Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Witvis en broccoli.... Wie is er niet chagrijnig mee geworden?

Gaan jullie depleten en laden nog oefenen of genoeg ervaring om in 1x te doen straks weekje voor contest?
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Altijd erg leerzaam, jouw log... Weer wat geleerd!
      Thanks for sharing, mate!
      " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
        Persoonlijk eet ik liever koolvis als kabeljauw filet. Al smaakt het beide kakka haha.
        Waarom eet je niet iets wat je wel lust? of mag dat niet van je coach?

Hoe droog sta je nu trouwens maarten? of ga je geen pics meer posten tot aan de wedstrijd?
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
          Witvis en broccoli.... Wie is er niet chagrijnig mee geworden?

Gaan jullie depleten en laden nog oefenen of genoeg ervaring om in 1x te doen straks weekje voor contest?
          Gelukkig zitten we nog niet aan de broccoli en eet ik helemaal geen groente. (zonder speciale reden)
          Maar vis en broccoli ligt op de loer

depleten en laden hebben we in de vorige cut getest evenals mijn reactie op pasta/rijst/aardappelen ect.

Originally posted by TjanIlo View Post
          Altijd erg leerzaam, jouw log... Weer wat geleerd!
          Thanks for sharing, mate!
          NP,...hele doel van het log bereikt als iemand wat geleerd heeft of een vraag beantwoord heeft.

Originally posted by Gus View Post
          Hoe droog sta je nu trouwens maarten? of ga je geen pics meer posten tot aan de wedstrijd?
          Nog niet droog genoeg

Ik heb geen zin om een getal te posten wat helemaal niks zegt over hoe het gaat.
          Daarom post ik alleen maar de percentages van de dalingen van mijn vp.

Rug zit nog het meeste vet en bij mijn vorige cut liep bv buik achter ipv rug qua daling en dit keer het precies andersom en gaat buik veel harder naar beneden dan mijn rug.

Er komen nog zeker wel wat pics aan hoor - laatste 4 weken ofzo wanneer het echt interessant word.
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Als je wilt doe je daar niet moeilijk over. Nu eet ik gewoon tilapia in de cut.

Maar in prep moet je soms wat minder smakelijke dingen eten.
            Alles voor resultaa

Originally posted by Gus View Post
            Waarom eet je niet iets wat je wel lust? of mag dat niet van je coach?

Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
              Rug zit nog het meeste vet en bij mijn vorige cut liep bv buik achter ipv rug qua daling en dit keer het precies andersom en gaat buik veel harder naar beneden dan mijn rug.

Er komen nog zeker wel wat pics aan hoor - laatste 4 weken ofzo wanneer het echt interessant word.
              (wil allereerst even stellen dat dit geen trollpost o.i.d. is maar een serieuze vraag )

Wel interessant (in my opinion althans) om vervolgens proberen te verklaren waarom je lichaam zich in deze cut anders gedraagd dan de vorige (meer buikvet kwijtraken dan op je rug t.o.v. je vorige cut). Heb je daar zelf verklaringen voor?

My 2 cents daarover: lichaamsvet op verschillende plekken op het menselijk lichaam verschillen wat betreft compositie van andrenoreceptoren (hierdoor raken vrouwen bv. lastig vet kwijt op de heupen etc.). De belangrijkste receptoren hierin zijn beta-1 en 2 receptoren (stimuleren vetafbraak naar FFA's) en alpha-2 receptoren (vertragen juist vetafbraak). Juist de plekken waar het vet vaak het 'lastigst' verdwijnt hebben de alpha-2 receptoren de overhand.
              Nu doet zich dus het volgende voor: de aanwezigheid van androgenen hebben een positieve invloed op de gevoeligheid van beta-2 receptoren, hierdoor wordt er dus relatief meer vetmassa in FFA's omgezet die vervolgens door het lichaam als energiebron gebruikt kunnen worden in de gebieden die over het algemeen als 'lastig' worden beschouwd wat betreft vetverlies.

Ik volg dit log verder niet heel intensief dus ik weet niet of je op dit moment nog on bent en zo ja wat je momenteel gebruikt, maar het zou wel prachtig zijn als dit een praktijkvoorbeeld van de theorie is (die ben ik nog niet eerder tegengekomen op dit vlak), maar misschien dat jij / je coach nog andere verklaringen hebben voor het ontstane verschil. Vind hetzelf heel interessant, vooral omdat jij zo strikt in je schema/voeding zit dat we kunnen aannemen dat de overige variabelen vrij constant zijn.

Comment

• Vanmorgen om 05:30 - 45min cardio gedaan en dat was eigenlijk prima.
                Ik had weer een keer goed geslapen en was uitgerust voor de wekker wakker geworden.

Na mijn ontbijt (shake/brinta) de hele dag druk met werk.
                Na het werk meteen door voor een schouder / biceps training en wederom wat cardio.

Normaal zou ik schouders / hamstrings doen,maar na alle squat en leg press oef. van gisteren voelde ik ze iets te veel - Damn you paused squats

cable side raises
                4 sets - 10 reps

face pulls
                4 sets - 10 reps

machine press
                4 sets - 10 reps

wide grip upright row
                4 sets - 10 reps

incline t curls
                4 sets - 10 reps

db hammer curls
                4 sets - 10 reps

concentration curls
                4 sets - 10 reps

Bb wrist curls
                4 sets - 15/25 reps

30 min cardio.

Goede start vd week!!

Comment

• domme vraag maar paused squats ===> highbar toch ofnie ?
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
                    domme vraag maar paused squats ===> highbar toch ofnie ?
                    Jep,ik squat alleen maar high bar.

filmpje daarvan staat op Instagram

Comment

• Ah gevonden

verder ook vette pic van voor je naar dat huwelijk ging , pure gangsta style

lisanne heeft btw ook een heel erg mooie deadlift techniek petje af
                      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
                        Ah gevonden

verder ook vette pic van voor je naar dat huwelijk ging , pure gangsta style

lisanne heeft btw ook een heel erg mooie deadlift techniek petje af
                        Haha,die schoenen komen max 2/3 per jaar te voorschijn met kerst ,builoften of andere "belangrijke" dingen.

Lisanne haar deadlift techniek is goed,maar we moeten nog aan haar nek / ruggegraat positie werken sinds ze dus nu overstrekt en dat gaat straks met zwaardere gewichten een rol spelen.

Comment

• Originally posted by akito View Post
                          (wil allereerst even stellen dat dit geen trollpost o.i.d. is maar een serieuze vraag )

Wel interessant (in my opinion althans) om vervolgens proberen te verklaren waarom je lichaam zich in deze cut anders gedraagd dan de vorige (meer buikvet kwijtraken dan op je rug t.o.v. je vorige cut). Heb je daar zelf verklaringen voor?

My 2 cents daarover: lichaamsvet op verschillende plekken op het menselijk lichaam verschillen wat betreft compositie van andrenoreceptoren (hierdoor raken vrouwen bv. lastig vet kwijt op de heupen etc.). De belangrijkste receptoren hierin zijn beta-1 en 2 receptoren (stimuleren vetafbraak naar FFA's) en alpha-2 receptoren (vertragen juist vetafbraak). Juist de plekken waar het vet vaak het 'lastigst' verdwijnt hebben de alpha-2 receptoren de overhand.
                          Nu doet zich dus het volgende voor: de aanwezigheid van androgenen hebben een positieve invloed op de gevoeligheid van beta-2 receptoren, hierdoor wordt er dus relatief meer vetmassa in FFA's omgezet die vervolgens door het lichaam als energiebron gebruikt kunnen worden in de gebieden die over het algemeen als 'lastig' worden beschouwd wat betreft vetverlies.

Ik volg dit log verder niet heel intensief dus ik weet niet of je op dit moment nog on bent en zo ja wat je momenteel gebruikt, maar het zou wel prachtig zijn als dit een praktijkvoorbeeld van de theorie is (die ben ik nog niet eerder tegengekomen op dit vlak), maar misschien dat jij / je coach nog andere verklaringen hebben voor het ontstane verschil. Vind hetzelf heel interessant, vooral omdat jij zo strikt in je schema/voeding zit dat we kunnen aannemen dat de overige variabelen vrij constant zijn.
                          Mijn, met alle respect toch vrij duidelijke, vraag is te moeilijk om te beantwoorden voor iemand die in contest prep zit Maarten?
                          Nou goed, iemand anders dan Maarten die hier misschien ideeën over heeft? Het spookt nog wel rond in mn hoofd namelijk.

Comment

• Open lekker een topic akito!
                            OT respect voor je motivatie elke dag smorgens opstaan cardio, werken, en weet trainen. Ik zou dat nooit kunnen. Wat vind je zoon er eigenlijk van dat beide ouders nu bezig zijn met hun prep( dit is niet negatief!)
                            Hard work Pays off!

Comment

• Originally posted by Whahaha View Post
                              Open lekker een topic akito!
                              OT respect voor je motivatie elke dag smorgens opstaan cardio, werken, en weet trainen. Ik zou dat nooit kunnen. Wat vind je zoon er eigenlijk van dat beide ouders nu bezig zijn met hun prep( dit is niet negatief!)
                              Waar bemoei je je in godsnaam mee. De beste man reageert op letterlijk elke post behalve de mijne, terwijl het gewoon een normale serieuze vraag. Gewoon mega kinderachtig. Dacht een stukje terug nog te lezen dat er geen domme vragen bestonden.

Comment

• Originally posted by Whahaha View Post
                                Eigenlijk valt het allemaal nog wel mee,maar dat is vooral omdat er nu elke dag wel vooruitgang te zien is.
                                Wat ook een wel voor een motivatie boost zorgt is het feit dat je zelf de keuze maakt om dit te doen,want niemand dwingt ons.

Dat we het samen doen en dus van elkaar begrijpen dat je soms wat moe of kort af kan zijn maakt het ook een stuk makkelijker.
                                Evenals het feit dat er van ons "team" 16 man mee doen en je dus iedere week steun aan elkaar hebt van iedereen die elkaar pushed.

Die kleine vind het allemaal geweldig en dat komt omdat hij overal mee naar toe gaat en een onderdeel van is.
                                Deze prep doen we met zijn 3en en niet Lis of ik apart.

afgelopen zondag toen de gym dicht was bv hebben we samen nog wat oefeningen gedaan en dat vind hij geweldig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X