorkeur hadden voor nummer 117 ,maar die door haar hardheid uiteindelijk 3de werd.
                          Die benen en billen,...nomnomnom

Comment

• Vind het knap dat die Jerry er nog zo'n wedstrijd waardig fysiek uit weet te persen, genen heeft 'ie allesbehalve mee en dat springt er natuurlijk, juist op zo'n laag bf%, extra duidelijk uit. Ik vind hem zelf nogal uit proportie qua verhoudingen (wat meer squatten had hem imo goed gedaan), maar de definitie staat er verder wel echt netjes op. Hulde wat dat betreft voor jullie (neem aan dat je hem geholpen hebt de afgelopen dagen ).

Heb je kai trouwens? ook zelf live gezien? hoe was z'n 'showtje'?

Comment

• Meer squatten?
                              Ik vind juist zijn benen perfect in verhouding.
                              Maar ik hou er dan ook niet van als knieën helemaal wegvallen..
                              De jury waarschijnlijk wel maar smaken verschillen .
                              Last edited by rain; 22-04-2014, 18:11.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Nice fysiek man! Uit verhouding lol?????? Enige wat mogelijk uit verhouding is de most muscular pose(delt vs borst).

Kijk naar die front double bicep, dan zie je hoe mooi de symmetrie en verhoudingen zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X